Mage Guild Wars

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 20:46:30

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Toki no Āku

http://imgur.com/0AcIaDr.png



OPIS OGÓLNY
Toki no Āku [Łuk czasu] - Specyficzny, dawno już zapomniany rodzaj magii. Jeżeli mnie plotki nie mylą to na tym świecie nikt jeszcze jej nie posiada, a przynajmniej już nie posiada. Tylko magowie specjalizujący się w kontroli magii są w stanie ją okiełznać. Polega ona bowiem na kontroli czasu, cofania go lub przyśpieszania. Niesie to ze sobą pewne ograniczenia, jak i także wysokie koszta utrzymywania. Postać potrafi odnowić stłuczony przedmiot lub przypadkowy obiekt. Niestety magia nie działa na ludzi, choć może zostać użyta na pojemniku dodatkowej energii w ludziach, co oznacza, iż po prostu jesteśmy w stanie uwolnić u kogoś drugie źródło (namowa z administracją, 4lvl).


Poziom pierwszy
http://imgur.com/k7WtoaL.png

OPIS
Opis:
Pierwszy poziom magii pozwalający użytkownikowi na przewidywanie przyszłości. Na tym etapie mag poznaje już dwa początkowe zaklęcia jakimi są równoległe światy, czyli kopiowanie własnej kuli. Powstaje ich maksymalnie dziesięć i każda przewiduje inną przyszłość. Drugim zaklęciem jest błysk przyszłości, który wymaga na początku rzucenia tego pierwszego. Po stworzeniu kul, nabierają one szybkości, po czym z ogromną prędkością szybują w stronę nieprzyjaciela. Na samym końcu tworzą wybuch, by urozmaicić artystycznie cały pokaz. Odległość jaką mogą przebyć kule wynosi 25 metrów od użytkownika.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 500
Maksymalna szybkość zaklęć: 500
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 500
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Przepowiadanie przeszłości
PW: 550
PU: 210


DODATKOWE INFORMACJE
- Do korzystania z magii wymagane jest zakupienie odpowiedniej kuli.
- Koszt skopiowania kuli wynosi 500, co za tym idzie, maksymalna ich ilość, 10, kosztuje na 5.000 energii.
- Siła wybuchu zależna jest od ilości posłanych kul. Za posłanie każdej pojedynczej płacimy 1.000 energii, co za tym idzie, maksymalna ilość, 10, kosztuje nas 10.000, a wybuch jest wszechstronnie potężny.


Poziom drugi
http://imgur.com/w3x98Vz.png

OPIS
Opis:
Drugi poziom magii czasu, gdzie to użytkownik powoli wtajemnicza się w tajniki 'trwania'. Odległość jaką maksymalnie mogą przebyć kule lub kula magia wynosi 50 metrów, dodatkowo dochodzi nam kolejne zaklęcie. Jest nim odnowa, pozwalająca stworzyć oraz odbudować wszystko co ulegnie rozpadowi, bądź zniszczeniu. Może to być rzecz, przedmiot, obiekt, miecz, zbroja, wszystko co posiada typ nieożywiony. Magia, jak zostało to oznajmione w opisie głównym nie działa na ludzi. Do tego poziomu dochodzi nam również zmienianie czasu różnych rzeczy do przodu, czyli postarzenie danego przedmiotu, np. zamienienie nasiona w drzewo.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 650
Maksymalna szybkość zaklęć: 650
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 650
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Kontrola czasu
PW: 650
PU: 320


DODATKOWE INFORMACJE
- Odbudowanie przedmiotu o wielkości mniejszej, niż jeden metr, kosztuje nas 5.000 energii, o wielkości większej, niż metr, lecz mniejszej, niż pięć, kosztuje nas 15.000, a większej, niż pięć metrów, kosztuje 30.000 energii.
- Postarzenie przedmiotu bez względu na jego wielkość kosztuje 12.000 energii.



