Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2012-07-30 20:51:45

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Kaze Mahō

http://imgur.com/JO7jcmB.png



OPIS OGÓLNY
Kaze Mahō [Magia Wiatru] daje dużą siłę ofensywną, umożliwiając atakowanie wroga na różne sposoby. Najbardziej znanym jest nadawanie wiatru właściwości tnących, objawiających się jako szybkie fale powietrza działające na średnim i dalekim zasięgu. Mogą również tworzyć wielkie podmuchy do zadawania tępych ataków i odrzucania przeciwnika na bok, a nawet huragany o różnych skalach siły, które oprócz rotacji mocy, wydają się zachowywać tnące właściwości wiatru. Użytkownicy są zdolni do tworzenia małych, ale dokładnych podmuchów przy wykonywaniu dokładnych gestów. Mogą również wykorzystywać wiatr na sobie, np. by unosić się w powietrzu, pokonywać dalekie dystanse czy pokryć się zbroją z wiatru, zwiększając jednocześnie atak i obronę.




Poziom pierwszy
http://imgur.com/kqLqaA2.png

OPIS
Użytkownik dopiero zaznajomił się z magią wiatru. Jego magia nie wyrządza większych szkód, ale już potrafisz panować nad wiatrem. Chociaż sprawia mu to nadal niewielkie trudności. Nie potrafi zamieniać swojego ciała w powietrze lecz potrafi się nim otoczyć. Już teraz ma umiejętność wzbijania się w powietrze na tyle metrów, na ile potrafi (1m). Lecz to zabiera jemu sporą ilość magii. Panować nad tym elementem może do 10 metrów. Co pozwala na uzyskiwanie wielu kombinacji za pomocą tego żywiołu.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 200
Maksymalna szybkość wiatru: 200
Maksymalna wytrzymałość: 250
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Trening manipulacji wiatrem lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 140
PU: 100



DODATKOWE INFORMACJE
- Zdobywszy władzę nad wiatrem użytkownik jest zdolny do wzniesienia się w powietrze. Potrafi unieść się maksymalnie na 15 m, a każdy post użycia tej zdolności kosztuje go 5.000 energii magicznej.
- Mag może dowolnie manipulować wiatrem płacąc co turę 4.000 energii magicznej. Jednakże może używać go jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).



ZAKLĘCIA
- Strzęp Wiatru
- Magiczna Dłoń Wiatru
- Ostrze Wiatru



Poziom drugi
http://imgur.com/1r1XZ4D.png


OPIS
Kolejny bardziej zaawansowany poziom dzięki któremu mag jest wstanie w pewniejszy sposób kontrolować wiatr. Magia ta powoli nie skrywa przed nim żadnych sekretów. Jego ataki wyrządzają już o wiele większe szkody niż przedtem. Potrafi wyżej wzbić się w powietrze (4m) i kontrolować swój element. Podtrzymywanie siebie w powietrzu zabiera jemu sporą ilość magii, choć nie sprawia to już tak wielkiego problemu jak przedtem. Maksymalna wysokość wynosi 25 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 300
Maksymalna szybkość wiatru: 300
Maksymalna wytrzymałość: 350
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Trening manipulacji wiatrem.
PW: 250
PU: 250



DODATKOWE INFORMACJE
- Poprawiwszy swoje zdolności, mag może latać jeszcze wyżej. Tym razem nieprzekraczalną granicą jest 25 metrów. Każdy post lotu kosztuje 10.000 energii magicznej.
- Mag może dowolnie manipulować wiatrem płacąc co turę 6.000 energii magicznej. Jednakże może używać go jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).



ZAKLĘCIA
- Emera Baram



Poziom trzeci
http://imgur.com/n9weCcq.png


OPIS
Ostateczny poziom magii wiatru. Magowi zostały wyznane już wszystkie tajniki swojej magii. Siła jej wzrosła diametralnie. Dlatego też dzięki temu nasze ataki potrafią wyrządzić ogromne szkody. Stworzenia tornada za pomocą zaklęcia, które zniszczy wioskę to nie dla nas problem. Dzięki odpowiednim i potężnym zaklęciom możemy utworzyć zbroje z wiatru na naszym ciele. Tak samo lot nie sprawia nam kłopotu (10m). Panować nad wiatrem potrafimy już na 50 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 400
Maksymalna szybkość wiatru: 450
Maksymalna wytrzymałość: 500
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Trening udoskonalający manipulacje wiatrem.
PW: 550
PU: 350



DODATKOWE INFORMACJE
- Mistrzowie wiatru potrafią latać na wysokości 50 m, płacąc za każdy post 15.000 energii magicznej.
- Mag może dowolnie manipulować wiatrem płacąc co turę 8.000 energii magicznej. Jednakże może używać go jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).



ZAKLĘCIA
- Zwiastun Burzy
- Mur Wiatru



!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość i wytrzymałość wiatru jest równa szybkości magii i potencjałowi magicznemu użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.animony.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl www.slaskiots.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl www.zryteberety.pun.pl