Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 20:06:52

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Hadō

http://imgur.com/Suxo1HN.png



OPIS OGÓLNY
Hadō [Magia Fali] - Niestety magia nie działająca tak samo jak w anime. Nie możemy jej użyć by bezpośrednio rozbić każdy nadchodzący atak przeciwnika. Jednak mimo wszystko niesie ze sobą dużo korzyści. Poznajemy takie zaklęcia jak tarcza, które jest w stanie zablokować (nie odbić) nawet dobre zaklęcie. A także pociski fali, wypuszczane z rąk z ogromną prędkością czy przyśpieszenie, pozwalając naszemu ciału dobrać dodatkowych obrotów.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/f9Rtn21.png

OPIS
Już na wstęp mogę powiedzieć, że magia ta jest na prawdę bardzo przydatna do ucieczek czy uników. Pierwszym zaklęciem jakie poznajemy jest przyśpieszenie. Mag wystawia obie ręce do tyłu za siebie, lekko się zginając. Uwalnia odpowiednią ilość energii, a jego ciało mimowolnie wprawia się w ruch. Jest to tylko zwykłe przyśpieszenie, nie można więc zapomnieć o przebieraniu nogami. W innym wypadku z wielką siłą uderzymy w ziemię, a nasza twarz zostanie w opłakanym stanie. Przyśpieszenia można używać w odległości 10 metrów od nas. Jest to maksymalny dystans jaki można przebyć.




DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 200
Maksymalna szybkość zaklęć: 250
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad częstotliwością lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 240
PU: 150


DODATKOWE INFORMACJE
- Za przyspieszenie płacimy 8.000 energii magicznej.
- Przyspieszenie polega na tym, że szybkość fizyczna maga jest zastępowana szybkością magii. Dodatkowo umożliwia wyłącznie poruszanie się w linii prostej, płacąc za to 10.000 energii magicznej.



Poziom drugi
http://imgur.com/7Gr2Xtr.png


OPIS
Użytkownik magii fali poznaje kolejne zaklęcie związane z tym poziomem. Są to pociski fali. Wystawiając obydwie ręce do przodu, czyli odwrotnie jak do przyśpieszenia, operator uwalnia swą wewnętrzną energię. Doprawia to krztą zmiany częstotliwości, tak by pociski nabrały znacznie szybszego temperamentu. W dowolnym momencie jest w stanie wystrzelić maksymalnie dwa strzały z rąk. Owe naboje są poddane działaniu fali, dlatego ich obrażenia są znacznie mocniejsze, niż typowego zwykłego pocisku światła. Odległość jaką mogą przebyć pociski oraz z jaką można przebyć przyśpieszenie wynosi 25 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 300
Maksymalna szybkość fali: 350
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola nad częstotliwością.
PW: 350
PU: 300



DODATKOWE INFORMACJE
- Koszt przyspieszenia zwiększa się do 15.000 energii magicznej.
- Jeden pocisk fali kosztuje 15.000 energii magicznej.



Poziom trzeci
http://imgur.com/GIqeyY0.png

OPIS
Ostatni poziom magii fali umożliwia nauczenie się najpotężniejszego zaklęcia jaki oferuje ta magia. Tarcza fali pozwala nie tyle co zatrzymać zaklęcie wroga, co odbić je z taką samą siłą pod warunkiem, że bariera wytrzyma. Użytkownik wystawia przed siebie ręce tworząc coś na wzór przezroczysto niebieskiej ściany, która z czasem zwiększa swoje rozmiary. Dodatkowo mag jest w stanie wykrzesać z siebie dwa dodatkowe pociski, które ze zwiększoną mocą potrafią wyrządzić poważne szkody. Zasięg używania magii także się zwiększa i wynosi aż 50 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 450
Maksymalna szybkość fali: 500
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola nad częstotliwością.
PW: 650
PU: 400



DODATKOWE INFORMACJE
- Koszt przyspieszenia zwiększa się do 30.000 energii magicznej.
- Jeden pocisk fali kosztuje 20.000 energii magicznej.
- Koszt tarczy fali wynosi 20.000 energii magicznej. Zaklęcie z czasem zwiększa swoje rozmiary osiągając maksymalnie dwadzieścia pięć metrów kwadratowych.
- By móc odbić wrogie zaklęcie, wytrzymałość magii musi być większa o co najmniej 1 punkt od siły magii.



!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość tworzenia i wytrzymałość fali jest równa szybkości magii i wytrzymałości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zryteberety.pun.pl www.animony.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl www.dragonballmasters.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl