Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2012-07-28 20:38:06

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Zōkei Mahō

http://imgur.com/PV6r1c3.png



OPIS OGÓLNY
Zōkei Mahō [Magia Lodu] zaliczana jest do magii tworzenia. Może zostać wykorzystana w przeróżny sposób. Jesteśmy w stanie wytworzyć wiele obiektów z lodu, które mogą zostać użyte na przykład w walce. Lód jest idealny jako broń lub nawet tarcza, która dzięki swej twardości nie przepuści ataków wroga. Przydatna jest też w codziennym życiu, ponieważ jesteśmy w stanie wytworzyć dzięki niej chociażby kubek, który posłuży nam jako pojemnik na wodę. Choć to nie jedyne plusy tej magii. Dzięki temu, że uodparnia nas ona przeciwko niskim temperaturom, potrafimy stworzyć opatrunek, który złagodzi nasz ból. Przekonywujące?




Poziom pierwszy
http://imgur.com/hhVompN.png

OPIS
Magowi do poznania swojej magii ma posłużyć specjalny trening lodowego tworzenia. Podczas niego dowiaduję się, jak tworzyć lód, zarazem poznając pierwsze zaklęcia. Dowiaduje się także o właściwościach swojego lodu. Poznaje, jak silny jest jego lód, którego może używać do obrony jak i ataku, a także jak szybko potrafi go formować. Ciekawostką może być to, że użytkownik tejże magii jest uodporniony na niskie temperatury, przez co też, przy wyższej temperaturze niż dwadzieścia stopni, często się rozbiera, nie zważając na to, kto obok niego może stać...



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 200
Maksymalna szybkość tworzenia: 250
Maksymalna wytrzymałość tworów: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening lodowego tworzenia lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 140
PU: 100



DODATKOWE INFORMACJE
- Na tym poziomie mag może tworzyć małe twory takie jak klucze, kubki, noże, itp. Kosztuje to 2.000 energii magicznej.
- Mag oswaja się z zimnymi temperaturami i potrafi znosić je o wiele lepiej niż zwykły człowiek. Przy temperaturze od -5°C do 5°C, może wytrzymać bez ogrzewania organizmu przez 10 postów. Po ich upłynięciu wszystkie statystyki spadają o 40% do wszystkich, a nie 50% jak u innych ludzi.
- Użytkownik ma obowiązek określenia koloru lodu, jakim się posługuje. Kolor ten nie może być zmieniany bez wcześniejszego ustalenia z administracją i powinien być odnotowany w Karcie Postaci.
- Twory te są statyczne, tylko za sprawą umiejętności dodatkowej można sprawić, by były dynamiczne (od 3 poziomu magii lodu, ma możliwość nauczenia się jej)



ZAKLĘCIA
- Zamrażanie
- Podłoga
- Ślizgawka
- Schody
- Miecz
- Lanca
- Wojenny Topór
- Łuk
- Lodowy Gejzer
- Bryła



Poziom drugi
http://imgur.com/1RhDYaq.png

OPIS
Bardziej zaawansowany poziom dzięki któremu mag jest w stanie utworzyć o wiele silniejsze lodowe twory. Na tym poziomie może opanować silniejsze zaklęcia. W dosyć dużym stopniu zwiększają się wszystkie jego właściwości. Wytwarzanie lodu następuje o wiele szybciej, a on sam staje się o wiele mocniejszy. Najistotniejszym plusem tego poziomu jest to, że znacznie zwiększają się możliwości ofensywne maga.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 300
Maksymalna szybkość tworzenia: 350
Maksymalna wytrzymałość tworów: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający lodowe tworzenie.
PW: 250
PU: 250



DODATKOWE INFORMACJE
- Kontrolujemy tę magię jeszcze lepiej, przez co jesteśmy zdolni stworzyć twory z lodu bezpośrednio odstające od naszego ciała, takie jak kolce czy elementy opancerzenia, koszt wynosi 10.000 energii magicznej za każdy taki twór.
- Użytkownik może przebywać bez odpowiedniego ogrzewania w temperaturze od -5°C do 5°C dowolną ilość czasu. Natomiast przy temperaturze poniżej -5°C, wychłodzenie następuje później, bo po 5 postach.



ZAKLĘCIA
- Młot
- Więzienie
- Tarcza
- Kolczaste Igloo
- Grad Pięści



Poziom trzeci
http://imgur.com/oV383pT.png

OPIS
Ostatni poziom magii lodu, dzięki któremu mag poznaje absolutnie wszystkie tajniki lodowego tworzenia. Jest w stanie nauczyć się już każdego zaklęcia związanego z tym żywiołem, oprócz tych dynamicznych, które wymagają trochę więcej wprawy i doświadczenia. W jego ręce wpadają najpotężniejsze zaklęcia, zdolne zdewastować przeciwnika i pobliski teren. Co więcej, potrafi on za pomocą lodu odtworzyć utraconą kończynę, co pozwala dłużej pozostać na polu walki nawet po tak dotkliwej ranie. Z takimi zdolnościami można zaliczać się do grona najzdolniejszych magów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 400
Maksymalna szybkość tworzenia: 500
Maksymalna wytrzymałość tworów: 450
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający lodowe tworzenie.
PW: 550
PU: 350



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag na tym poziomie potrafi znieść praktycznie każdą temperaturę minusową, nawet jeżeli ta sięga poniżej -5°C. Nie musi ogrzewać swojego organizmu, co daje mu dużą przewagę w zimnych terenach.
- Po osiągnięciu tego poziomu ma się możliwość nauczenia umiejętności dodatkowej, która powoduje, że nasze twory stają się dynamiczne.
- Mag może obniżyć temperaturę maksymalnie o 10°C na obszarze 10.000 m², płacąc 2.000 z każdy kolejny stopień.
- Za 10.000 energii magicznej użytkownik potrafi odtworzyć swoją kończynę w całości z lodu. Bez umiejętności dynamicznego tworzenia jest ona całkowicie statyczna.



ZAKLĘCIA
- Działo
- Kosa Śmierci
- Lodowy Excalibur
- Lodowe Uderzenie
- Jednostronnie Chaotyczny Taniec
- Iced Shell



!UWAGA!

-> Po użyciu Iced Shell, postać gracza zostaje uznana za martwą.

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość tworzenia i wytrzymałość tworów jest równa szybkości magii i wytrzymałości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballmasters.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl www.animony.pun.pl www.zryteberety.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl