Mage Guild Wars

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-04-02 18:15:11

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Treningi

OGÓLNE ZASADY TRENINGÓW




     Treningi większości zdolności wyglądają następująco: np. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości PU i spełnieniu wymagań na wybraną zdolność możemy przystąpić do treningu. Tym razem postawiliśmy na krótkie opisy treningów, żeby nie zamęczać wszystkich pisaniem długich i męczących wypracowań. Trening każdej zdolności (magii, zaklęcia) wymaga 10 złożonych zdań na każdy dzień tzn:

Zaklęcie x
czas treningu: 3 dni


     Oznacza to, że musimy napisać 3 posty, niekoniecznie co jeden dzień. Akceptujemy sytuację gdy gracz rozpocznie pierwszy dzień treningu w poniedziałek, a dokończy w piątek i sobotę. Jednak w czasie przerwy nie może trenować niczego innego.
     Jeżeli nie chcemy czekać mamy alternatywne wyjście. Pisząc trening składający się z 45 zdań złożonych jeden dzień treningu przemija nam bez konieczności czekania. Czyli dokładnie rzecz ujmując jeśli przyspieszamy trening to każdy dzień kosztuje 15 zdań opisu (analogicznie, przyspieszony trening zdolności ustalonej na 5 dni musimy napisać 75 zdań).
     To, że czas treningu nie obowiązuje nie oznacza, że po napisaniu opisu i wysłaniu go możemy dopisać sobie wybraną zdolność do KP. Należy poczekać, aż ktoś uprawniony (admin, moderator) zatwierdzi go.


SKRACANIE DŁUGOŚCI OPISÓW



     Dla graczy, którzy są zaangażowani w życie forumowe i, dzięki swojej aktywności, mają spory zapas Punktów Umiejętności, powstał specjalny system pozwalający na skracanie długości opisów. Wystarczy jedynie, że wyda nieco więcej PU niż normalnie. Skrócenie długości zdań treningu o 10% kosztuje połowę ceny danej zdolności. Poniżej prezentujemy przykład, dla tych, którzy po przeczytaniu opisu nie są pewni o co chodzi:

NORMALNIE:

Zaklęcia Zamrażanie [Magia Lodu] - 20PU + 45 zdań treningu

SKRÓCENIE O 10%:

Zaklęcia Zamrażanie [Magia Lodu] - 30PU + 40 zdań treningu

SKRÓCENIE O 20%:

Zaklęcia Zamrażanie [Magia Lodu] - 40PU + 36 zdań treningu

SKRÓCENIE O 30%:

Zaklęcia Zamrażanie [Magia Lodu] - 50PU + 31 zdań treningu

..itd.

Uwaga!

    -> System ten nie dotyczy zaklęć, magii oraz umiejętności, które trenuje się krócej niż 3 dni.
    -> Obliczenia zaokrąglamy w górę, jeżeli są równe bądź większe niż 0,5.
    -> Dany trening można skrócić maksymalnie o 50%!

http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-04-02 18:15:20

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Re: Treningi

REGULAMIN TRENINGÓW




TRENINGI ZWYKŁE



     Do treningów zwykłych zaliczają się standardowe treningi zaklęć, magii czy umiejętności. Po zakończonym treningu zdolność zostaje oficjalnie opanowana.

ZASADY DOTYCZĄCE TRENINGÓW:



1. Należy pisać fabularnie, długie oraz dobre jakościowo teksty, jeżeli opis będzie krótki, niesystematyczny i bezsensowny, trening będzie nieuznany przez administrację.

2. Treningi są w systemie dniowym, czyli można wykonać tylko jeden dzień treningu na dzień, czyli trenując w np. w środę, to trenujemy cały jeden dzień, nawet wstawiając opis trening godzinę przed północą. Jeżeli trening trwa trzy dni to zaczynając we wtorek musimy napisać odpowiednio potem jeden post w środę i jeden z czwartek o dowolnej godzinie. Rzecz jasna nie trzeba 3 dni z rzędu trenować, więc nie trzeba w jednym ciągu trenować.

3. Trening zostaje uznany za ważny dopiero po akceptacji przez administrację - post zostaje edytowany i specjalnie oznaczony np. Akcept by Lionel, Akcept by Vincent, Akcept by Nihil. Wykrycie jakiegokolwiek oszustwa oraz edycja posta po akcepcie są surowo karane.

4. Każdy trening musi być podpisany tzn. przed opisem musi być info czego dotyczy trening oraz czy opis jest na trening przyspieszony czy zwykły.

5. Trening można przeprowadzić wszędzie, gdzie to jest możliwe (cały stworzony przez nas świat jest do Waszej dyspozycji). Nie można oczywiście trenować w miejscu, w którym nie przebywamy lub nie umożliwia ono nam na dogodnego trenowania.

