Ninja Clan Wars - Naruto PBF
W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.
Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.
Dzisiaj forum odwiedzili:
RANGI
Jeden ze sposobów określania postaci w fabule. Ranga pokazuje nam wkład, wysiłek w samą grę oraz umiejętności bojowe i staranność pisania postów. Podstawowe rangi przypisuje się na sam start, tak jak na przykład zarejestrowanie się użytkownika. Rangi specjalne zaś otrzymuje się po dłuższym czasie grania oraz stopniu rozwinięcia własnych zdolności. Tym samy, im silniejszy się stajesz, tym wyższą rangą możesz dysponować. Z pośród nich wyróżiamy:
RANGI PODSTAWOWE
(rangi, które zdobywamy automatycznie po osiągnięciu pewnego poziomu)
-> PRZYBYSZ – Nieoficjalna ranga otrzymywana po zarejestrowaniu się na forum. Nie daje nic poza możliwością wybrania gildii. Użytkownik nie jest nawet znany w świecie, po prostu w fabule jeszcze nie istnieje.
-> CZŁONEK GILDII - Oficjalna i najpopularniejsza ranga w całym świecie. Otrzymuje się ją po wstąpieniu do jednej z gildii, które rozmieszczone są w różnych miastach. Trzeba wykazać się niezwykłymi zdolnościami i przede wszystkim zasłużyć, żeby móc osiągnąć coś poza nią.
-> SAMOTNIK – Ranga przypisywana osobie, która zamiast wyboru wstąpienia do gildii, postanowiła działać samotnie. Osoby z taką rangą posiadają nieco inne prawa co członkowie gildii i mogą osiągnąć większość tych rang co oni.
RANGI SPECJALNE
-> MAG KLASY S - Swoimi zdolnościami prześcignął średniaków z gildii, a jego umiejętności są godne pochwały. To magow, który bardzo liczyli się w swoim otoczeniu, lecz w świecie dalej jest małym ziarenkiem. Taki człowiek zostaje wybierany poprzez selekcję mistrzów oraz przechodzi różne egzaminy.
Wymagania:* Ranga przynajmniej Członka Gildii
* Wybór przez mistrza
* Zgoda administracji
-> MAG KLASY SS - Dowodzi na polu walki, jego decyzje może odwołać tylko mistrz. Taki mag liczy się już nie tylko we własnej gildii. Posiada olbrzymie zdolności taktyczne oraz bojowe, potrafi przesądzić losy bitwy poprzez odpowiednie rozkazy.
Wymagania:* Wybór przez mistrza oraz zdanie specjalnego egzaminu lub misji
* Zgoda administracji
-> MISTRZ - Ostatnia możliwa ranga do osiągnięcia po wstąpieniu do jakiejkolwiek gildii. Taka osoba wyznacza się swoimi umiejętnościami bojowymi oraz rozumiem na całym świecie. Zostaje rozpoznawalna w każdym miejscu, a rozgłos o niej jest przenoszony z każdej chwili na każdy moment. Owa osoba mianuje siebie mistrzem gildii legalnej bądź mrocznej, w zależności gdzie rozpoczął swoją grę.
Wymagania:* Wybór przez pozostałych członków
* Zgoda administracji
RANGA OSTATECZNA
(tę rangę przyznać mogą tylko członkowie rady i tylko za zgodą administracji)
-> CZŁONEK RADY - Sprawuje władzę nad magami, jego decyzjom podlegają wszyscy. Podejmuje wiele odpowiedzialnych decyzji, od których zależy teraźniejszość oraz przyszłość zarówno świata jak i zajmowanego przez niego miasta.
Wymagania:* Wybór przez członków rady
* Zgoda administracji
Uwaga!
Każdy mag ma możliwość zgłosić sprzeciw i podać powody, dla których nie zgadza się z nadaniem komuś nowej rangi. Wszystkie wyższe rangi muszą być zaakceptowane przez adminów na wypadek przyznawania ich "po znajomości".
