Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2017-02-16 01:00:59

Lionel

Administrator

35457109
Zarejestrowany: 2013-04-01
Posty: 292
Magia: Banowanie
Płeć: Mężczyzna

Smocza Siła [Zabójca Smoków]

https://i.imgur.com/JN3Tbqo.png


OPIS OGÓLNY:
Smocza Siła [Doragon Fōsu] to najpotężniejsza broń w arsenale Zabójcy Smoków, a zarazem jego główny atut. Zastrzyk mocy jest tak ogromny, że pozwala walczyć na równi z silniejszymi przeciwnikami. Podobno wchodząc w ten tryb, mag może rzucić wyzwanie nawet prawdziwym smokom. Istnieją trzy sposoby na jego aktywację, z czego każdy ma swoje zalety i wady. Zależnie od wybranej metody, istnieją różne limity czasowe.



WERSJA PIERWSZA:
https://i.imgur.com/4r31l0x.png

Najstarszy a zarazem najsilniejszy tryb Siły Smoka. Żadna inna wersja, która miała być w ogólnym założeniu lepsza, nie daje takiej mocy jak ta. Aktywacji towarzyszą drobne zmiany fizyczne oraz nadmierna produkcja magicznej energii, która otacza wówczas Zabójcę Smoków czego efektem jest widowiskowa i przytłaczająca aura energii magicznej. Ponadto zwiększają się nasze pozostałe atrybuty jakimi są siła, wytrzymałość, reakcje oraz szybkość. Wszystkiemu towarzyszy wspaniały widok i zdumiewający podgląd prawdziwej potęgi użytkownika.



DANE TECHNICZNE:
Aktywacja: Należy zjeść bardzo potężne źródło magii, którego część odpowiada rodzajowi Zabójcy Smoków (podczas eventów i misji MG decyduję, czy aktywacja się udała).
Wymagania: Trzeci poziom magii Zabójcy Smoków
Opanowanie: Zdolność jest automatycznie opanowana po akceptacji przez administrację.
PU: 450


DODATKOWE INFORMACJE
- W trakcie używania siła, wytrzymałość, szybkość oraz reakcje wzrastają o 80 punktów.
- W trakcie używania zasoby energii magicznej powiększają się o 150.000.
- Po upływie pięciu tur używania statystyki spadają o połowę na czas dwóch tur.
- Po upływie siedmiu tur używania statystyki spadają o połowę na czas pięciu tur.
- Po upływie ośmiu tur używania mag mdleje. Bez udzielenia pomocy medycznej w przeciągu 2 dni, umiera.



WERSJA DRUGA:
https://i.imgur.com/JOPRMYt.png

Niestety najsłabszy tryb Smoczej Siły. Daje on bardzo mały przelicznik do statystyk, w prawdzie wszędzie taki sam. Marne punkty nie dają się we znaki, jedynym poratowaniem jest ciupka energii magicznej. Ciało takiego użytkownika pokrywa jasna aura, której kolor zależny jest od gatunku smoczego zabójcy. Można śmiało powiedzieć, że efekt a zarazem cały wygląd wersji drugiej jest o wiele ładniejszy i dostojniejszy od pierwszej, choć niestety słabszy.



DANE TECHNICZNE:
Aktywacja: Dzięki wszczepionej Lacrimie mag może wejść w tryb Smoczej Siły kiedy zechce.
Wymagania: Trzeci poziom magii Zabójcy Smoków.
Opanowanie: Należy znaleźć maga wyspecjalizowanego w dziedzinach medycznych, zdolnego do wszczepienia specjalnej Lacrimy.
PU: 200


DODATKOWE INFORMACJE
- W trakcie używania siła, wytrzymałość, szybkość oraz reakcje wzrastają o 35 punktów.
- W trakcie używania zasoby energii magicznej powiększają się o 70.000.
- Po upływie pięciu tur używania statystyki spadają o 25% na czas dwóch tur.
- Po upływie siedmiu tur używania statystyki spadają o połowę na czas trzech tur.
- Po upływie ośmiu tur używania mag mdleje. Bez udzielenia pomocy medycznej w przeciągu 3 dni, umiera.



