Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2012-07-28 21:58:14

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Hi no Mahō

http://imgur.com/PWyRmYs.png



OPIS OGÓLNY
Hi no Mahō [Magia Ognia] to forma magii, która wykorzystuje element ognia, pozwalając jej użytkownikowi na manipulowanie, tworzenie i kontrolowanie go do różnych celów. Mag posługujący się tym żywiołem wie doskonale, że ogień jest głównie ofensywny, dlatego też może pozwolić na wytworzenie tego element z różnych części swojego ciała. Przez stałe obcowanie z tą magią jest szczególnie uodporniony na wysokie temperatury. Wzbudza to w nim wiele emocji, przez co określa kolor swojego ognia, który w stu procentach zależy od jego charakteru. Wraz ze zmianą jego osoby, zmienia się barwa płomieni.



Poziom pierwszy
http://imgur.com/gGbSTeI.png

OPIS
Mag po opanowaniu tego poziomu jest w stanie wytworzyć ogień w każdym miejscu jego ciała. Od pierwszych chwil, magia skłania się mocno ku zdolnościom ofensywnym, które mają siać spustoszenie. Ogień jest z natury nieujarzmionym żywiołem, więc lubi płatać figle. Trzeba być niezwykle ostrożnym, używając go. Na tym etapie posługiwania się tym żywiołem nasze ciało nie jest do końca uodpornione na wysokie temperatury, dlatego też utrzymanie na przykład kuli ognia w dłoni dłużej niż jedną turę może skończyć się źle dla takiego maga. Również podczas treningu owej magii użytkownik odkrywa, jakie emocje wywołują w nim płomienie. Kolor jego ognia mówi często, jaki ma charakter.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 250
Maksymalna szybkość wytwarzania: 200
Maksymalna trwałość zaklęć defensywnych: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulacji ogniem lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 100
PU: 100



DODATKOWE INFORMACJE
- Adept ognia, oprócz zaklęć ofensywnych, zdolny jest podpalać wszystko, co choć w drobnym stopniu jest podatne na ogień. Nie ma to większego zastosowania w walce, chyba że użyjemy tego w mądry sposób. Koszt takiego zabiegu to 2.000 energii magicznej.
- Użytkownik ma obowiązek określenia koloru ognia, jakim się posługuje. Kolor ten nie może być zmieniany bez wcześniejszego ustalenia z administracją i powinien być odnotowany w Karcie Postaci.
- Przy temperaturze 30°C do 40°C, możemy wytrzymać bez odpowiedniego zabezpieczenia przez 8 postów. Po ich upłynięciu statystyki spadają prawie tak samo jak u zwykłych ludzi, czyli - 40% do wszystkich.



ZAKLĘCIA
- Czerwony Dywan
- Kula Ognia
- Ognisty Pocisk
- Purpurowy Promień
- Ognista liana



Poziom drugi
http://imgur.com/wyEBxdv.png


OPIS
Na tym poziomie nasz ogień staje się o wiele potężniejszy. Mag dostaje na nim nieco więcej technik defensywnych, choć głównie są to dalej zaklęcia nastawione na atakowanie przeciwnika. Poprawiają się także zdolności manipulowania ogniem, więc nie trzeba się bać niemiłych niespodzianek podczas walki. Dzięki temu, że mamy już większe doświadczenie związane z płomieniami, nasza odporność na nie nieco się zwiększyła i potrafimy lepiej znosić wysokie temperatury. Nie oznacza to jednak, że w bardzo gorącym klimacie można sobie pozwolić na chodzenie bez specjalnych zabezpieczeń. Oczywistym jest też, że używanie zaklęć, które potrzebują bliskiego kontaktu z naszym ciałem, również należy do niebezpiecznych. Na tym poziomie możemy jednak utrzymać taki ogień w dłoniach aż przed trzy tury.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 350
Maksymalna szybkość wytwarzania: 300
Maksymalna trwałość zaklęć defensywnych: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający manipulację ogniem.
PW: 250
PU: 250



DODATKOWE INFORMACJE
- Użytkownik może przebywać bez odpowiedniego ochładzania w temperaturze od 30°C do 40°C dowolną ilość czasu. Natomiast przy temperaturze powyżej 40°C, przegrzanie następuje później, bo po 5 postach.



ZAKLĘCIA
- Znakomity Bat
- Czerwony Deszcz
- Purpurowa Sieć



Poziom trzeci
http://imgur.com/VMiZ9PU.png

OPIS
Mag poznaje już wszystkie tajniki magii ognia za sprawą ostatniego poziomu. Jest w stanie nauczyć się już wszystkich istniejących zaklęć. Siła ognia maga jest straszliwa, ponieważ oprócz panowania nad potężnymi płomieniami, potrafi wpływać na temperaturę otoczenia. Dodatkowo, na tym poziomie nasze ciało jest już całkowicie odporne na wysokie temperatury, które mogą być niebezpieczne dla zwykłego człowieka, a to za sprawą długotrwałego używania magii ognia.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 500
Maksymalna szybkość wytwarzania: 450
Maksymalna trwałość zaklęć defensywnych: 400
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający manipulacje ogniem.
PW: 550
PU: 350



DODATKOWE INFORMACJE
- Za sprawą doskonałego panowania nad wysoką temperaturą, mag potrafi wytrzymać każdy upał, nawet powyżej 40°C, bez negatywnych efektów. Nie ma obowiązku ochładzania swojego organizmu, co potrafi przechylić szale zwycięstwa na jego stronę.
- Mag może podnieść temperaturę maksymalnie o 10°C na obszarze 10.000 m², płacąc 2.000 za każdy stopień wyżej.



ZAKLĘCIA
- Znakomity Tajfun
- Piekielna Znakomitość
- Czerwona Czaszka



!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość wytwarzania ognia jest równa szybkości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballmasters.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl www.slaskiots.pun.pl www.animony.pun.pl www.zryteberety.pun.pl