Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 23:09:08

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Taiju No Āku

http://imgur.com/aLfDL67.png



OPIS OGÓLNY
Taiju No Āku [Wielki Drzewny Łuk] - Dawno zapomniana magia, która posiada w sobie dwa typy: tworzenia oraz transformacji. Użytkownik który posiada tajemniczą moc, może kontrolować drzewa dokoła niego, zmieniając ich właściwości oraz kształt. Dodatkowym plusem jest także tworzenie eksplozji poprzez skroplenie mocy ziemi, w celu dodania jej do 'owocu' utworzonych drzew. Mimo tego wszystkie magia pozwala także na łączenie się z drzewami, czyli po prostu wchodzenie w nie i kamuflowanie się. Istnieje jednak skutek uboczny magii. Gdy mag traci 95% własnej energii duchowej - zamienia się w grubą roślinę (może to być drzewo, krzak lub kwiat - do wyboru i tak już umieracie).



Poziom pierwszy
http://imgur.com/tyQtK3e.png

OPIS
Opis:
Pierwszy poziom magii pozwalający użytkownikowi na manipulowanie drzewami oraz roślinnością w obrębie 25 metrów od niego. Ponadto jak prawie w każdej magii, do umiejętności dochodzą zaklęcia. Pierwszym z nich jest drzewny kamuflaż, jak łatwo się domyślić - mag wchodzi w drzewo, zupełnie się zasłaniając przed atakami (można siedzieć maksymalnie 3 tury, jeżeli operator nie wyjdzie, po takim czasie umiera). Drugim zaklęciem natomiast jest drewniana pięść. Mag operuje drzewami dookoła siebie formując z drewna wielką, rozległą na 3 metry szerokości pięść, która pod wpływem ogromnej szybkości wbija się w ciało przeciwnika. Takie zaklęcie może okazać się nawet zabójcze.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 500
Maksymalna szybkość zaklęć: 500
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 500
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola drzew dookoła.
PW: 550
PU: 210


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 80 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Koszt kamuflażu, czyli wtopienia się w drzewo kosztuje 3.000 energii za każdy post. Maksymalnie 3 posty.
- Wytworzenie drewnianej pięści kosztuje 8.000 energii.


Poziom drugi
http://imgur.com/N84QNOC.png

OPIS
Opis:
Użytkownik przeszedł już szereg specjalnych treningów, pozwalających mu na kontrolowanie roślin wokoło niego. Na tym poziomie wyuczy się manipulowania nimi w obrębie 50 metrów od siebie, a także pozna kilka nowych, ciekawych zaklęć. Będzie nimi drewniana tarcza, która polega na uformowaniu z drzew wielkich pali, owijających użytkownika oraz chroniących go przed atakami. A także technika mini eksplozji, czyli jak było to opisane w opisie głównym, dodanie czystej energii do drewna powodując niespodziewanie wielki wybuch. Oponent trafiony eksplozją może pożegnać się z kończyną.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 650
Maksymalna szybkość zaklęć: 650
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 650
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Kontrola nad ciałem
PW: 650
PU: 320


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 140 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Uformowanie drzew, a dokładniej drewnianych pali we wzór tarczy kosztuje 20.000 energii.
- Dodając do drzewa własną moc, użytkownik jest w stanie wytworzyć eksplozję, która uaktywnia się po 5 sekundach od naznaczenia. Koszt takiej eksplozji wynosi 15.000 energii.


Poziom trzeci
http://imgur.com/dGM0pnZ.png

OPIS
Opis:
Przedostatni poziom magii operowania brzozami, sosnami czy czego tam sobie życzycie. Na tym etapie dochodzą nam dosyć ciekawe umiejętności, zwłaszcza, iż pole do popisu zwiększyło się, gdyż teraz wynosi dobre 80 metrów dokoła nas. Wszystkie drzewa w lesie, czy innym miejscu są tylko i wyłącznie do naszej predyspozycji. Mag zaznajomił się z eksplozjami tworząc kolejne zaklęcie, mianowicie liniowy wybuch. Polega to na dodaniu energii w drewnie znajdującym się pod ziemią tworząc falę wybuchów w linii prostej. Jest jednak coś co was bardziej zainteresuje oraz przybliży chęci do poznania takowej zdolności. Ostatnim zaklęciem na tym poziomie jest trzyminutowa bomba. Operator używa drewnianego kierowania, by splątać przeciwnika oraz na drewnie nakłada bombę, która po upływie trzech minut wybucha pełnią swoich sił. Taka eksplozja jest w stanie rozerwać całe ciało na najmniejsze kawałki, prawdopodobnie jest to technika śmiertelna.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 800
Maksymalna szybkość zaklęć: 800
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 800
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Kontrola nad ciałem
PW: 700
PU: 420


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 170 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Przesłanie energii do ziemi, w celu wytworzenia linii wybuchów kosztuje 25.000. Długość rażenia wynosi 20 metrów.
- Gdy użytkownikowi uda się złapać przeciwnika, jest w stanie utworzyć zegarową bombę, tak, jak zostało to określone w opisie poziomu. Zaklęcie tworzy wybuch po upływie trzech minut. Koszt zaklęcia wynosi 35.000 energii. Eksplozja jest śmiertelna.


Poziom czwarty
http://imgur.com/MDWfC3y.png

OPIS
Opis:
Ostatni poziom magii wielkiego drzewnego łuku. Powiem szczerze, że znowu oprócz zaklęć nie wiele się zmieniło. Zasięg operowaniem roślinnością, całą fauną wynosi teraz 120 metrów od użytkownika. Ponadto dochodzą nam ostateczne techniki jakimi są wybuchowa wieża oraz Bleve. Zacznijmy jednak od tej pierwszej. Mag wyciąga obie ręce w przeciwne strony, układając je w linii prostej, następnie kumulując własną moc przyzywa w miejscu gdzie stoi ogromną ścianę ognia. Przynajmniej przypomina to ogień, w prawdzie jest to eksplozja (użytkownik jest odporny na wybuch). Ostatnim zaklęciem zatem jest Bleve, mówiąc prosto, największa możliwa eksplozja do stworzenia przez zwykłego maga. Operator wystawia swą dłoń do przodu wypowiadając nazwę umiejętności, a przed nim pojawia się wielki strumień ognia. Pali on wszystko na swojej drodze, biada temu kto w porę nie zdąży uniknąć ataku.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: bez limitu
Maksymalna szybkość zaklęć: bez limitu
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: bez limitu
Czas treningu: 10 dni
Opanowanie: Kontrola nad ciałem
PW: 1000
PU: 640


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 200 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Utworzenie wybuchu na wzór ściany ognia, który nie rani użytkownika kosztuje 55.000 energii. Długość rażenia wynosi pięćdziesiąt metrów.
- Blave, to najpotężniejsze zaklęcie tej magii. Wybuch osiąga rozmiary do stu metrów, zaś jego koszt wynosi 80.000 energii. Złapany przeciwnik umiera od razu.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zakochani.pun.pl www.pnp.pun.pl www.erableacha.pun.pl www.teamxfighters.pun.pl www.stargatecorporation.pun.pl