OPIS OGÓLNY Z brojny potrafi obrócić przeciw wrogowi jeden bezpośredni atak, a dzięki wytrwałemu treningowi osiąga w tej sztuce mistrzostwo. Zgłębiając tą technikę można dojść do perfekcji, gdzie dany atak nie tylko można przekierować, ale i wzmocnić własnymi siłami. Najbardziej doświadczeni ze zbrojnych, potrafią wyczuć odpowiedni moment w całej walce by pokonać silniejszego przeciwnika jego własnym atakiem.Poziom pierwszy OPIS W ykorzystując swą siłę i wytrzymałość zbrojny odbija bezpośredni wrogi atak. Na pierwszym poziomie niestety oznacza to przyjęcie pełnego ataku na siebie i odbicie tylko malutkiej części siły ataku w kierunku przeciwnika. Wytrzymałość maga jest jeszcze zbyt mała by móc dłużej wytrzymać podczas walki, dlatego na pierwszym poziomie umiejętność ta może być wykorzystana tylko raz.DANE TECHNICZNE Czas treningu: 4 dniOpanowanie: Trening opierający się na sparingu z oponentem walczącym w zwarciu.PW: 50PU: 70DODATKOWE INFORMACJE - Wymagana jest profesja: Zbrojny. - Mag jest w stanie odbić tylko 1/5 siły ataku w kierunku przeciwnika - Zdolność tą można wykorzystać raz podczas walki - Do opanowania umiejętności potrzeba co najmniej 50 punktów wytrzymałościPoziom drugi OPIS D rugi poziom umiejętności nie oferuje wiele w porównaniu do pierwszego. Zbrojny dzięki intensywnemu treningowi jest w stanie podczas walki wytrzymać znacznie więcej niż przeciętny mag, zwiększając tym samym licznik użyć tejże umiejętności. W skrajnych przypadkach to właśnie wytrzymałość może decydować o wygranym pojedynku.DANE TECHNICZNE Czas treningu: 6 dniOpanowanie: Trening opierający się na sparingu z więcej jak jednym oponentem walczącym w zwarciu.PW: 120PU: 150DODATKOWE INFORMACJE - Zdolność tą można wykorzystać dwa razy podczas walki - Do opanowania umiejętności potrzeba co najmniej 70 punktów wytrzymałościPoziom trzeci OPIS N a trzecim poziomie osiąga się mistrzostwo w kontrowaniu wrogich ataków, gdzie wprawnie zaskoczyć tą techniką można kilkukrotnie. Mag bez żadnych przeszkód dzięki treningowi jest w stanie nie tylko przyjąć więcej ataków na swoją skórę, ale także odbić ze zwiększoną siłą. Najwięksi użytkownicy tej umiejętności potrafią jednym ciosem pokonywać swoich przeciwników.DANE TECHNICZNE Czas treningu: 7 dniOpanowanie: Trening polega na parowaniu wielu ostrzy jednocześnie.PW: 250PU: 230DODATKOWE INFORMACJE - Zdolność tą można wykorzystać trzy razy podczas walki - Mag jest w stanie odbić aż 1/3 siły ataku w kierunku przeciwnika - Do opanowania umiejętności potrzeba co najmniej 100 punktów wytrzymałościUwaga! - Ilość użyć z danego poziomu nie sumują się
- Podczas używania umiejętności użytkownik korzysta ze statystyki wytrzymałości zamiast siły.
- Istnieją zaklęcia, a także rodzaje magii, które umożliwiają pokrycie żywiołem jednej z kończyn. W takim przypadku użycie tej umiejętności należy poprzedzić bonusem do wytrzymałości opisanym w tutaj (Magia vs Walka Wręcz) .