Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2012-07-28 17:32:54

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Kansō

http://imgur.com/j2lonII.png



OPIS OGÓLNY
Kansō [Magia Podmiany] pozwala użytkownikom na przechowywanie przedmiotów w innym wymiarze. Magowie korzystający z tej magii mogą podmieniać sprzęt (broń, zbroje, ubrania itp.) podczas walki, co daje im dużą elastyczność. Przedmioty, które są przywoływane są zazwyczaj magiczne. Można stwierdzić, że istnieje limit, ile na wymiar można przechować różnych rzeczy.




Poziom pierwszy
http://imgur.com/nFR5HQ4.png

OPIS
Mag po odblokowaniu pierwszego poziomu Magii Podmiany zdaje sobie sprawę z możliwości jakie owa magia posiada. Przyswaja się z podmianą, która pozwala na przywołanie dowolnego przedmiotu ze specjalnego wymiaru, szybkość, a także limit, który na tym poziomie magii jest dość niewielki. Dodatkowo użytkownik jest w stanie ulepszać swoje bronie podczas walki płacąc niewielkie koszta energii.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna szybkość podmiany: 250
Maksymalna siła magii: 200
Maksymalna wytrzymałość magii: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening podmiany broni lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 250
PU: 50
Kontrola energii magicznej: 10



Właściwości magii:
ilość przechowywanych przedmiotów0,2 * [Kontrola energii magicznej]
ilość przedmiotów do jednoczesnego przywołania0,1 * [Kontrola energii magicznej]
typy przechowywanych przedmiotówzwykłe
koszt przywołania jednego przedmiotuzwykły: 10.000
magiczny: -
artefakt: -
Wzmocnienie+1
Koszt wzmocnienia5.000 za punkt


DODATKOWE INFORMACJE
- Każdy przedmiot, który chcemy umieścić w "próżni" może zostać zakupiony w jakimkolwiek sklepie, bądź wykonany w kuźni. Trzeba pamięć, że w Niebiańskiej kuźni można wykonywać tylko przedmioty bez żadnych magicznych zdolności. By wykonać przedmiot z takimi cechami, na początku trzeba wykonać zbroję bądź coś innego w wcześniej wspomnianym miejscu. Po tym trzeba udać się na sesje, w której dowiadujemy się gdzie jest Kuźnia "Magicznej Mocy". W niej właśnie będziemy mogli nadać naszym przedmiotom "magiczne moce".



Poziom drugi
http://imgur.com/5uO5Aek.png

OPIS
Wyższy poziom podmiany otwiera przed użytkownikiem kolejne wrota. Mag jest na tyle doświadczony w posługiwaniu się magią, że nie tylko zwiększa dotychczasowe limity, ale także jest w stanie przywoływać przedmioty magiczne posiadające specjalne właściwości.


DANE TECHNICZNE
Maksymalna szybkość podmiany: 350
Maksymalna siła magii: 300
Maksymalna wytrzymałość magii:: 300
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening podmiany broni.
PW: 300
PU: 200
Kontrola energii magicznej: 100



Właściwości magii:
ilość przechowywanych przedmiotów0,5 * [Kontrola energii magicznej]
ilość przedmiotów do jednoczesnego przywołania0,2 * [Kontrola energii magicznej]
typy przechowywanych przedmiotówzwykłe/magiczne
koszt przywołania jednego przedmiotuzwykły: 5.000
magiczny: 10.000
artefakt: -
wzmocnienie+2
koszt wzmocnienia10.000 za punkt


Poziom trzeci
http://imgur.com/AsfYRMd.png


OPIS
Na tym poziomie użytkownik opanował do perfekcji tajniki Magii Podmiany i nie ma przed nim rzeczy niemożliwych. Ponownie wszelkie limity zostają zwiększone do granic możliwości maga, a ostatnimi wrotami, które otwierają się przed nim jest możliwość przywoływania przedmiotów specjalnych zwanych również artefaktami, które posiadają niewyobrażalną moc.


DANE TECHNICZNE
Maksymalna szybkość podmiany: 500
Maksymalna siła magii: 450
Maksymalna wytrzymałość magii: 400
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening podmiany broni.
PW: 600
PU: 300
Kontrola energii magicznej: 200



Właściwości magii:
ilość przechowywanych przedmiotów1,0 * [Kontrola energii magicznej]
ilość przedmiotów do jednoczesnego przywołania0,5 * [Kontrola energii magicznej]
typy przechowywanych przedmiotówzwykłe/magiczne/artefakty
koszt przywołania jednego przedmiotuzwykły: 1000
magiczny: 5.000
artefakt: 20.000
wzmocnienie+3
koszt wzmocnienia15.000 za punkt


Ważne informacje
- Pamiętajcie, że przechowywane bronie nie są przedmiotami, które możemy tak o sobie wymyślić podczas walki. By uzupełnić limit na danym poziomie musimy zakupić daną broń i ją tam umieścić, bądź stworzyć w Niebiańskiej kuźni.
- Wzmocnienie przedmiotu polega na zwiększeniu jego SB bądź odporności na dany typ SB płacąc odpowiednią ilość energii magicznej pamiętając, że nie można ulepszyć przedmiotu jeżeli jego SB bądź odporność na SB wynosi 10.
- Wzmocniony przedmiot działa tylko na jedną turę, dlatego należy pamiętać, że jeżeli chcemy przez dłuższy czas walczyć ulepszoną bronią trzeba co turę odejmować odpowiednią ilość energii magicznej.
- Wzmocnić można tylko przedmiot przechowywany i przyzwany za pomocą tej magii.
- Siła Magii oraz Wytrzymałość Magii podane w informacjach powyżej odnoszą się do umiejętności bądź zaklęć, które użytkownik sam opracuje we własnym zakresie, a nie do właściwości magicznych przedmiotów. Natomiast za Szybkość Magii odpowiada "Szybkość podmiany", która w przypadku tej magii jest równa Potencjału Magicznemu.



http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2016-04-03 18:19:40

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Re: Kansō

MAGICZNE WŁAŚCIWOŚCI PRZEDMIOTÓW

SB Maksymalne statystyki
1 I POZIOM MAGII: 125
II POZIOM MAGII: 250
III POZIOM MAGII: 375
2 I POZIOM MAGII: 150
II POZIOM MAGII: 275
III POZIOM MAGII: 400
3 I POZIOM MAGII: 175
II POZIOM MAGII: 300
III POZIOM MAGII: 425
4 I POZIOM MAGII: 200
II POZIOM MAGII: 325
III POZIOM MAGII: 450
5 I POZIOM MAGII: 225
II POZIOM MAGII: 350
III POZIOM MAGII: 475
6 I POZIOM MAGII: 250
II POZIOM MAGII: 375
III POZIOM MAGII: 500
7 I POZIOM MAGII: 275
II POZIOM MAGII: 400
III POZIOM MAGII: 525
8 I POZIOM MAGII: 300
II POZIOM MAGII: 425
III POZIOM MAGII: 550
9 I POZIOM MAGII: 325
II POZIOM MAGII: 450
III POZIOM MAGII: 575
10 I POZIOM MAGII: 350
II POZIOM MAGII: 475
III POZIOM MAGII: 600


Ważne informacje
- Powyższe statystyki dotyczą tylko i wyłącznie magicznych właściwości przedmiotów stworzonych w Magicznej Kuźni, a nie samej Magii Podmiany.
- Mnożniki dla Siły Magii i Wytrzymałości Magii wyglądają następująco: 0.7 * Potencjał Magiczny
- Szybkość Magii jest równa Potencjałowi Magicznemu i nie wymaga ż