Doku no Metsuryū Mahō
OPIS OGÓLNY D oku no Metsuryū Mahō [Magia Trującego Zabójcy Smoków] - Nie zadziwię was, to po prostu kolejna magia smoczych zabójców. Tym razem specjalizująca się w magi tworzenia, przybrała formę trucizny. Po poznaniu wszystkich poziomów użytkownik będzie w stanie pokrywać własne ciało gazami toksycznymi. Jeżeli przeciwnik dotknie trucizny, a jego wytrzymałość będzie skrajnie mała w porównaniu do maga operującego trutką, to wróg z pewnością skończy w grobie. Magia głównie specjalizująca się w ofensywnie, posiada bogatą gammę zaklęć idealnie przeznaczonych do walki na dystans. Już na sam początek wspomnę iż użytkownik jest odporny na trutki, które sam wytwarza.Poziom pierwszy OPIS P ierwszy poziom magii pozwalający użytkownikowi pokryć jedną kończynę trucizną, występującą w postaci toksycznych gazów. Takie gazy są bardzo silnie trujące co oznacza, że przeciwnik w nie złapany, posiada małe szanse na przeżycie. Jedyną szansą ucieczki jest wydostanie się z kłębków dymu oraz spokojne i wolne oddychanie, działa to tylko w przypadku gdy wróg posiada większą wytrzymałość od użytkownika trującej magii. Jeżeli zaś chodzi o zaklęcia no i samą truciznę, dzięki, której te zaklęcia można wykonywać, to ich maksymalna odległość do przebycia na tym poziomie wynosi zaledwie 25 metrów.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła zaklęć: 500Maksymalna szybkość zaklęć: 500Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 500Czas treningu: 4 dniOpanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimąPW: 550PU: 210DODATKOWE INFORMACJE - Możliwe jest odbycie misji specjalnej, gdzie użytkownik wyrusza w podróż po cały kontynencie. U kresu swej wyprawy znajduje smoka, by móc trenować z nim dnie i noce. Nie jest jednak zagwarantowane, iż każdy będzie w stanie psychicznie oraz fizycznie znieść takowy trening. - Drugim sposobem nauki magii jest misja specjalna na podróż oraz wczepienie sobie smoczej lacrimy. - Pokrycie jednej kończyny trucizną kosztuje użytkownika 15.000 energii. - Połknięcie cudzej trucizny redukuje nasze zmęczenie. - Zwiększona wytrzymałość i szybkość postaci o 60 punktów na stałe.ZAKLĘCIA Ryk Trującego Smoka Poziom drugi OPIS K olejny poziom możliwy do oponowania poprzez trening ze smokiem, bądź poprzez wczepienie sobie smoczej lacrimy. Nasze ciało niestety w obydwu przypadkach ulega zmianom. Na całej długości naszej skóry pojawiają się małe czarne plamki. Nie jest w stanie się ich pozbyć, są to po prostu efekty uboczne używania trucizny z pierwszego poziomu. Na dalszych etapach magii trującego smoka, nie będzie więcej modyfikacji wyglądu, to pierwszy i ostatni raz. Jeżeli zaś chodzi o dane techniczne, to odległość, którą może przebyć trucizna wynosi teraz 50 metrów.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła zaklęć: 650Maksymalna szybkość zaklęć: 650Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 650Czas treningu: 8 dniOpanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimąPW: 650PU: 320DODATKOWE INFORMACJE - Pokrycie jednej kończyny trucizną kosztuje użytkownika 20.000 energii. - Połknięcie cudzej trucizny redukuje nasze zmęczenie. - Zwiększona wytrzymałość i szybkość postaci o 80 punktów na stałe.ZAKLĘCIA Spiralne Szpony Trującego Smoka Poziom trzeci OPIS S iła i szybkość naszej postaci znacznie wzrasta, co oznacza, że jedynie magowie posługujący się walką wręcz są w stanie przejść ciężki i skomplikowany trening pozwalający przyswoić sobie coraz to mocniejszą truciznę. Skoro już o niej mowa, to długość jaką jest w stanie przebyć na tym etapie wynosi całe 80 metrów od użytkownika. Jego oczom ukazuje się także nowa linia zaklęć, a może raczej zaklęcia, którego użycie powoduje nie małe szkody. Na tym poziomie jednak nie występują już modyfikacje ciała, tym samym użytkownik nie musi się niczym martwić.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła zaklęć: 800Maksymalna szybkość zaklęć: 800Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 800Czas treningu: 8 dniOpanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimąPW: 700PU: 420DODATKOWE INFORMACJE - Pokrycie jednej kończyny trucizną kosztuje użytkownika 25.000 energii. - Połknięcie cudzej trucizny redukuje nasze zmęczenie. - Zwiększona wytrzymałość i szybkość postaci o 110 punktów na stałe.ZAKLĘCIA Podwójny Kieł Trującego Smoka Poziom czwarty OPIS O statni poziom magii trucizny możliwy do opanowania tylko i wyłącznie poprzez trening z prawdziwym trującym smokiem. Jeżeli przeciwnik będzie wdychał truciznę przez przynajmniej 2 tury można mówić o totalnym paraliżu do samego końca pojedynku. Co więcej zwiększa się odległość na jakiej może operator posługiwać się magią, mianowicie 120 metrów od siebie. Jest to na prawdę duże pole do popisu. Oprócz zaklęcia które nam dojdzie także i na tym poziomie, warto dodać, że każde połknięcie cudzej trucizny, czyli takiej, której samej nie produkowaliśmy i nie znaliśmy dotąd redukuje nasze zmęczenie. Reszta to tylko i wyłącznie bonusy występujące w postaci atrybutów do szybkości jak i wytrzymałości.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła zaklęć: bez limituMaksymalna szybkość zaklęć: bez limituMaksymalna wytrzymałość zaklęć: bez limituCzas treningu: 10 dniOpanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimąPW: 1000PU: 640DODATKOWE INFORMACJE - Nauka poziomu może odbyć się tylko i wyłącznie podczas treningu ze smokiem. - Pokrycie jednej kończyny trucizną kosztuje użytkownika 30.000 energii. - Połknięcie cudzej trucizny redukuje nasze zmęczenie. - Zwiększona wytrzymałość i szybkość postaci o 130 punktów na stałe.ZAKLĘCIA Łuski Trującego Smoka UWAGA Bonusy z poszczególnych poziomów nie sumują się!
- Odwiedzaj codziennie
Ogłoszenia i
Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
- Zapraszam serdecznie na
Ninja Clan Wars! - Masz pytania? Zajrzyj do
Poradników , prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.