Hi no Mahō
OPIS OGÓLNY H i no Mahō [Magia Ognia] to forma magii, która wykorzystuje element ognia, pozwalając jej użytkownikowi na manipulowanie, tworzenie i kontrolowanie go do różnych celów. Mag posługujący się tym żywiołem wie doskonale, że ogień jest głównie ofensywny, dlatego też może pozwolić na wytworzenie tego element z różnych części swojego ciała. Przez stałe obcowanie z tą magią jest szczególnie uodporniony na wysokie temperatury. Wzbudza to w nim wiele emocji, przez co określa kolor swojego ognia, który w stu procentach zależy od jego charakteru. Wraz ze zmianą jego osoby, zmienia się barwa płomieni.Poziom pierwszy OPIS M ag po opanowaniu tego poziomu jest w stanie wytworzyć ogień w każdym miejscu jego ciała. Od pierwszych chwil, magia skłania się mocno ku zdolnościom ofensywnym, które mają siać spustoszenie. Ogień jest z natury nieujarzmionym żywiołem, więc lubi płatać figle. Trzeba być niezwykle ostrożnym, używając go. Na tym etapie posługiwania się tym żywiołem nasze ciało nie jest do końca uodpornione na wysokie temperatury, dlatego też utrzymanie na przykład kuli ognia w dłoni dłużej niż jedną turę może skończyć się źle dla takiego maga. Również podczas treningu owej magii użytkownik odkrywa, jakie emocje wywołują w nim płomienie. Kolor jego ognia mówi często, jaki ma charakter.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 250Maksymalna szybkość wytwarzania: 200Maksymalna trwałość zaklęć defensywnych: 200Czas treningu: 2 dniOpanowanie: Trening manipulacji ogniem lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu. PW: 100PU: 100DODATKOWE INFORMACJE - Adept ognia, oprócz zaklęć ofensywnych, zdolny jest podpalać wszystko, co choć w drobnym stopniu jest podatne na ogień. Nie ma to większego zastosowania w walce, chyba że użyjemy tego w mądry sposób. Koszt takiego zabiegu to 2.000 energii magicznej. - Użytkownik ma obowiązek określenia koloru ognia, jakim się posługuje. Kolor ten nie może być zmieniany bez wcześniejszego ustalenia z administracją i powinien być odnotowany w Karcie Postaci. - Przy temperaturze 30°C do 40°C, możemy wytrzymać bez odpowiedniego zabezpieczenia przez 8 postów. Po ich upłynięciu statystyki spadają prawie tak samo jak u zwykłych ludzi, czyli - 40% do wszystkich.ZAKLĘCIA - Czerwony Dywan - Kula Ognia - Ognisty Pocisk - Purpurowy Promień - Ognista liana Poziom drugi OPIS N a tym poziomie nasz ogień staje się o wiele potężniejszy. Mag dostaje na nim nieco więcej technik defensywnych, choć głównie są to dalej zaklęcia nastawione na atakowanie przeciwnika. Poprawiają się także zdolności manipulowania ogniem, więc nie trzeba się bać niemiłych niespodzianek podczas walki. Dzięki temu, że mamy już większe doświadczenie związane z płomieniami, nasza odporność na nie nieco się zwiększyła i potrafimy lepiej znosić wysokie temperatury. Nie oznacza to jednak, że w bardzo gorącym klimacie można sobie pozwolić na chodzenie bez specjalnych zabezpieczeń. Oczywistym jest też, że używanie zaklęć, które potrzebują bliskiego kontaktu z naszym ciałem, również należy do niebezpiecznych. Na tym poziomie możemy jednak utrzymać taki ogień w dłoniach aż przed trzy tury.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 350Maksymalna szybkość wytwarzania: 300Maksymalna trwałość zaklęć defensywnych: 300Czas treningu: 5 dniOpanowanie: Trening udoskonalający manipulację ogniem.PW: 250PU: 250DODATKOWE INFORMACJE - Użytkownik może przebywać bez odpowiedniego ochładzania w temperaturze od 30°C do 40°C dowolną ilość czasu. Natomiast przy temperaturze powyżej 40°C, przegrzanie następuje później, bo po 5 postach.ZAKLĘCIA - Znakomity Bat - Czerwony Deszcz - Purpurowa Sieć Poziom trzeci OPIS M ag poznaje już wszystkie tajniki magii ognia za sprawą ostatniego poziomu. Jest w stanie nauczyć się już wszystkich istniejących zaklęć. Siła ognia maga jest straszliwa, ponieważ oprócz panowania nad potężnymi płomieniami, potrafi wpływać na temperaturę otoczenia. Dodatkowo, na tym poziomie nasze ciało jest już całkowicie odporne na wysokie temperatury, które mogą być niebezpieczne dla zwykłego człowieka, a to za sprawą długotrwałego używania magii ognia.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 500Maksymalna szybkość wytwarzania: 450Maksymalna trwałość zaklęć defensywnych: 400Czas treningu: 7 dniOpanowanie: Trening udoskonalający manipulacje ogniem.PW: 550PU: 350DODATKOWE INFORMACJE - Za sprawą doskonałego panowania nad wysoką temperaturą, mag potrafi wytrzymać każdy upał, nawet powyżej 40°C, bez negatywnych efektów. Nie ma obowiązku ochładzania swojego organizmu, co potrafi przechylić szale zwycięstwa na jego stronę. - Mag może podnieść temperaturę maksymalnie o 10°C na obszarze 10.000 m², płacąc 2.000 za każdy stopień wyżej.ZAKLĘCIA - Znakomity Tajfun - Piekielna Znakomitość - Czerwona Czaszka !UWAGA! -> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję! -> Szybkość wytwarzania ognia jest równa szybkości magii użytkownika.
- Odwiedzaj codziennie
Ogłoszenia i
Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
- Zapraszam serdecznie na
Ninja Clan Wars! - Masz pytania? Zajrzyj do
Poradników , prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.