WERSJA TRZECIA:
https://i.imgur.com/IbR3Sto.png

Choć nie jest to najsłabszy tryb Smoczej Siły, to jednak niesie ze sobą pewne wymagania. Po pierwsze trzeba posiadać pierwszy poziom wspomnianej umiejętności oraz do tego posiadać wszczepioną w siebie Lacrimę. Dopiero wtedy ciało użytkownika przechodzi wiele zmian, jego skórę pokrywają łuski koloru zależnego od smoka, od którego Lacrima pochodzi. Lecz żeby opanować ten poziom trzeba znaleźć odpowiednią osobę, a dokładniej medyka zdolnego do wszczepienia specjalnej Lacrimy.



DANE TECHNICZNE:
Aktywacja: Dzięki wszczepionej Lacrimie mag może wejść w tryb Smoczej Siły kiedy zechce.
Wymagania: Opanowana pierwsza wersja Smoczej Siły.
Opanowanie: Należy znaleźć maga wyspecjalizowanego w dziedzinach medycznych, zdolnego do wszczepienia specjalnej Lacrimy.
PU: 250


DODATKOWE INFORMACJE
- W trakcie używania siła, wytrzymałość, szybkość oraz reakcje wzrastają o 50 punktów.
- W trakcie używania zasoby energii magicznej powiększają się o 100.000.
- Po upływie pięciu tur używania statystyki spadają o połowę na czas jednej tury.
- Po upływie sześciu tur używania statystyki spadają o połowę na czas trzech tur.
- Po upływie ośmiu tur używania mag mdleje. Bez udzielenia pomocy medycznej w przeciągu 3 dni, umiera.



DROGA ZABÓJCY SMOKÓW:
https://i.imgur.com/cAHE22m.png

Najbardziej niebezpieczny poziom, możliwy do opanowania tylko przez ludzi, którzy chowali się u boku smoków. Do tego potrzebna jest nam jedna z wersji Smoczej siły. Dopiero wtedy możemy podejść do misji specjalnej jaką jest odnalezienie dawno trenującego nas potwora. Naszym zadaniem bowiem jest zabicie go i wchłonięcie jego mocy. Aktywacja jest taka sama jak w opanowanej już przez nas ówczesnej wersji. W zamian za to nasz zasób magiczny znacznie zwiększa się, a ciało przechodzi wielkie modyfikacje. Pusta energia eksploduje a nad naszymi głowami pojawia się potężna aura. Nasze statystyki zostają powielone a my zaczynamy budzić grozę w oczach innych ludzi.



DANE TECHNICZNE::
Aktywacja: Tak samo jak w opanowanej wersji.
Wymagania: Jedna z wersji Smoczej Siły.
Opanowanie: Zabicie smoka.
PU: n/d


DODATKOWE INFORMACJE
- W trakcie używania siła, wytrzymałość, szybkość oraz reakcje wzrastają o 40 punktów.
- W trakcie używania zasoby energii magicznej powiększają się o 70.000.
- Po upływie pięciu tur używania statystyki spadają o połowę na czas dwóch tur.
- Po upływie siedmiu tur używania statystyki spadają o połowę na czas trzech tur.
- Po upływie ośmiu tur używania mag mdleje. Bez udzielenia pomocy medycznej w przeciągu 1 dnia, umiera.
- Bonus z Drogi Zabójcy Smoków sumuje się ze zdobytym rodzajem Smoczej Siły (przykładowo przy pierwszej wersji Smoczej Siły gracz może podnieść swoje statystyki o 120, a energię magiczną o 220.000)
- Od gracza zależy czy podczas aktywacji Smoczej Siły użyje Drogi Zabójcy Smoków.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forum-perkusyjne.pun.pl www.3daysgrace.pun.pl www.forumsko.pun.pl www.gramegaman.pun.pl www.aerosmith.pun.pl