6. Link do treningów, zarówno tych zwykłych jak i specjalnych należy zamieszczać w kartach postaci, w poście do tego przeznaczonym. Linki powinny być zamieszczane w tagach:

Kod:

[url=link do treningu]Co trenowaliśmy i jakiego rodzaju był to trening[/url]

7. Całkowity zakaz wklejania postów bez opisu w celu późniejszego dokończenia treningu (data edycji posta będzie również brana pod uwagę). Wykrycie takich zabiegów nagradzane jest warnem oraz utratą możliwości ponownego treningu danej zdolności.

8. Treningi można ukrywać przed innymi użytkownikami tagiem hide:

Kod:

[hide=999999999]treść treningu[/hide]

9. Opis poprawnego treningu powinien zawierać co najmniej 50% zdań przedstawiających trening zdolności. Ogromne wstępy i zakończenia przy nieznacznych zdaniach opisujących szkolenie będą traktowane jako niepoprawny trening i nie zostaną zaliczone.

10. Dozwolona jest forma retrospekcji treningu (wspomnienia) w sytuacji, kiedy bierzemy czynny udział w akcji fabularnej, jednak zdolności możemy używać dopiero po skończonej misji, walce, evencie lub turnieju.

11. W przypadku ukrywania swoich treningów za pomocą hide gracz jest zobowiązany do poprzedzenia opisu krótkim, kilku zdaniowym wstępem oraz zakończeniem. Sytuacja, gdy w poście widnieć będzie jedynie liczba cyfr symbolizująca tag hide jest niedopuszczalna, a trening nie będzie uznawany. Wstęp i zakończenie nie są wliczane do długości opisu treningu.


TRENINGI NIESTANDARDOWE



     Niektórych zdolności nie możemy opanować poprzez długi, żmudny trening. Są przypadki, w których należy spełnić odpowiednie warunki, żeby dana umiejętność się przebudziła, czasami nawet nie musimy wykonać żadnego ruchu, "coś" po prostu się dzieje i fabularnie nie mamy na "to" wpływu. Jeżeli w wymaganiach wybranej zdolności nieumieszczony został czas treningu ani żadna wzmianka o innych wymaganiach to znaczy, że wystarczy zgłosić się w zezwoleniach i zapłacić odpowiednią ilość PU, żeby móc ją dopisać. Brak czasu treningu jest równoznaczny ze zwiększonym kosztem PU.


TRENINGI SPECJALNE



     Treningi specjalne to takie treningi, które mają na celu polepszenie właściwości opanowanych już przez nas zdolności, można np. zwiększyć możliwości defensywne/ofensywne magii, poprawić bonusy danej umiejętności itp. Żeby móc to zrobić trzeba opracować dokładny opis zdolności i przedstawić go administracji w tym temacie. Po sprawdzeniu, poprawieniu ewentualnych błędów oraz ostatecznym zatwierdzeniu użytkownik może rozpocząć trening na identycznych zasadach jak treningi pozostałych zdolności.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#3 2013-04-02 18:15:36

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Re: Treningi

MISTRZ I UCZEŃ



RODZAJE MISTRZÓW

     Nie każdy jest perfekcyjny i tak uzdolniony, żeby doskonalić się samemu od początku do końca swojego ziemskiego żywotu. Nierzadko potrzebna jest osoba starsza, bardziej doświadczona w technikach wojennych, która swoją mądrość może i potrafi przekazać dalej, następnym pokoleniom magów. Taki osobnik, pragnący dzielić się tym co sam potrafi z innymi nazywany jest sensei'em. Na MGW wyróżniamy dwa rodzaje takich ludzi:

1. Mistrz-opiekun - mag, który bierze pod opiekę wybranego młodzieńca na długi okres czasu. Takowy sensei traktowany jest przez swojego wychowanka niczym ojciec. Może uczyć go tego co sam potrafi lub pomagać w nauce nowych zdolności, dalszym rozwoju fizycznym oraz psychicznym.

PRAKTYKA:
     Opiekun może uczyć wszystkich zaklęć oraz umiejętności jakie sam posiada. Ponadto może pomagać w treningu nowej zdolności, której sam nie opanował (doradzać, kontrolować postępy). W przypadku nauki własnych zdolności koszt dla ucznia jest równy 50% kosztu standardowego (jeżeli zaklęcie kosztowała 10PU to nauka przez sensei'a zmniejsza koszt do 5PU). Nagroda dla mistrza to PU, których ilość jest opisana poniżej. Jeżeli o pomoc w nauce... koszt danej zdolności się nie zmienia i wynosi 100%, ale mistrz otrzymuje bonus w postaci PU. Mistrz musi być starszy od ucznia oraz posiadać przynajmniej 300PW!

Uwaga!
-> Tego typu mistrz może mieć pod opieką tylko jednego ucznia.
-> Mistrz może zostać zmieniony, jeżeli uczeń zrezygnował z dalszej współpracy, jest już (zdaniem sensei'a) gotowy do samodzielnej pracy, na swojego ucznia lub jeżeli mistrz zginął lub zaginął.


