Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2017-02-16 01:01:42

Lionel

Administrator

35457109
Zarejestrowany: 2013-04-01
Posty: 292
Magia: Banowanie
Płeć: Mężczyzna

Tworzenie duchów [Magia Ciemności]

http://i.imgur.com/OP3omDC.png



OPIS OGÓLNY:
Tworzenie duchów [Gōsuto o sakusei] jest to ulepszenie magii ciemności polegające na tworzeniu prawdziwych duchów. Twory te są jak najbardziej dynamiczne, jednak posiadają różne umiejętności, poróżniają je statystyki oraz atrybuty. Nie każdego łatwo zniszczyć, a w niektórych przypadkach mogą okazać się śmiertelne, szczególnie ich ukryte ataki. Tak jak w dynamicznym tworzeniu, tworzenie duchów przeznaczone jest do walki na dystans, dlatego nawet jeżeli osoba walcząca wręcz posiadała magię ciemności, zbędnym jest kupowanie tworzenia duchów. Magi można używać także z ukrycia, w celu zmylania wroga lub atakowania go, nie zdradzając własnego położenia.

Wymagania: Trzeci poziom magii ciemności.
Opanowanie: 5 dni treningu.
PU: 200
PW: 650



TWORZENIA DUCHÓW:
- Meduza - jeden z podstawowych tworów, który przypomina wielką latającą meduzę. Oczywiście latanie to nie jedyny plus, cechuje się ona bowiem dużą szybkością, choć siły jednak nie ma za dużo.
   -> koszt: 20.000
   -> siła: 5
   -> wytrzymałość: 5
   -> szybkość: 300
   -> reakcje: 5
   -> długość ciała: 10 metrów
   -> żywotność: 1 post

- Minotaur - można by powiedzieć wojownik ciemności, przyzwany z wielkim toporem staje do boju. Jego siła jest na prawdę duża, choć przez małe kopyta reakcje bardzo słabe. Nie nadaje się także do myślenia, więc warto uważać na własne polecenia.
   -> koszt: 20.000
   -> siła: 200
   -> wytrzymałość: 150
   -> szybkość: 50
   -> reakcje: 20
   -> długość ciała: 2,5 metra
   -> żywotność: 3 posty

- Upiór -  także jeden z podstawowych tworów, nie nadają się do ataku, bardziej do zmylania przeciwników. Dopiero większa ich ilość może wywołać jakieś obrażenia.
   -> koszt: 1.000 za upiora
   -> siła: 50
   -> wytrzymałość: 30
   -> szybkość: 30
   -> reakcje: 50
   -> długość ciała: 80 centymetrów
   -> żywotność: 1 post

- Zombie - po prostu chodzący bez mózg. W prawdzie nie wiele potrafi, choć jego wytrzymałość można na jakiś tam sposób użyć, jako twór lekko wyższy od człowieka, choć jego szybkość poruszania się porównywalna do ślimaka.
   -> koszt: 5.000
   -> siła: 90
   -> wytrzymałość: 90
   -> szybkość: 20
   -> reakcje: 50
   -> długość ciała: 2 metry
   -> żywotność: 5 postów

- Moloch - to wstrętna bestia, posiada bardzo grubą warstwę pancerza, zabić to, to nie lada wyczyn. Choć siłę i wytrzymałość posiada dużą, a jego ogon to broń śmiercionośna, to szybkość oraz reakcje nie mówią niczego.
   -> koszt: 50.000
   -> siła: 250
   -> wytrzymałość: 300
   -> szybkość: 100
   -> reakcje: 80
   -> długość ciała: 5 metrów
   -> żywotność: 7 postów

- Wampir - twór lekko wyższy od człowieka, który z niczego nie przypomina wampira, a raczej nie posiada jego umiejętności. Jego dobrą stroną jest szybkość oraz nie mała siła, jednym dobrym uderzeniem potrafi obalić przeciwnika lub wroga.
   -> koszt: 30.000
   -> siła: 150
   -> wytrzymałość: 120
   -> szybkość: 200
   -> reakcje: 180
   -> długość ciała: 2 metry
   -> żywotność: 2 posty

- Zmora - niezbyt to silne, niezbyt to wytrzymałe, lecz jednak posiada szybkość. Głównym jej atutem jest gonienie i zaczepianie przeciwnika, w celu uniemożliwienia mu ucieczki. Choć sposób ich wykorzystania jest zależny od twórcy
   -> koszt: 2.000 za jedną zmorę
   -> siła: 50
   -> wytrzymałość: 80
   -> szybkość: 100
   -> reakcje: 20
   -> długość ciała: 1,5 metra
   -> żywotność: 1 post

- Piramidogłowy - najbardziej znany i najbardziej rozpoznawalny sługa ciemności. Jego postura to same mięśnie. W dłoni zaś dzierży ogromny, ostry miecz. Zamiast głowy ma piramidę, a raczej skutą na trzy ściany, grubą blachę.
   -> koszt: 150.000
   -> siła: 300
   -> wytrzymałość: 300
   -> szybkość: 300
   -> reakcje: 300
   -> długość ciała: 2 metry
   -> żywotność: 10 postów



!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aerosmith.pun.pl www.gramegaman.pun.pl www.3daysgrace.pun.pl www.forum-perkusyjne.pun.pl www.forumsko.pun.pl