Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 20:34:13

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Oudio Mahō

http://imgur.com/GKUmjjb.png



OPIS OGÓLNY
Oudio Mahō [Magia Dźwięku] - Magia rodzaju tworzenia, pozwalająca tworzyć symfonię o różnym natężeniu. Im mocniejsza powstaje, tym większą posiada siłę zniszczenia. Na ostatnim poziomie potrafi burzyć nawet solidnie wykonane budynki. Nie posiada jednak wiele zaklęć, jest szczególnie używana do zmylania czy także ogłuszania przeciwnika. W jej skład wchodzi tylko jedno zaklęcie zadające bezpośrednie obrażenia, można się go nauczyć już na pierwszym poziomie.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/mxDQssa.png

OPIS
Poziom pierwszy danej magii. Pozwala on na wytwarzanie fal muzycznych w odległości 10 metrów. Taka fala może uszkodzić bębenki przeciwnika, jeżeli natężenie muzyczne jest wystarczająco silne. Na tym levelu mag poznaje swoje pierwsze zaklęcie jakim jest lament. Pozwala ono na wytworzenie szeregu nut, które wbijają się we wroga jak zwykłe pociski. Uszkodzenia mimo wszystko nie są
bardzo poważne.




DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 250
Maksymalna szybkość dźwięku: 200
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 240
PU: 150


DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować dźwiękiem w postaci różnorakich nutek, które w bliskiej odległości od siebie tworzą coś na wzór rozciągliwego tworu, płacąc co turę 5.000 energii, lecz nie może mieć większej powierzchni niż dziesięć metrów kwadratowych. Jednakże mag może używać takiego tworu jedynie defensywnie.
- Maksymalna średnica lamentu wynosi 5 metrów i kosztuje 10.000 energii magicznej.



Poziom drugi
http://imgur.com/Q3R4Pd1.png


OPIS
Użytkownik magii dźwięku poszerza swoje umiejętności w kierunku tworzenia coraz większego napięcia muzycznego. Jego pociski osiągają teraz zwiększony zasięg, wynosi on 25 metrów. Dodatkowo dochodzi nam pierwsze zaklęcie ogłuszające jakim jest symfonia. Użytkownik złącza obie dłonie tworząc fale muzyczne, które ogłuszają przeciwnika i zmuszają go przez pewien okres do zakrycia własnych uszu oraz mimowolnie zamknięcia oczu. Magia dźwięku nie działa na operatora.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 350
Maksymalna szybkość dźwięku: 300
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem.
PW: 350
PU: 300



DODATKOWE INFORMACJE
- Koszt manipulacji dźwiękiem wzrasta do 10.000 energii magicznej, dodatkowo maksymalny rozmiar powiększa się o kolejne pięć metrów kwadratowych, a zmianie ulega zastosowanie. Poza użyciem defensywnym możliwe jest jeszcze ofensywne.
- Koszt lamentu wzrasta do 15.000 energii magicznej.
-  Zakres użycia symfonii dźwięku wynosi tyle ile w opisie magii i działa na cały obszar. Koszt użycia zdolności wynosi 15.000 energii magicznej oraz 10.000 co turę (maksymalnie 4 tury).
- Jeżeli przeciwnik posiada mniej niż 70 punktów wytrzymałości, to przez dwie pierwsze tury działania umiejętności musi zakryć swoje uszy jeżeli nie posiada żadnej ochrony, tracąc tym samym możliwości defensywne.



Poziom trzeci
http://imgur.com/Jgia7fM.png

OPIS
Ostatni poziom magii dźwięku. Użytkownik do samego końca poznał tajniki tworzenia wspaniałej melodii. Jest w stanie tworzyć tak niski dźwięk, by bez problemu rozbić się przez grubą ścianę. Odległość jaką może pokonać nawet najmniejsza nuta wynosi 50 metrów od użytkownika. Pociski stają się znacznie silniejsze, a symfonia wyraźniejsza, przez co zwiększa swe efekty. Ostatnim zaklęciem jakie poznajemy jest tak zwana piosenka na dobranoc. Mag wystawiając dwie dłonie do przodu wytwarza usypiające fale muzyczne. Słaby wróg, który wpadnie w pułapkę od razu poddaje się wielkiej ochocie na drzemkę. Upada na miejscu.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 500
Maksymalna szybkość dźwięku: 450
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola nad dźwiękiem.
PW: 650
PU: 400



DODATKOWE INFORMACJE
- Manipulacja dźwiękiem odbywa się na takich samych zasadach jak w przypadku poziomu drugiego, z tą różnicą, że koszt wzrasta do 15.000 energii magicznej, a maksymalny rozmiar do dwudziestu metrów kwadratowych.
- Koszt symfonii dźwięku wzrasta do 20.000 energii magicznej, a także do 15.000 co turę (maksymalnie 6 tur).
- Zaklęcie „Piosenka na dobranoc” osiąga rozmiary o średnicy trzydziestu metrów i jedynie osoby głuche bądź z potężnymi zaklęciami defensywnymi są w stanie ochronić się przed usypiającą magią.  Koszt energii magicznej wynosi 30.000, zaś utrzymanie co turę śpiących przeciwników kosztuje 15.000 energii magicznej (maksymalnie 2 tury).
- Dodatkowo jeżeli mag posiada o 35% więcej Potencjału Magicznego (bez bonusów) niż przeciwnik to możliwe jest uszkodzenie bębenków do końca walki zmniejszając reakcje o 50 punktów, na czas trwania kuracji.



!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość tworzenia i wytrzymałość dźwięku jest równa szybkości magii i wytrzymałości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.slaskiots.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl www.dragonballmasters.pun.pl www.zryteberety.pun.pl www.animony.pun.pl