2. Jednorazowy mistrz - wojownik chcący przekazać dalszym pokoleniom opanowaną przez siebie zdolność określany jest mianem tymczasowego mistrza. Nie odciska się specjalnym piętnem na życiu wybranego przez siebie ucznia, jego jedynym celem jest przekazanie określonej zdolności.

PRAKTYKA:
     Taki mistrz może uczyć jedynie tych zaklęć oraz umiejętności, które sam opanował. W tym przypadku nie wchodzi w grę żadna pomoc w nauce zaklęć. Koszt opanowania danej zdolności spada do 75% zwykłego kosztu (jeżeli zaklęcie kosztowało 10PU to nauka przez sensei'a zmniejsza koszt do 7PU - zaokrąglamy w dół). Nagrodą dla mistrza, oprócz poczucia dumy oczywiście, jest bonus w postaci PU (rozpiska poniżej). Mistrz musi posiadać przynajmniej 300PW!


SPOSÓB TRENINGÓW

     Praca z mistrzem jest dużo prostsza niż, momentami nieudolne, próby samodzielnej nauki, bez żadnej pomocy z zewnątrz, opierając się na suchych faktach zawartych w zwojach. Od strony praktycznej wygląda to tak, że fabularnie należy spotkać się ze swoim sensei'em i ustalić co będzie przedmiotem treningu. Po tej czynności mistrz rozpoczyna trening, krótkim wstępem i ustala pierwszy etap treningu, potem uczeń wykonuje polecenie i tak aż do momentu opanowania zdolności. W bardzo dużym skrócie wygląda to tak:

Mistrz - Dzisiaj opanujesz Wodny Bicz. Zacznij od skupienia energii oraz uwolnienia jej w celu stworzenia biczu.
Uczeń - Zrozumiałem! Skupiam swoją energię i próbują stworzyć bicz.
Mistrz - Prawie dobrze, lecz bicz są niedoskonały, próbuj dalej.
Uczeń - Ponawiam czynności, skupiam energię i próbuję utworzyć z niej idealną broń.
Mistrz - Udało się! Opanowałeś technikę Wodny Bicz.

     Jest to tylko przykład, a posty tej długości będą karane, chodzi tu tylko o teorię ^^ Jak widzicie mistrz jest czymś w rodzaju mistrza gry, który decyduje o powodzeniu nauki. Może on również kreować sytuacje, które przeszkadzają lub utrudniają zadanie uczniowi, lecz nie mogą tworzyć nowych postaci lub zmian w terenie.

Uwaga!
-> Te treningi, jak każde na naszym forum, muszą zostać sprawdzone i odpowiednio oznaczone przez administrację!


Minimalna ilość postów ucznia podczas nauki
(jeżeli tylko jest taka potrzeba można zwiększyć tą wartość)



UMIEJĘTNOŚCI:
-> zwykłe - 5
-> dodatkowe - 8
-> magie - 10

ZAKLĘCIA:
-> 5

Bonusy PU dla mistrzów
(dla każdego rodzaju wartości są takie same)



UMIEJĘTNOŚCI:
-> zwykłe - 10PU
-> dodatkowe - 15PU
-> magie - 45PU

ZAKLĘCIA:
-> zwykłe - 10PU
-> dodatkowe - 15PU
-> specjalne - 20PU


KRÓTKI REGULAMIN
(dodatek do regulaminu treningów)

1. Mistrzem może być tylko gracz MGW ze swoją fabularną postacią lub NPC prowadzony przez administrację (bardzo rzadko). Zabronione jest używanie kont strażników lub innych tego typu do trenowania sam ze sobą.

2. Zabrania się stosowania retrospekcji w tym systemie, trening musi być prowadzony w czasie rzeczywistym.

3. Treningi mogą być przerwane przez nagły zwrot akcji w fabule. Niedokończony trening nie może zostać uznany za skończony, a tym samym mag nie może korzystać z danej zdolności.

4. Za poprawny post, w systemie mistrz-uczeń, uważany jest post, który zawiera przynajmniej 6 zdań złożonych o treści bogatej w opis treningu. Posty, które mają na celu wypełnienie limitu poprzez bezproduktywny tekst będą traktowane jako nieważne.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#4 2013-04-02 18:15:51

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Re: Treningi

NAUKA ZAKLĘCIA



     Żeby móc opanować zaklęcie konkretnej magii należy posiadać odpowiednią ilość tak zwanych Punktów Umiejętności [PU], Punkty wymagań [PW] i trenować odpowiednią ilość dni zależną od danych technicznych owego zaklęcia.
     Każdemu zaklęciu towarzyszy magiczny okrąg, bez wyjątków.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pkm-gra.pun.pl www.hooligansgame.pun.pl www.immortalsganja.pun.pl www.tibiaotsto.pun.pl www.managerzuzlowy09.pun.pl