Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2018-09-25 14:55:58

Vincent

Administrator

Zarejestrowany: 2018-07-07
Posty: 179
Ranga: Administrator
Płeć: Mężczyzna
Multikonta: Ryū

Tetsu no sutando [Zbrojny]

https://i.imgur.com/dM4oSqB.jpg



OPIS OGÓLNY
     Wytrwałość bywa kluczem do zwycięstwa, a ta zdolność pozwala utrzymać się na nogach znacznie dłużej. Niezłomna wola opóźnia upadek wyćwiczonych zbrojnych. Osiągając mistrzostwo można wytrzymać nie jeden atak i pokonać przeciwników nim obrażenia przyobleczone wielkim bólem wyjdą na światło dzienne.



Poziom pierwszy
https://i.imgur.com/kjE13Mw.jpg

OPIS
     Dzięki wyćwiczonemu ciału i przy wsparciu swego ducha, Zbrojny potrafi wstrzymać ból i ustać na nogach będąc rannym. Wyuczona osoba dzięki intensywnemu treningowi jest w stanie wytrzymać atak od przeciwnika o dużo większej sile niż pozwala na to wytrzymałość. Jednakże niesie to ze sobą niewielkie konsekwencje w kolejnej turze.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening polegający na znoszeniu dużego bólu i walce mimo niego.
PW: 50
PU: 80



DODATKOWE INFORMACJE
- Wymagana jest profesja: Zbrojny.
- Wytrzymałość użytkownika zwiększa się o 25 punktów podczas używania tej umiejętności.
- Zdolność można wykorzystać raz podczas walki, gdzie w następnej turze na skutek otrzymanych obrażeń wytrzymałość użytkownika spada o 35 punktów na okres dwóch tur.
- Aby opanować zdolność należy posiadać co najmniej 40 punktów wytrzymałości.



Poziom drugi
https://i.imgur.com/YDSifeQ.jpg

OPIS
     Dalej mamy kolejny etap treningów pozwalający wytrzymać znacznie dłużej. Nasze ciało staje się bardziej wytrzymalsze, co pozwala zaskoczyć oponenta podczas walki. Niestety wraz ze wzrostem bonusu wzrastają również konsekwencje od następnej tury.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening polegający na wielodniowych ćwiczeniach, mimo bólu i zmęczenia.
PW: 90
PU: 120



DODATKOWE INFORMACJE
- Wytrzymałość użytkownika zwiększa się o 40 punktów podczas używania tej umiejętności.
- Zdolność można wykorzystać raz podczas walki, gdzie w następnej turze na skutek otrzymanych obrażeń wytrzymałość użytkownika spada o 50 punktów na okres dwóch tur.
- Aby opanować zdolność należy posiadać co najmniej 60 punktów wytrzymałości.



Poziom trzeci
https://i.imgur.com/BjAKmZK.jpg

OPIS
     By osiągnąć zwycięstwo trzeba poświęcić się całemu. Po ciężkich treningach Zbrojny potrafi wytrzymać kilka ataków jednocześnie o potężnej sile. Lecz należy uważać ponieważ zbytnie nadużywanie umiejętności może doprowadzić do utraty przytomności albo i śmierci.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Trening polegający treningach stosowanych, aż do utraty przytomności, trenując swe ciało i ducha ku wszelkim granicom.
PW: 150
PU: 200



DODATKOWE INFORMACJE
- Wytrzymałość użytkownika zwiększa się o 60 punktów podczas używania tej umiejętności.
- Zdolność można wykorzystać dwa razy podczas walki, gdzie w następnej turze na skutek otrzymanych obrażeń wytrzymałość użytkownika spada o 75 punktów na okres dwóch tur.
- Aby opanować zdolność należy posiadać co najmniej 80 punktów wytrzymałości.



Uwaga!

- Bonusy z każdego poziomu nie sumują się.

- Kara po użyciu zdolności odejmowana jest od bazowej wartości statystyki.

- Wszelkie zaklęcia lub umiejętności lecznicze polegające na zregenerowaniu sił nie resetują czasu trwania kary.

- Istnieje możliwość zablokowania zaklęcia używając tej zdolności. Należy do podstawowej wartości statystyki wytrzymałości dodać bonus opisany tutaj (Magia vs Walka Wręcz), a następnie dodać pozostałe bonusy.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.telekomunikacja.pun.pl www.insomniapandemonium.pun.pl www.grabakugan-pbf.pun.pl www.ekonomiakpsw.pun.pl www.gwiezdni-wedrowcy.pun.pl