Ninja Clan Wars - Naruto PBF
W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.
Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.
Dzisiaj forum odwiedzili:
Każdy mag, po wielu latach treningów, osiąga pewien poziom, którego przewyższyć już nie może, mówimy wtedy o limicie. Z biegiem czasu coraz trudniej przyswoić nowe zdolności, postać musi poświęcić więcej wysiłku niż kiedyś na opanowanie nowego zaklęcia czy umiejętności. Pomimo tego w dalszym ciągu następuje rozwój, doskonalenie się na każdym szczeblu, przełamywanie kolejnych barier. Również to kiedyś się kończy, co oznacza, że został osiągnięty wspominany limit, ostatnia bariera nie do pokonania w żaden sposób. Dotarcie do pierwszej bariery wynoszącej 1.000PW powoduje, że postać osiągnęła poziom mistrzowski. Jej potęga jest znana na całym świecie, niektórzy porównywani są nawet z Bogami.
BARIERY MISTRZA
Każda bariera powoduje, że postaci coraz trudniej jest się rozwijać. Oznacza to, że każdy kolejny trening ma zwiększone koszta PU i zmniejszone otrzymywane PW. Wartości zależą od poziomu bariery:
POZIOM PIERWSZY
(od 1.000PW)
-> Koszt PU: zwiększony o połowę
-> Otrzymywane PW: zmniejszone dwukrotnie
POZIOM DRUGI
(od 1.500PW)
-> Koszt PU: zwiększony dwukrotnie
-> Otrzymywane PW: zmniejszone czterokrotnie
*
Uwaga!
*
NOWA POSTAĆ
Przełamanie pierwszej bariery nie tylko powoduje, że postać wolniej się rozwija, lecz także otwiera przed graczem nowe możliwości. Każdy kto posiada postać mistrzowską może stworzyć nową postać, która atrybuty rozdaje maksymalną ilość punktów statystyk (60 punktów). Ponadto wybiera dwa spośród niżej podanych bonusów (oczywiście dla nowej postaci):
Uwaga!
*
ZASTRZEŻENIA FABULARNE
Offline