Offline
PUNKTY UMIEJĘTNOŚCI [PU]
Punkty umiejętności [PU] to punkty, które są bardzo ważne dla każdego maga na naszym forum. Odpowiednia ich ilość pozwala na opanowanie wybranej magii. PU można porównać do waluty, ponieważ chcąc nauczyć się czegoś nowego należy zapłacić daną sumę tych punktów (podaną w opisie zdolności), wówczas można rozpocząć trening. Jest wiele sposobów na ich pozyskanie, jednak tylko dwa pewne:
WALKI:
MISJE:
Oprócz walk oraz misji PU można zdobyć podczas eventów, niefabularnych turniejów, konkursów lub za pomoc administracji, wystarczy odrobina zaangażowania w życie forum. Te sposoby charakteryzują się tym, że nie ma określonej zapłaty, wszystko zależy od wielu czynników, a ostateczną nagrodę określa administracja.
Należy prowadzić podsumowanie PU w swojej karcie postaci w ostatnim poście. Wszystkie przypadki oszustwa po wyjściu na jaw będą surowo karane, można spodziewać się nawet stałego wykluczenia z gry. Dlatego warto, w razie jakichkolwiek wątpliwości, pytać administracji lub innych, bardziej doświadczonych graczy. Wzór podsumowania PU można znaleźć we wzorze karty postaci.
Offline
PUNKTY WYMAGAŃ [PW]
Punkty wymagań [PW], tak samo jak PU, są niezbędne do rozwijania postaci. Odwzorowują faktyczny poziom zaawansowania maga. Podstawowa różnica pomiędzy tymi punktami polega na tym, iż PW zbiera się jedynie w celu spełnienia wymagań na daną zdolność. Nie trzeba ich wydawać, nigdy nie można mieć ich mniej, tylko więcej. Tak jak w przypadku PU jedynie walki i misje dają stałe, określone poniżej, wynagrodzenie tych bardzo ważnych punktów:
WALKI:
MISJE:
Oprócz walk oraz misji PW można zdobyć jedynie podczas fabularnych działań postaci, głównie poprzez udział w eventach. Inne, np. konkursy, niefabularne turnieje lub pomoc administracji nie oferują takiego bonusu.
Należy prowadzić podsumowanie PW w swojej karcie postaci w ostatnim poście. Wszystkie przypadki oszustwa po wyjściu na jaw będą surowo karane, można spodziewać się nawet stałego wykluczenia z gry. Dlatego warto, w razie jakichkolwiek wątpliwości, pytać administracji lub innych, bardziej doświadczonych graczy. Wzór podsumowania PW można znaleźć we wzorze karty postaci.
Offline
ILOŚĆ ENERGII MAGICZNEJ
Każdy mag ma w sobie ogromne pokłady magicznej energii, które może wykorzystać dopiero po ciężkich treningach jej kontroli. Świat jest niestety niesprawiedliwy, ziemia jako nasza planeta przeważnie nie wytrzymuje dużego skupiska energii w jednym miejscu. Dlatego także powstało pewne ograniczenie dla każdej osoby. Istnieją jednak wyjątki dla osób, które starannie rozprzestrzeniają tą moc w sobie.
OGRANICZNIK W ENERGII MAGICZNEJ
Offline
SLOTY
Aby zapobiec sytuacji, w której mag nosi przy sobie 150 kluczy, 400 mieczy oraz 70 noży, wprowadziliśmy system slotów. Sloty odwzorowują kieszenie, w których możemy nosić przedmioty. Każda z owych rzeczy posiada limit, tzn. w jednym slocie mieszczą się np. 3 klucze, zaś w jednej torbie mieszczą się 3 sloty. Po wymnożeniu i dodaniu tego wszystkiego wychodzi nam, że możemy nosić przy sobie 9 kluczy (3 (klucze na slot) razy 3 (sloty), równa się 9). Dodatkowo, poza kluczami, bombami dymnymi itd. istnieją bronie trochę większych gabarytów. Są to między innymi łańcuchy, miecze, wachlarze i inne. Te bronie nosi się na plecach bądź przy pasie i maksymalnie można nosić 2 katany przy pasie oraz 3 bronie tego samego rodzaju na plecach (np. katana) bądź 2 bronie różnego rodzaju (np. wachlarz i katana). Jeśli ktoś tego nie rozumie może pomóc mu przykład:
Ekwipunek:
Offline