Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 23:52:59

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Pikuto Majikku

http://imgur.com/vfK42W7.png



OPIS OGÓLNY
Pikuto Majikku [Magia Piktogramów] - Jest to jedna z nielicznych magii przedmiotu, które do swojego głównego działania potrzebuje zestawu malarskiego. Mag po nauczeniu się rysowania czy także malowania, potrafi ożywiać swoje dzieła. Dodaje trochę własnej energii a spełnienie jego marzeń w ułamku sekundy ożywa, może być to rzecz, zwierzę lub inna osoba. Wspaniała magia, dająca twórcy szerokie pole do popisu podczas walki. Plusem tej magii jest fakt, iż twory wcale nie są takie słabe, da się przez trochę je utrzymać na polu walki.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/E6Moadl.png

OPIS
Mag dopiero zaznajamia się ze sztuką rysowania. Jego sztuka nie jest co prawda taka mizerna, lecz musi się sporo natrudzić by osiągnąć coś wspaniałego. Tym samym coś, co miałoby możliwość walki. Zasięg jakim może poruszać się ożywiony rysunek wynosi 10 metrów. Dodatkowo warto dodać, iż podczas walki można ożywić jedynie dwa rysunki naraz ! Taki rysunek nie może przekroczyć wielkości jednego metra. Na tym poziomie uczymy się zaklęcia biegu dzikich zwierząt. Użytkownik na swym brzuchu lub kartce rysuje dziki, które po ożywieniu szarżują na przeciwnika.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 250
Maksymalna szybkość zaklęcia: 200
Maksymalna wytrzymałość tworów: 200
Czas treningu: 1 dzień
Opanowanie: Rysowanie.
PW: 250
PU: 80



DODATKOWE INFORMACJE
- Wymagane jest kupienie zestawu malarskiego.
- Za ożywienie rysunku płacimy 10.000 energii magicznej.



Poziom drugi
http://imgur.com/5MP12FR.png


OPIS
Użytkownik powoli zaznajamia się z dalszymi tajnikami rysowania. Jego ręka pracuje szybciej, przez co potrafi użyć trzech rysunków naraz. W tym wliczając, iż na jednej kartce może narysować na przykład trzy dziki. Zasięg działania rysunków powiększa się o piętnaście metrów, czyli razem wynosząc w sumie 25 metrów. Dodatkowym zaklęciem jakie poznaje mag jest dziura. Gdy operator narysuje dziurę na kartce jest w stanie za pomocą magii przełożyć ją na ziemię. Bardzo prosta pułapka, mająca wiele zastosowań.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 350
Maksymalna szybkość zaklęcia: 300
Maksymalna wytrzymałość tworów: 300
Czas treningu: 3 dni
Opanowanie: Rysowanie.
PW: 400
PU: 120



DODATKOWE INFORMACJE
- Za ożywienie rysunku płacimy 12.000 energii magicznej.
- Za wykonanie pułapki płacimy 15.000 energii magicznej.



Poziom trzeci
http://imgur.com/V8ropRH.png

OPIS
Ostatni poziom magii piktogramów. Mag jest w stanie stworzyć, aż 5 rysunków naraz, dostając zarazem wielkie pole do popisu. Także zwiększa się odległość, przybierając wartość 50 metrów. Mag zaznajamia się prawdopodobnie z ostatnimi zaklęciami tego typu, tym razem jest to armata. Niestety ten rysunek musi zostać wykonany już na brzuchu użytkownika. Gdy dzieło będzie skończone, dodając trochę magii, armata ożywa i strzela czterema pociskami w linii prostej. Biada wrogowi, który na czas nie ominie prawdziwych pionierskich kul.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 500
Maksymalna szybkość zaklęcia: 400
Maksymalna wytrzymałość tworów: 450
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Rysowanie
PW: 550
PU: 140



DODATKOWE INFORMACJE
- Za ożywienie rysunku płacimy 15.000 energii magicznej.
- Za stworzenie armaty płacimy 15.000 energii magicznej, 8.000 za strzał.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballmasters.pun.pl www.animony.pun.pl www.zryteberety.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl