Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 21:35:16

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Doku no Metsuryū Mahō

http://imgur.com/4ypQQAG.png



OPIS OGÓLNY
Doku no Metsuryū Mahō [Magia Trującego Zabójcy Smoków] - Nie zadziwię was, to po prostu kolejna magia smoczych zabójców. Tym razem specjalizująca się w magi tworzenia, przybrała formę trucizny. Po poznaniu wszystkich poziomów użytkownik będzie w stanie pokrywać własne ciało gazami toksycznymi. Jeżeli przeciwnik dotknie trucizny, a jego wytrzymałość będzie skrajnie mała w porównaniu do maga operującego trutką, to wróg z pewnością skończy w grobie. Magia głównie specjalizująca się w ofensywnie, posiada bogatą gammę zaklęć idealnie przeznaczonych do walki na dystans. Już na sam początek wspomnę iż użytkownik jest odporny na trutki, które sam wytwarza.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/E23gn9l.png

OPIS
Pierwszy poziom magii pozwalający użytkownikowi pokryć jedną kończynę trucizną, występującą w postaci toksycznych gazów. Takie gazy są bardzo silnie trujące co oznacza, że przeciwnik w nie złapany, posiada małe szanse na przeżycie. Jedyną szansą ucieczki jest wydostanie się z kłębków dymu oraz spokojne i wolne oddychanie, działa to tylko w przypadku gdy wróg posiada większą wytrzymałość od użytkownika trującej magii. Jeżeli zaś chodzi o zaklęcia no i samą truciznę, dzięki, której te zaklęcia można wykonywać, to ich maksymalna odległość do przebycia na tym poziomie wynosi zaledwie 25 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 500
Maksymalna szybkość zaklęć: 500
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 500
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimą
PW: 550
PU: 210


DODATKOWE INFORMACJE
- Możliwe jest odbycie misji specjalnej, gdzie użytkownik wyrusza w podróż po cały kontynencie. U kresu swej wyprawy znajduje smoka, by móc trenować z nim dnie i noce. Nie jest jednak zagwarantowane, iż każdy będzie w stanie psychicznie oraz fizycznie znieść takowy trening.
- Drugim sposobem nauki magii jest misja specjalna na podróż oraz wczepienie sobie smoczej lacrimy.
- Pokrycie jednej kończyny trucizną kosztuje użytkownika 15.000 energii.
- Połknięcie cudzej trucizny redukuje nasze zmęczenie.
- Zwiększona wytrzymałość i szybkość postaci o 60 punktów na stałe.



ZAKLĘCIA
Ryk Trującego Smoka



Poziom drugi
http://imgur.com/D4acH3N.png


OPIS
Kolejny poziom możliwy do oponowania poprzez trening ze smokiem, bądź poprzez wczepienie sobie smoczej lacrimy. Nasze ciało niestety w obydwu przypadkach ulega zmianom. Na całej długości naszej skóry pojawiają się małe czarne plamki. Nie jest w stanie się ich pozbyć, są to po prostu efekty uboczne używania trucizny z pierwszego poziomu. Na dalszych etapach magii trującego smoka, nie będzie więcej modyfikacji wyglądu, to pierwszy i ostatni raz. Jeżeli zaś chodzi o dane techniczne, to odległość, którą może przebyć trucizna wynosi teraz 50 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 650
Maksymalna szybkość zaklęć: 650
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 650
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimą
PW: 650
PU: 320


DODATKOWE INFORMACJE
- Pokrycie jednej kończyny trucizną kosztuje użytkownika 20.000 energii.
- Połknięcie cudzej trucizny redukuje nasze zmęczenie.
- Zwiększona wytrzymałość i szybkość postaci o 80 punktów na stałe.



ZAKLĘCIA
Spiralne Szpony Trującego Smoka



Poziom trzeci
http://imgur.com/8FmSI1Y.png


OPIS
Siła i szybkość naszej postaci znacznie wzrasta, co oznacza, że jedynie magowie posługujący się walką wręcz są w stanie przejść ciężki i skomplikowany trening pozwalający przyswoić sobie coraz to mocniejszą truciznę. Skoro już o niej mowa, to długość jaką jest w stanie przebyć na tym etapie wynosi całe 80 metrów od użytkownika. Jego oczom ukazuje się także nowa linia zaklęć, a może raczej zaklęcia, którego użycie powoduje nie małe szkody. Na tym poziomie jednak nie występują już modyfikacje ciała, tym samym użytkownik nie musi się niczym martwić.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 800
Maksymalna szybkość zaklęć: 800
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 800
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimą
PW: 700
PU: 420


DODATKOWE INFORMACJE
- Pokrycie jednej kończyny trucizną kosztuje użytkownika 25.000 energii.
- Połknięcie cudzej trucizny redukuje nasze zmęczenie.
- Zwiększona wytrzymałość i szybkość postaci o 110 punktów na stałe.



ZAKLĘCIA
Podwójny Kieł Trującego Smoka



Poziom czwarty
http://imgur.com/u7zDeMS.png


OPIS
Ostatni poziom magii trucizny możliwy do opanowania tylko i wyłącznie poprzez trening z prawdziwym trującym smokiem. Jeżeli przeciwnik będzie wdychał truciznę przez przynajmniej 2 tury można mówić o totalnym paraliżu do samego końca pojedynku. Co więcej zwiększa się odległość na jakiej może operator posługiwać się magią, mianowicie 120 metrów od siebie. Jest to na prawdę duże pole do popisu. Oprócz zaklęcia które nam dojdzie także i na tym poziomie, warto dodać, że każde połknięcie cudzej trucizny, czyli takiej, której samej nie produkowaliśmy i nie znaliśmy dotąd redukuje nasze zmęczenie. Reszta to tylko i wyłącznie bonusy występujące w postaci atrybutów do szybkości jak i wytrzymałości.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: bez limitu
Maksymalna szybkość zaklęć: bez limitu
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: bez limitu
Czas treningu: 10 dni
Opanowanie: Trening ze smokiem / Trening z lacrimą
PW: 1000
PU: 640


DODATKOWE INFORMACJE
- Nauka poziomu może odbyć się tylko i wyłącznie podczas treningu ze smokiem.
- Pokrycie jednej kończyny trucizną kosztuje użytkownika 30.000 energii.
- Połknięcie cudzej trucizny redukuje nasze zmęczenie.
- Zwiększona wytrzymałość i szybkość postaci o 130 punktów na stałe.



ZAKLĘCIA
Łuski Trującego Smoka


UWAGA

Bonusy z poszczególnych poziomów nie sumują się!



http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobiarenapl.pun.pl www.team-poland.pun.pl www.pixelart.pun.pl www.host.pun.pl www.tibia-forums.pun.pl