Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-04-02 18:16:58

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Walki

WALKI



     W tym świecie istnieją różne typy walk. Można w nich używać wszelkiego rodzaju broni, zaklęć itp. Walki są toczone do momentu, aż jeden z uczestników nie zostanie zabity, nie skończy mu się energia, nie podda się. W przypadku śmierci jednego z graczy musi on zapoznać się z zasadami śmierci w poradnikach.

     Istnieją także walki treningowe. Wystarczy umówić się z kompanem z gildii lub poznanego poza nią w celu np. sprawdzenia własnych zdolności czy przećwiczeniu własnej magii. Nie trzeba ustalać tutaj zwycięzcy.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#2 2013-04-02 18:17:07

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Re: Walki

REGULAMIN WALK



1. Piszemy w pierwszej osobie - dokładnie opisujemy wszystkie ruchy żeby nie było niedomówień.
2. Nie używamy zaklęć, których nie posiadamy (niby to logiczne, ale nie dla wszystkich).
3. Gdy jeden z walczących straci całą swoją energię to przegrywa.
4. W zwykłych walkach o sporach decyduje sędzia.
5. Na końcu każdego posta piszemy ile zostało nam energii (nawet jeżeli nic nie zużyliśmy).
6. Możemy toczyć tylko jedną walkę na raz.
7. Walki muszą mieć przynajmniej 4 rundy (4 odpisy sędziego). W przypadku wcześniejszego zakończenia przeciwnicy nie otrzymują wynagrodzenia za pojedynek.
8. Maksymalny czas na odpisanie w walce to 24 godziny - po tym czasie przeciwnik zadaje ostateczne obrażenie kończące walkę. Wyjątek stanowi ważny powód przerwania walki za obopólną zgodną walczących, która musi być zaznaczona w poście przerywającego.
9. W momencie kontaktu z przeciwnikiem należy powiadomić go o swoich atrybutach, żeby bez udziału sędziego można było ocenić szanse ataku. Do momentu walki atrybuty nie musza być znane.
10. Jeden post walki nie może opisywać kilku czynności, a już na pewno nie alternatywy w przypadku nieudanego ataku ("zadaje Ci cios, a jeśli nie trafię to dokładam kopnięcie w kostkę [siła 50, szybkość 50]"). Należy skupić się na jednym manewrze i czekać na reakcję oponenta.
11. Wszystkie walki mogą toczyć się bez udziału sędziego, jeżeli przeciwnicy wyrażą taką chęć. W walkach z sędzią kolejność jest następująca:

    + user 1
    + user 2
    + sędzia

12. Podczas walki z udziałem sędziego to on ustala kolejność następnych ruchów walczących graczy:

    user 1 ->atak
    user 2 >obrona

13. Jeżeli jeden z graczy nie zgadza się z decyzją sędziego może poprosić administrację (admin, junior admin) o rozstrzygnięcie sporu – jego decyzja jest ostateczna.
14. W walkach bez sędziego sami rozwiązujemy spory - jeżeli jednak ktoś nie umie się dogadać walka zostaje unieważniona, a przeciwnicy "nagrodzeni" warnem.
15. Złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu grozi warnami oraz BANEM.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#3 2013-04-02 18:17:23

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Re: Walki

REGENERACJA ENERGII



Regeneracja energii - jest to możliwość odnowienia utraconej mocy poprzez odpoczynek. Pozwala magowi na odzyskanie utraconej w walce, bądź podczas misji energii i wykorzystanie jej w kryzysowej sytuacji. Korzystanie z tej umiejętności jest NIEMOŻLIWE podczas aktywnego naszego zaklęcia. Istnieją dwa rodzaje regeneracji energii:


SZYBKA - MAŁO EFEKTYWNA - Energia odnawia się zawsze wtedy kiedy użytkownik nie wykorzystuje jej w żaden sposób oraz nie jest poddawany dużemu wysiłkowi fizycznemu (walka/długi, męczący bieg). Ilość energii jaka zregenerowała się po chwili odpoczynku to 5% naszej podstawowej. Można to szybko obliczyć stosując prosty wzór:

X * 0,05

gdzie:
X - energia jaką posiadamy na start

PRZYKŁAD:

Posiadamy 5.000 energii. Po ciężkiej walce straciliśmy połowę - mamy 2.500 i schowamy się, żeby odpocząć przez jeden post, to obliczając ze wzoru: 5.000 * 0,05 = 250. Wychodzi nam, że nasza energia jest większa o 250 i posiadamy jej teraz 2.750.

