Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2017-02-16 13:59:34

Lionel

Administrator

35457109
Zarejestrowany: 2013-04-01
Posty: 292
Magia: Banowanie
Płeć: Mężczyzna

Postacie mistrzowskie

     Każdy mag, po wielu latach treningów, osiąga pewien poziom, którego przewyższyć już nie może, mówimy wtedy o limicie. Z biegiem czasu coraz trudniej przyswoić nowe zdolności, postać musi poświęcić więcej wysiłku niż kiedyś na opanowanie nowego zaklęcia czy umiejętności. Pomimo tego w dalszym ciągu następuje rozwój, doskonalenie się na każdym szczeblu, przełamywanie kolejnych barier. Również to kiedyś się kończy, co oznacza, że został osiągnięty wspominany limit, ostatnia bariera nie do pokonania w żaden sposób. Dotarcie do pierwszej bariery wynoszącej 1.000PW powoduje, że postać osiągnęła poziom mistrzowski. Jej potęga jest znana na całym świecie, niektórzy porównywani są nawet z Bogami.

BARIERY MISTRZA
     Każda bariera powoduje, że postaci coraz trudniej jest się rozwijać. Oznacza to, że każdy kolejny trening ma zwiększone koszta PU i zmniejszone otrzymywane PW. Wartości zależą od poziomu bariery:

POZIOM PIERWSZY
(od 1.000PW)

-> Koszt PU: zwiększony o połowę
-> Otrzymywane PW: zmniejszone dwukrotnie

POZIOM DRUGI
(od 1.500PW)

-> Koszt PU: zwiększony dwukrotnie
-> Otrzymywane PW: zmniejszone czterokrotnie

*


Uwaga!

    -> Osiągnięcie poziomu trzeciego, czyli uzyskanie 2.000 punktów wymagań, oznacza, że postać nie może się już w żaden sposób rozwinąć. Graczowi pozostaje jedynie korzystanie z tego co już wytrenował.
    -> Koszt PU dotyczy każdej możliwej zdolności oraz punktów statystyk.

*


NOWA POSTAĆ
     Przełamanie pierwszej bariery nie tylko powoduje, że postać wolniej się rozwija, lecz także otwiera przed graczem nowe możliwości. Każdy kto posiada postać mistrzowską może stworzyć nową postać, która atrybuty rozdaje maksymalną ilość punktów statystyk (60 punktów). Ponadto wybiera dwa spośród niżej podanych bonusów (oczywiście dla nowej postaci):

    1. Wynagrodzenie większe o 50% w postaci PU za misje i walki.
    2. Treningi krótsze o połowę.
    3. Dwukrotnie większe wynagrodzenie w postaci PU, PW oraz klejnotów za misje.
    4. Postaci przysługuje misja na artefakt.
    5. Wynagrodzenie większe o 50% w postaci klejnotów za misje.
    6. Postać może opanować dwie magie dodatkowe.
    7. Możliwość wstąpienia do jednej z klas: demon lub egzorcysta.
    8. Zniesienie limitu PW dla magii własnej

Uwaga!

    -> Nowa postać może być spokrewniona z postacią mistrzowską, wyjątek stanowi jedynie najbliższe pokrewieństwo (syn, córka, ojciec, matka). Dopuszcza się jednak wyjątki od tej reguły, jednak należy podać administracji szczegółowe fabularne wyjaśnienie.
    -> Mistrz nie może oddawać przedmiotów swojej drugiej postaci bezpośrednio lub poprzez pośrednika. Nie istnieje żadna możliwość przekazywanie broni między postaciami jednego gracza.

*



ZASTRZEŻENIA FABULARNE

    -> Mistrz może w dowolnym miejscu na świecie założyć swoją kryjówkę. Wyjątkiem stanowi sytuacja gdy postać jest mistrzem jakiejś gildii/organizacji, w takim przypadku zostaje w jego/jej siedzibie.
    -> Mistrz może mieć maksymalnie trzech uczniów, jednakże żaden z nich nie może być jego drugą postacią.
    -> Przekazywanie zdobytych przez Mistrza bonusów drugiej postaci gracza jest niemożliwe aż do osiągnięcie limitu. Po osiągnięciu 2.000PW każdy taki transfer musi być uzgodniony z administracją, jednak przekazać można jedynie punkty umiejętności.

Offline

 
/* */