Ten no Metsujin Mahō
OPIS OGÓLNY T en no Metsujin Mahō [Magia Niebiańskiego Zabójcy Bogów] - Jedna z zapomnianych magii, możliwa do nauczenia tylko przez prawdziwego Boga. A ponieważ nie łatwo takiego spotkać, trzeba wyruszyć na misję specjalną. Umiejętność jest bardzo podobna do smoczego niebiańskiego zabójcy, ta moc także polega na leczeniu oraz wspomaganiu towarzyszów w grupie. Jednak oprócz tego różnią się rzeczy w postaci bonusów, czy także kosztów używania zaklęć, wszystko zostało sprecyzowane oraz dokładnie obliczone, na idealne potrzeby gracza. Użytkownik po nauczeniu tej magii będzie w stanie operować wiatrem jako zaklęciami, który przybierze kolor czarny. Oprócz tego, specyficznymi zaklęciami bogów - leczyć oraz regenerować różnych ludzi.Poziom pierwszy OPIS J uż od pierwszego poziomu wtajemniczamy się w tajniki leczenia ludzi specjalną, boską mocą. Nasze ręce stają się uzdrawiające jednak obszar jaki możemy wyleczyć ogranicza się tylko do jednej kończyny. Oprócz tego jesteśmy w stanie władać wiatrem wokoło nas. Przybiera on kolor ledwo czarny. Poruszać nim można w odległościach 25 metrów od siebie. Najciekawszym faktem, takim samym jak w przypadku niebiańskiego zabójcy smoków jest to, że można zjadać powietrze odnawiając sobie 15.000 energii za każdym wdechem. Maksymalnie wdechów na każdym poziomie można wykonać dwa.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła zaklęć: 500Maksymalna szybkość zaklęć: 500Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 500Czas treningu: 4 dniOpanowanie: Trening z Bogiem w specjalnym temaciePW: 550PU: 210DODATKOWE INFORMACJE - Jedynym sposobem nauczenia się magii zabójców Bogów jest odbycie misji specjalnej, za zgodą administracji w specjalnym dziale. - Wyleczenie jednej kończyny kosztuje 15.000 energii. - Występuje bonus w postaci zwiększenia kontroli magicznej o 40 punktów na stałe. - Wdech przywraca nam 15.000 energii na tym poziomie. Na każdym etapie można wykonać jedynie 2 wdechy na walkę.Poziom drugi OPIS K olejny poziom powodujący wewnętrzne modyfikacje w naszym ciele. Mówię tutaj mianowicie o powiększaniu się objętości naszych płuc. Ponieważ jest to już połowa drogi, powietrze, którym napawał nas Bóg daje nam poczucie jeszcze większej potęgi. Dodatkowo pole jakim można się posługiwać wiatrem także wzrosło. Odległość wynosi teraz całe 50 metrów. Nasze pokłady magicznej energii także urosły, możemy pomieścić w sobie jeszcze to więcej własnej mocy. Wszystko składa się tak pięknie, że już prawie sięgamy u Boga do pięt.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła zaklęć: 650Maksymalna szybkość zaklęć: 650Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 650Czas treningu: 8 dniOpanowanie: Trening z Bogiem w specjalnym temaciePW: 650PU: 320DODATKOWE INFORMACJE - Wyleczenie jednej kończyny kosztuje 20.000 energii. - Występuje bonus w postaci zwiększenia kontroli magicznej o 60 punktów na stałe. - Wdech przywraca nam 30.000 energii na tym poziomie. Na każdym etapie można wykonać jedynie 2 wdechy na walkę.ZAKLĘCIA Leczące Zaklęcie Poziom trzeci OPIS T rzeci poziom i zarazem przedostatni ulepszający ludzi do walki z Bogami. Niebiański Bóg obdarowuje gracza większym zapasem tlenu, przez co może operować wiatrem w okolicach 80 metrów od siebie. Dodatkowo dochodzą nam nowe zaklęcia, na leczenie wydaje się być bardziej zaawansowane, iż można leczyć połowę ciała naraz. Nasza kontrola magicznej energii rozwija się i poszerza, dając nam, aż całe 90 punktów więcej na stałe. Czego jeszcze można chcieć od prawdziwego Boga, który już tyle dla nas zrobił. Zwłaszcza, iż jest to najmilszy ze wszystkich istniejących.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła zaklęć: 800Maksymalna szybkość zaklęć: 800Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 800Czas treningu: 8 dniOpanowanie: Trening z Bogiem w specjalnym temaciePW: 700PU: 420DODATKOWE INFORMACJE - Wyleczenie jednej kończyny kosztuje 25.000 energii. - Występuje bonus w postaci zwiększenia kontroli magicznej o 90 na stałe. - Wdech przywraca nam 45.000 energii na tym poziomie. Na każdym etapie można wykonać jedynie 2 wdechy na walkę.ZAKLĘCIA Wycie Niebiańskiego Boga Poziom czwarty OPIS O statni poziom magii niebiańskiego zabójcy bogów. Napiszę to najkrócej się jak się tylko da, by tylko podsumować najważniejsze fakty związane z tym etapem. Po pierwsze, odległość jaką może przebyć teraz nasze powietrze, nawet w krzyku wynosi, aż 120 metrów. Dodatkowo nasze leczenie, a dokładnie dłonie z uzdrowicielską mocą dosięgają teraz każdego miejsca w leczonej osobie, w skrócie całe ciało podlega terapii. Nasze kontrola energii magicznej zwiększa się ostatecznie o 120 punktów na stałe, można by rzec, iż jest to końcowy dar od samego Boga. Nigdy więcej już go nie uczynimy, więc swym gestem sprawia, iż stajemy się silniejsi, by móc dalej służyć pomocą innym magom.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła zaklęć: bez limituMaksymalna szybkość zaklęć: bez limituMaksymalna wytrzymałość zaklęć: bez limituCzas treningu: 10 dniOpanowanie: Trening z Bogiem w specjalnym temaciePW: 1000PU: 640DODATKOWE INFORMACJE - Wyleczenie jednej kończyny kosztuje 35.000 energii. - Występuje bonus w postaci zwiększenia kontroli magicznej o 120 punktów na stałe. - Wdech przywraca nam 50.000 energii na tym poziomie. Na każdym etapie można wykonać jedynie 2 wdechy na walkę.ZAKLĘCIA Niebiańskie Zgromadzenie Chmur UWAGA Bonusy z poszczególnych poziomów nie sumują się!
- Odwiedzaj codziennie
Ogłoszenia i
Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
- Zapraszam serdecznie na
Ninja Clan Wars! - Masz pytania? Zajrzyj do
Poradników , prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.