POWOLNA - BARDZO EFEKTYWNA - Regeneracja może odbywać się również poprzez takie formy relaksu jak drzemka lub sen, gdzie całe ciało jest rozluźnione i nie wystawiane na jakikolwiek wysiłek. Wygląda to tak:

    DRZEMKA - musi trwać ok. 5 godzinodnawia się 50% naszej energii
    SEN - min. 10 godzin - odnawia się 100% naszej energii

http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 

#4 2013-07-21 00:23:15

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Re: Walki

WALKI I STATYSTYKI



PODSTAWOWE INFORMACJE
     Każdy gracz jest zobowiązany do opatrywania swoich poczynań liczbami określającymi jego ofensywne atrybuty. Wraz z opisem wyprowadzania ciosu powinna znaleźć się w nawiasie, najlepiej kwadratowym, liczba, która odzwierciedla siłę ciosu. To samo w przypadku szybkość - jeżeli gracz atakuje przeciwnika, powinien określić szybkość, z jaką się w danej chwili porusza. Zasada ta dotyczy również siły oraz szybkości zaklęć.

NOWE MOŻLIWOŚCI WALKI
     Mechanika ta pozwala na jeszcze lepsze ukrywanie swoich prawdziwych zdolności przez oponentami. Nie zawsze do ataku należy użyć całej siły i szybkości, nie każdy cios musi być precyzyjny. Zawsze można sprawdzić jak bardzo należy się wysilić, żeby sprawdzić kłopot przeciwnikowi. Osoba broniąca się porównuje wtedy swoje statystyki defensywne do ofensywnych, które zostały użyte przeciwko niej i na tej podstawie, zgodnie z przyjętymi zasadami, może określić czy udało jej się uniknąć ciosu oraz jak bardzo szkodliwy on był, jeżeli trafił w cel.

MOŻLIWOŚĆ OSZUSTWA
     Tak samo jak w wielu innych przypadkach, gracz, podejrzewający przeciwnika o wykorzystywanie zdolności, których nie posiada, ma prawo zgłosić się do administracji ze stosownym pytaniem. Jeżeli okaże się, że nastąpiła próba oszustwa, winowajca zostanie ukarany w sposób, który na zawsze powinien ukrócić zamiłowania do kłamstwa. Identycznie rzecz ma się kiedy oponent uniknął ciosu, którego uniknąć nie powinien.

PRZYKŁAD

Ryo napisał:

- Graj muzyko! - zawołał i wystrzelił w stronę Akami'ego, jakoby pocisk z procy (230). Świst powietrza wbił się z łoskotem do uszu, fioletowe oko wyjrzało spode grzywki. Gdy Ryo znalazł się tuż przy Samotniku, wykonał uderzenie pięścią na wysokości brzucha (170). Nie chciał uderzać z całej siły, poprzestał więc na jej części.

Akami napisał:

W ostatniej sekundzie zatoczyłem szeroki łuk prawą nogą do tyłu. Dążyłem do prostopadłego położenia względem nadchodzącego ataku. Od razu wyprowadziłem kontrę, za pomocą lewej pięści, skierowanej wprost w prawy policzek rywala (siła: 140, szybkość: 180). Była to trochę nieczysta sztuczka, ale postanowiłem sprawdzić, czy pod opaską nie kryje się coś specjalnego.

Ryo napisał:

- Za lekko - wycedził przez zaciśnięte zęby fioletowooki, łapiąc w międzyczasie nadgarstek wbitej w jego twarz pięści. Wykorzystał konsternacje rywala, wykonał obrót, w którym zarzucił Akamim w powietrzu, by potem móc cisnąć nim z impetem o ziemię (siła: 200). Po wszystkim odskoczył na odległość bliską dziesięciu metrom (szybkość: 160), czekając z założonymi rękoma na reakcję poobijanego przeciwnika, który zdążył już wywrzeć na nim wrażenie.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na wi