Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-08-27 21:56:06

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Magie

Ogólne zasady magii



     Magia to podstawowy oręż w rękach magów. Bez niej są zupełnie bezbronni i w niczym nie wyróżniają się od innych ludzi. Na naszym forum dzielimy je na trzy rodzaje: magie zwykłe, magie dodatkowe oraz magie specjalne. Każde z nich różnią działaniem, a także wymaganiami.

MAGIE ZWYKŁE



     Podstawowe, a także najpowszechniejsze rodzaje magii. Od nich zaczynają swoją przygodę wszyscy magowie i to tylko od nich zależy, czy zdecydują się na niej skończyć. Warto wziąć to pod uwagę, ponieważ dobrze rozwinięta magia zwykła może równać się w walce innym rodzajom magii, postrzeganym powszechnie za silniejsze. Trzeba się jednak liczyć z nieprzekraczalnym progiem, który po jakimś czasie zdaje się ograniczać pewne aspekty zaklęć tego poziomu, są to między innymi siła magii, a także jej szybkość czy wytrzymałość. Limit magii zwykłych to dwie magie. Pierwszą dostaje się na początku gry, kolejną można wybrać płacąc 70 PU w odpowiednim temacie.

MAGIE DODATKOWE



     Magie dodatkowe to przeważnie takie, które wymagają od użytkownika nie tylko ciężkiego treningu ale i zdobywania określonych przedmiotów czy form, niezbędnych do ich efektywnego używania. Są to także magie cechujące się wąskim zakresem działania. Mimo wszystko są bardzo skuteczne walce, a do ich nauczenia nie wymagana jest żadna misja. Siłą stoją na podobnym poziomie co magie zwykłe. Można opanować tylko jedną magię dodatkową. Jedynie demony i egzorcyści nie posiadają takiego wyboru, ponieważ z racji swojej przynależności otrzymują oni magię przekleństwa, bądź magię błogosławieństwa, która automatycznie zastępuje magię dodatkową.

MAGIE SPECJALNE



     Najkrócej można to nazwać najsilniejszym obliczem magii. Osoby które opanowały taki rodzaj magii mogą uważać się za elitę światową. Magie specjalne przeganiają inne magie pod każdym względem. Istotną zaletą tych zdolności jest to, że ich siła, wytrzymałość oraz szybkość nie mają żadnych granic. Jednak pomimo wielu zalet trzeba pamiętać o wymaganiach takiej magii. Trzeba zrealizować trudną misję, która wymaga zarówno od użytkownika jak i MG postów na wysokim poziomie. Można opanować tylko jedną magię specjalną.

UWAGA!

    -> Przy opanowywaniu nowych magii zwykłych lub specjalnych, należy najpierw uzyskać zezwolenie w odpowiednim dziale (click), a dopiero po jego uzyskaniu rozpocząć misję.

http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-08-27 22:43:58

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Re: Magie

MAGIE WŁASNE



Spis treści:

CZYM JEST MAGIA WŁASNA?

     Przeglądając ogólnodostępne magie i zaklęcia jakie są oferowane graczom, łatwo odnieść wrażenie, że ich ilość jest dość uboga. Wrażenie te jest jak najbardziej uzasadnione. W uniwersum Fairy Tail każdy mag charakteryzował się odmienną, własną magią. Owszem, zdarzały się wyjątki. Jednak potwierdzają one regułę. Ten sam zabieg postanowiliśmy zastosować na forum. Niech użytkownik tworzy własne dzieło, którego nie ma jeszcze nikt. Odpowiednie statystyki, właściwości i zaklęcia, a to wszystko według własnego upodobania. Kreatywności nie można powiedzieć nie, byleby miało to w miarę logiczny sens. Nasz świat jest nieograniczony, jeżeli chodzi o wyobraźnię.

Z CZEGO SKŁADA SIĘ MAGIA WŁASNA?

     Magia własna może się składać jedynie z trzech poziomów. Każdy poziom magii własnej powinien być zróżnicowany pod względem siły. Łatwo zauważyć, że te magie zwykłe, które stworzyła administracja posiadają trzy statystyki - siłę, szybkość oraz wytrzymałość magii. Każda z nich powinna mieć inną wartość na każdym poziomie. Na pierwszym jedna może mieć 250, reszta po 200. Na drugim poziomie jedna może mieć 350, reszta po 300. No i na trzecim jedna może mieć 500, druga 450, a trzecia 400. W taki sposób wyróżnimy magie, które cechują się siłą, szybkością, bądź wytrzymałością.
     Nasze dzieło powinno składać się także z zaklęć. Nie można jednak tworzyć tak zwanych zaklęć wbudowanych. Każde zaklęcie powinno być osobne do kupienia. Zabrania się także tworzenia zaklęć, które rośnie poziomami, to znaczy, że jego koszt jest zmienny. Każde zaklęcie musi być przypisane do jednego poziomu. Jedynymi i ostatecznymi wyjątkami są magie stworzone przez administrację.

CO JEST MAGIĄ, A CO UMIEJĘTNOŚCIĄ WŁASNĄ?

     Magią nazwiemy zdolność, która posiada jakiekolwiek zaklęcia. Na przykład magia lodu, dzięki której można tworzyć najróżniejsze rzeczy. Jeżeli jednak przyjdzie wam do głowy magia, która nie posiada zaklęć, na przykład magia niewidzialności, która jedynie sprawia, że człowiek albo przedmiot staje się niewidzialny, to musimy zakwalifikować to do umiejętności własnej. Podsumowując, wszystko to, co posiada zaklęcia jest magią własną. Wszystko inne, umiejętnością własną.

JAKA JEST MAKSYMALNA ILOŚĆ MAGII WŁASNYCH I ILE KOSZTUJĄ?

     Zacznijmy od tego, że magie własne nie wliczają się do limitów magii zwykłych, wyjątkiem jest sytuacja, gdy magia własna ma być magią specjalną lub dodatkową. Można posiadać jedynie jedną magię własną i możliwość taką otrzymujemy po osiągnięciu 600 pw. Koszt jej ustala administracja.

JAKIE SĄ KOSZTA ZAKLĘĆ?

     Koszta zaklęć magii własnych znacznie różnią się od magii zwykłych. Wynika to przede wszystkim z faktu samodzielności. Gracz, który tworzy własne opisy, musi mieć jakieś korzyści ze swojego wysiłku. Magia sama w sobie może być zapłatą, lecz postanowiliśmy zmniejszyć ceny zaklęć. Jeżeli najsilniejsze zaklęcie na forum stworzone przez administrację kosztuje 50 PU, to najsilniejsze zaklęcie stworzone przez gracza może kosztować maksymalnie 30 PU. Takie udogodnienie powinno podobać się użytkownikom.

ILE ZAKLĘĆ WŁASNYCH MOŻNA STWORZYĆ?

     Istnieje pewne ograniczenie, jeżeli chodzi o ilość zaklęć własnych. Użytkownik ma prawo stworzyć maksymalnie 6 zaklęć na pierwszy poziom dla magii własnej, 5 zaklęć na poziom drugi i 4 zaklęcia na poziom trzeci. W magii zwykłej stworzonej przez administrację jest nieco inaczej, bowiem gracz może stworzyć jedynie 5 zaklęć na poziom pierwszy, 4 zaklęcia na poziom drugi i 3 zaklęcia na poziom trzeci. Nabiera to większego sensu, gdy spojrzymy na rozpiskę magii ogólnodostępnych, które posiadają już wbudowane, bądź gotowe zaklęcia do kupienia.

JAK NAPISAĆ MAGIĘ WŁASNĄ?

     Najważniejszym punktem jest pomysł, gdyż bez niego nic dalej nie pójdzie. Każdy użytkownik, który chce stworzyć coś własnego musi mieć ściśle określony plan. Bez niego wszystko się posypie, a z wysiłku wyjdzie coś, czego administracja i tak nie będzie w stanie zaakceptować. Potrzeba więc dokładnej rozpiski, co takiego magia będzie robić, jakie będzie posiadać zaklęcie i co najważniejsze, do czego nam się przysłuży. Nie twórzmy zdolności, których zastosowania nie odnajdziemy w naszych postaciach.
     Gdy już znajdziemy pomysł idealny, trzeba będzie go dopasować do mocy innych magii zwykłych. Nasza magia nie może mieć więcej maksymalnych statystyk, niż magie stworzone przez administrację. Ważne są także opisy, które powinny być poprawnie stworzone, gdyż te błędne będą automatycznie odrzucane, bądź skierowane do poprawy. Zanim usiądziemy do pisania magii własnych, trzeba z początku pomyśleć, czy będzie to magia zwykła, magia dodatkowa czy też magia specjalna.
     Optymalny koszt wszystkich poziomów własnej magii (niespecjalnej), waha się od 300 PU do 800 PU. Wszystko jest uzależnione od tego, na czym opiera się magia oraz jak silna ona jest. Magia opierająca się na tworzeniu miecza będzie miała bardzo niskie koszty, z kolei ta pozwalająca na władanie żywiołami, kontrolowaniu czasoprzestrzeni, itd. będzie miała je wysokie, jeśli nie przekraczające owych 800 PU.
     Magia własna jest uznana za specjalną dopiero wtedy, gdy jej statystyki przekroczą 500 punktów.
     Zabrania się tworzenia magii leczniczych bez profesji medyk.

A CO JEŚLI STWORZYŁEM MAGIĘ PRZED 03.04.2016?

     Każda magia własna musi być odpowiednia do tego poradnika. Jeżeli stworzyłeś swoją magię przed aktualizacją, to prawdopodobnie twoja magia może posiadać więcej niż 3 poziomy. Twoje zaklęcia mogą być wbudowane albo mogą mieć nieodpowiednie statystyki. Wszystko to trzeba przerobić w trybie niezwłocznym i wstawić w odpowiednim dziale raz jeszcze do sprawdzenia.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.scooterygostynteam.pun.pl www.shahrukh-juhi.pun.pl www.bwc.pun.pl www.9dragons.pun.pl www.swiat-pokemon.pun.pl