Poziom trzeci
http://imgur.com/jTvivxC.png

OPIS
Opis:
Przedostatni poziom magii operowania czasem. Jak to zawsze bywa przy opisach magii specjalnych lub zwykłych, co poziom dochodzi nam nowe zaklęcie. Tutaj także nie możemy być gorsi, więc przedstawiam wam kolejny bonus, właśnie w postaci jednego zaklęcia. Nazywa się ono 'świetliste minuty', a polega na stworzeniu kilkunastu wiązek światła w okolicach przeciwnika. Do wykonania tejże techniki potrzebna nam duża ilość kul, która skopiowana może zostać za pomocą równoległych światów. Taka wiązka jest w stanie przeciąć nawet najcięższy i najtwardszy metal, obrażenia więc w większości przypadków bywają śmiertelne. Zaklęcie często wykonywane do zakończenia pojedynku, ze względu na swoją wielką moc. Na sam koniec podsumowania, powiem, iż odległość jaką kule mogą przebyć, w tym wiązki wynosi 80 metrów od użytkownika.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 800
Maksymalna szybkość zaklęć: 800
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 800
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Kontrola nad ciałem
PW: 700
PU: 420


DODATKOWE INFORMACJE
- Ilość wiązek światła zależna jest od ilości wytworzonych kul. Za użycie świetlistych minut płacimy 7.000 energii od każdej pojedynczej kuli.


Poziom czwarty
http://imgur.com/Hi3uVXi.png

OPIS
Opis:
Ostatni niestety etap kontrolowania i manipulowania czasem. Mag po tym poziomie jest w stanie zmieniać biegi historii danych przedmiotów, nawet kontrolując ich przyszłość. Ostatnim zaklęciem z jakim udało mu się zmierzyć są zapomniane wieki. Technika klasy S wymagająca sporego poświęcenia. Mag unosi swą kulę do góry, by oddać całą pozostałą energię ku niebu. Jego ciało powoli się wypala oraz starzeje. Po tym zabiegu czas na świecie cofa się, a wszyscy którzy znaleźli się w obrębie rzucającego zaklęcie (120 metrów), pamiętają co się jeszcze przed chwilką wydarzyło. Czas o jaki cofnie się świat zależy tylko od maga rzucającego zaklęcie (max 1 rok). Koszta są wielkie ponieważ operator dostaje dodatkowych zmarszczek a jego wiek wynosi (+50). Nie oznacza to jednak, że wszystko stracone w końcu może odmienić bieg historii. Na sam koniec dodam, iż krążą plotki, że mag na tym poziomie potrafi uwolnić w sobie lub kimś drugie źródło, ale jednak czy jest to możliwe.. kto wie.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: bez limitu
Maksymalna szybkość zaklęć: bez limitu
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: bez limitu
Czas treningu: 10 dni
Opanowanie: Kontrola nad ciałem
PW: 1000
PU: 640


DODATKOWE INFORMACJE
- Koszt cofnięcia czasu wynosi nas całą pozostałą energię. Po użyciu zaklęcia nasze ciało starzeje się o pięćdziesiąt lat.
- Wytworzenie drugiego źródła u innego gracza kosztuje 50.000 energii. Dodatkowo dodaje to nam, użytkownikom, piętnaście lat. Taki zabieg jest niezbędny, by ktoś nie tworzył drugiego źródła każdemu napotkanemu graczowi.
- Drugie źródło składa się z dwu krotności energii magicznej, którą już użytkownik posiadał. Jeżeli miał 100.000 energii, a pozyskał drugie źródło, to ma dodatkowe 100.000. Nie można jednak utworzyć źródła większego, niż 350.000 energii. Jeśli ktoś miał 400.000 energii, to źródło da mu 350.000 energii.
- Utworzenie drugiego źródła zwiększa jedynie ilość energii. Nie podnosi ono statystyki 'kontrola energii'.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tgr.pun.pl www.dogsofwars.pun.pl www.gta-san-andreas.pun.pl www.pkmgorkow.pun.pl www.ninjabatlle.pun.pl