Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2018-09-25 14:58:50

Vincent

Administrator

Zarejestrowany: 2018-07-07
Posty: 179
Ranga: Administrator
Płeć: Mężczyzna
Multikonta: Ryū

Kaunta [Zbrojny]

https://i.imgur.com/MPn7UfG.jpg




OPIS OGÓLNY
     Zbrojny potrafi obrócić przeciw wrogowi jeden bezpośredni atak, a dzięki wytrwałemu treningowi osiąga w tej sztuce mistrzostwo. Zgłębiając tą technikę można dojść do perfekcji, gdzie dany atak nie tylko można przekierować, ale i wzmocnić własnymi siłami. Najbardziej doświadczeni ze zbrojnych, potrafią wyczuć odpowiedni moment w całej walce by pokonać silniejszego przeciwnika jego własnym atakiem.



Poziom pierwszy
https://i.imgur.com/pHVXmCu.jpg

OPIS
     Wykorzystując swą siłę i wytrzymałość zbrojny odbija bezpośredni wrogi atak.  Na pierwszym poziomie niestety oznacza to przyjęcie pełnego ataku na siebie i odbicie tylko malutkiej części siły ataku w kierunku przeciwnika. Wytrzymałość maga jest jeszcze zbyt mała by móc dłużej wytrzymać podczas walki, dlatego na pierwszym poziomie umiejętność ta może być wykorzystana tylko raz.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening opierający się na sparingu z oponentem walczącym w zwarciu.
PW: 50
PU: 70



DODATKOWE INFORMACJE
- Wymagana jest profesja: Zbrojny.
- Mag jest w stanie odbić tylko 1/5 siły ataku w kierunku przeciwnika
- Zdolność tą można wykorzystać raz podczas walki
- Do opanowania umiejętności potrzeba co najmniej 50 punktów wytrzymałości



Poziom drugi
https://i.imgur.com/Y1LhQbv.jpg

OPIS
     Drugi poziom umiejętności nie oferuje wiele w porównaniu do pierwszego. Zbrojny dzięki intensywnemu treningowi jest w stanie podczas walki wytrzymać znacznie więcej niż przeciętny mag, zwiększając tym samym licznik użyć tejże umiejętności. W skrajnych przypadkach to właśnie wytrzymałość może decydować o wygranym pojedynku.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Trening opierający się na sparingu z więcej jak jednym oponentem walczącym w zwarciu.
PW: 120
PU: 150



DODATKOWE INFORMACJE
- Zdolność tą można wykorzystać dwa razy podczas walki
- Do opanowania umiejętności potrzeba co najmniej 70 punktów wytrzymałości



Poziom trzeci
https://i.imgur.com/yOBs1X9.jpg

OPIS
     Na trzecim poziomie osiąga się mistrzostwo w kontrowaniu wrogich ataków, gdzie wprawnie zaskoczyć tą techniką można kilkukrotnie. Mag bez żadnych przeszkód dzięki treningowi jest w stanie nie tylko przyjąć więcej ataków na swoją skórę, ale także odbić ze zwiększoną siłą. Najwięksi użytkownicy tej umiejętności potrafią jednym ciosem pokonywać swoich przeciwników.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Trening polega na parowaniu wielu ostrzy jednocześnie.
PW: 250
PU: 230



DODATKOWE INFORMACJE
- Zdolność tą można wykorzystać trzy razy podczas walki
- Mag jest w stanie odbić aż 1/3 siły ataku w kierunku przeciwnika
- Do opanowania umiejętności potrzeba co najmniej 100 punktów wytrzymałości




Uwaga!

- Ilość użyć z danego poziomu nie sumują się

- Podczas używania umiejętności użytkownik korzysta ze statystyki wytrzymałości zamiast siły.

- Istnieją zaklęcia, a także rodzaje magii, które umożliwiają pokrycie żywiołem jednej z kończyn. W takim przypadku użycie tej umiejętności należy poprzedzić bonusem do wytrzymałości opisanym w tutaj (Magia vs Walka Wręcz).

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.swiat-pokemon.pun.pl www.shahrukh-juhi.pun.pl www.scooterygostynteam.pun.pl www.mototeamlct.pun.pl www.9dragons.pun.pl