Ninja Clan Wars - Naruto PBF
W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.
Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.
Dzisiaj forum odwiedzili:
WPŁYW POGODY NA OTOCZENIE
W zależności od panującej pogody wpływ na rozgrywkę może być różny. Często wynik walki może być zależny od aktualnych warunków. Przy wietrznej pogodzie użytkownicy magii ognia mogą zyskać przewagę nad przeciwnikiem, jeśli jednak zacznie padać przewaga topnieje i zaczynają się kłopoty. Warto, przy ustalaniu taktyki, brać pod uwagę czynniki pogodowe opisane poniżej:
Temperatura | Gracz | Magia gracza |
< -5°C | Po dwóch turach statystyki spadają o 50%, po kolejnych dwóch człowiek umiera. | Statystyki magii Lodu większe o 50%. Statystyki magii Ognia, Drewna i Roślin mniejsze o 25%. |
od -5°C do 5°C | Po czterech turach statystyki spadają o 50%. | Statystyki magii Lodu większe o 30%. Statystyki magii Ognia, Drewna i Roślin mniejsze o 20%. |
od 5°C do 30°C | - | Statystyki magii Drewna i Roślin większe o 15%. |
od 30°C do 40°C | Po czterech turach statystyki spadają o 50%. | Statystyki magii Ognia większe o 30%. Statystyki magii Drewna, Roślin i Wody mniejsze o 15%. Statystyki magii Lodu i Śniegu mniejsze o 25%. |
> 40°C | Po dwóch turach statystyki spadają o 50%, po kolejnych dwóch człowiek umiera. | Statystyki magii Ognia większe o 50%. Statystyki magii Drewna, Roślin i Wody mniejsze o 20%. Statystyki magii Lodu i Śniegu mniejsze o 30%. |
Siła wiatru | Gracz | Magia gracza |
brak | - | - |
mała | - | - |
średnia | - | Statystyki magii Wiatru większe o 30%. |
duża (wichura) | Szybkość, reakcje zmniejszone o 25%. W walce na dystans szansa na trafienie spada o połowę. | Statystyki magii Wiatru większe o 50%. |
Zachmurzenie | Gracz | Magia gracza |
brak | - | Statystyki magii Światła większe o 10%. Statystyki magii Ciemności i Cienia mniejsze o 10%. |
częściowe | - | - |
pełne | - | Statystyki magii Ciemności i Cienia większe o 10%. Statystyki magii Światła mniejsze o 10%. |
deszcz | - | Statystyki magii Wody większe o 30%. Statystyki magii Błyskawicy, Drewna i Roślin wyższe o 20%. Statystyki magii Ognia mniejsze o 25%. |
ulewa | - | Statystyki magii Wody większe o 50%. Statystyki magii Błyskawicy większe o 30%. Statystyki magii Drewna i Roślin wyższe o 25%. Statystyki magii Ognia mniejsze o 45%. |
śnieg | - | Statystyki magii Śniegu większe o 20%. |
śnieżyca | Szybkość i reakcje zmniejszone o 50%. | Statystyki magii Śniegu większe o 30%. |
grad | Szybkość i reakcje zmniejszone o 25%. | Statystyki magii Śniegu większe o 40%. |
silny grad | Szybkość i reakcje zmniejszone o 50%. | Statystyki magii Śniegu większe o 50%. |
Wilgotność powietrza | Magia gracza |
sucho | Statystyki magii Piasku większe o 30%. |
umiarkowanie | - |
parno | Statystyki magii Piasku mniejsze o 30%. |
METODY PRZECIWDZIAŁANIA
- Używanie specjalnych ubrań chroniących przed upałami i mrozami (standardowe ubrania nie dają pożądanego efektu). Kapelusz działa jedynie podczas podróży w pełnym słońcu, ale traci swoje właściwości podczas walki.
- Rozpalenie ogniska, w celu tymczasowego ogrzania - sposób ten jednak działa tylko przez 4 tury, po tym czasie ciało znowu zaczyna odczuwać negatywne efekty mrozu (poniżej -5°C).
- Utrzymywanie ciepłoty ciała poprzez nieustanne poruszanie się (od -5°C do 5°C). W przypadku braku odpowiedniej odzieży ochronnej sposób ten jest efektywny jedynie przez 3 tury. Podczas aktywnej walki można uchronić ciało przed odmrożeniami aż przez 8 tur, ze względu na inne działające czynniki.
- Podróżowanie w cieniu w przypadku wysokich temperatur (od 30°C do 40°C).
- Ochładzanie ciała przy pomocy wody (30°C do 40°C). Żeby osiągnąć spodziewany efekt czynność należy powtarzać w każdym poście. Dotyczy to jedynie podróży, podczas walki sposób ten przestaje być efektywny już po 2 turach.
Uwaga!
Niektóre rodzaje magii, pozwalają osłabić lub całkowicie zniwelować efekty pogody.
Offline