Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 21:56:04

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Haku no Metsuryū Mahō

http://imgur.com/FStcH1I.png




OPIS OGÓLNY
Haku no Metsuryū Mahō [Magia Białego Zabójcy Smoków] - Magia możliwa do uzyskania poprzez trening z prawdziwym świetlnym smokiem lub jak to przeważnie na świecie bywa - poprzez wczepienie w sobie lacrimy. Ten drugi sposób wydaje się być szybszy, jednak zablokowuje nam dostęp do ostatniego poziomu danej umiejętności. Magia ta wykorzystuje światło do swych zaklęć. Jeżeli moglibyśmy ją porównać do cienistego zabójcy smoków, to owa zdolność będzie różniła się tylko bonusami. Cień przyśpiesza użytkownika, zaś światło ofiaruje lepsze reakcje. Nie da się tego dosłownie wyjaśnić, lecz poprzez światło łatwiej nam operować otoczeniem, dzięki czemu nasze uniki stają się płynniejsze, a my zarazem mniej podatni na ataki przeciwnika.



Poziom pierwszy
http://imgur.com/kKkZWY0.png

OPIS
Poziom pierwszym ofiaruje nam już pełny dostęp do świetlistej magii, którą na tym etapie możemy operować do odległość 25 metrów od siebie. Mag dopiero na późniejszym etapach będzie się uczył rozczepiać poszczególne wiązki. Na tym jedynie można powiedzieć, że sprzyjające światło podnosi jego umiejętności, często nazywane sprytem. Dodatkowo światło może pokryć dowolną kończynę, oczywiście za wstępną opłatą w postaci naszej energii. Oprócz dochodzących do nas zaklęć, warto dodać fakt, iż jako druga magia ze wszystkich zabójców smoków, nie pozwala wchłaniać światła z otoczenia w celu uzupełniania własnych zapasów. Podobną magią jest cienisty zabójca smoków.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 500
Maksymalna szybkość zaklęć: 500
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 500
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimą
PW: 550
PU: 210


DODATKOWE INFORMACJE
- Możliwe jest odbycie misji specjalnej, gdzie użytkownik wyrusza w podróż po cały kontynencie. U kresu swej wyprawy znajduje smoka, by móc trenować z nim dnie i noce. Nie jest jednak zagwarantowane, iż każdy będzie w stanie psychicznie oraz fizycznie znieść takowy trening.
- Drugim sposobem nauki magii jest misja specjalna na podróż oraz wczepienie sobie smoczej lacrimy.
- Pokrycie jednej kończyny światłem kosztuje nas zaledwie 10.000 energii.
- Reakcje postaci rosną w postaci bonusu o 80 punktów na stałe.


Poziom drugi
http://imgur.com/hC3hkb0.png

OPIS
Drugi poziom niosący ze sobą kilka dodatkowych plusów. Po pierwsze, użytkownik nadal jest w stanie pokryć kończynę światłem, lecz teraz jego ataki są mocniejsze. Do tego dochodzi nam nowa gamma zaklęć, a może jedno, dokładnie nie jest się w stanie określić. Nasze ruchy stają się płynniejsze, a uniki zwinniejsze, nasze ciało staje się elastyczne. Jesteśmy na prawdę dobrzy w walce wręcz. Dodatkowo zwiększa się odległość jaką nasze własne światło może przebyć, ta długość wynosi teraz 50 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 650
Maksymalna szybkość zaklęć: 650
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 650
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimą
PW: 650
PU: 320


DODATKOWE INFORMACJE
- Pokrycie jednej kończyny światłem kosztuje nas zaledwie 12.000 energii.
- Reakcje postaci rosną w postaci bonusu o 120 punktów na stałe.



ZAKLĘCIA
Szpony Białego Smoka



Poziom trzeci
http://imgur.com/Ymo6Lqd.png

OPIS
Przedostatni etap magii światła, pozwalający operatorowi zwiększenie odległości światła do 80 metrów. Dalej już niestety nasze promienie nie sięgają. Światło wydobyte z jednej kończyny staje się silniejsze, szybsze, a także bardziej wytrzymałe. Na sam koniec przypomnę, iż niestety, lecz mag nie jest w stanie pochłaniać światła z otoczenia, choć na pocieszenie powiem, że dochodzi nam nowe zaklęcia, a ciało nie przechodzi zbędnych modyfikacji.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 800
Maksymalna szybkość zaklęć: 800
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 800
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimą
PW: 700
PU: 420


DODATKOWE INFORMACJE
- Pokrycie jednej kończyny światłem kosztuje nas zaledwie 15.000 energii.
- Reakcje postaci rosną w postaci bonusu o 160 punktów na stałe.



ZAKLĘCIA
Pięść Białego Smoka



Poziom czwarty
http://imgur.com/h6kN7h5.png

OPIS
To już ostatni poziom magii światła, ujawniający użytkownikowi nowe tajniki tej mocy. Światło wydaje się być jak do tej pory najjaśniejsze. Przyswaja nam dużą ilość dodatkowych atrybutów, można by rzec wziętych od samego Boga. Nasze reakcje podniesione zostają teraz o 210 punktów, jest to na prawdę ogromna liczba. Dodatkowo odległość, którą może przebyć światło także została wzięta pod uwagę, wynosi teraz całe 120 metrów od samego maga. Użytkownik po ciężkim treningu ze smokiem, bo jak wiemy ostatni poziom jest możliwy do opanowania tylko ze smokiem, jest zmęczony i padnięty, ale za to doskonale wysportowany i zwinny.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: bez limitu
Maksymalna szybkość zaklęć: bez limitu
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: bez limitu
Czas treningu: 10 dni
Opanowanie: Trening ze smokiem
PW: 1000
PU: 640


DODATKOWE INFORMACJE
- Nauka poziomu może odbyć się tylko i wyłącznie podczas treningu ze smokiem.
- Pokrycie jednej kończyny światłem kosztuje nas zaledwie 20.000 energii.
- Reakcje postaci rosną w postaci bonusu o 210 punktów na stałe.



ZAKLĘCIA
Ryk Białego Smoka


UWAGA

Bonusy z poszczególnych poziomów nie sumują się!



http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.304gdh.pun.pl www.wayofninja.pun.pl www.aerosmith.pun.pl www.fctsianecki.pun.pl www.tdisland.pun.pl