Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 18:31:13

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Konasui

http://imgur.com/mZfZn1B.png



OPIS OGÓLNY
Konasui [Zniszczenie] - Najprostszymi słowami, wysoce zaawansowana magia, która nie nadaje się do opanowania przez zwykłych cherlaków. Tylko silni magowie mają dostęp do jej właściwości. Gdy postać stara się posiąść daną moc, a jej kontrola energii jest za słaba, ciało powoli ulega zniszczeniu. Jeżeli zaś uda mu się opanować, to także droga jest bardzo prosta, wszystko czego użytkownik tylko dotknie, ulega rozpadowi, totalnemu zniszczeniu. Można to wykorzystywać na wiele sposobów, na niszczenie budynków, broni czy innych obiektów, lecz nie magii. Ten rodzaj umiejętności nie jest w stanie zmierzyć się z czymś można by rzec niematerialnym.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/RWBfz40.png

OPIS
Mag walczący wręcz, specjalizujący się w ogromnej silne nie powinien mieć problemu z opanowaniem pierwszego poziomu. Nie niesie on żadnych minusów, wręcz same plusy. Pierwszym z nich jest zwiększenie siły na stałe. Nasze mięśnie na rękach, dokładniej bicepsy oraz tricepsy ulegają znacznemu rozszerzeniu. Na pierwszy rzut oka widać zmiany na naszym ciele. Stajemy się bardziej masywni, potocznie mówiąc - napakowani.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 500
Maksymalna szybkość zaklęć: 500
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 500
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Ciężki trening fizyczny
PW: 550
PU: 210


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 50 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Siła postaci rośnie w postaci bonusu o 100 punktów na stałe.


Poziom drugi
http://imgur.com/jY0UGgi.png

OPIS
Drugi poziom wspomnianej magii także rozwijający fizyczne możliwości destrukcyjne użytkownika. Nasze mięśnie napinają się, a siła znacznie rośnie. Dłonie naprężają, a uścisk wydaje się stać śmiercionośny. Pierwszy raz mamy prawo do użycia naszej destrukcyjnej mocy (maksymalnie 2 razy w czasie walki). Chodzi bowiem o to, gdy operator dotknie kogoś dłonią to jest w stanie użyć strumienia potężnej mocy, niszczącego wszystko na swej drodze. Przeciwnika może uratować jedynie bardzo duża wytrzymałość, w każdym innym przypadku nie ma szans na przeżycie. To bardzo dziwne, gdy już na drugim poziomie jedno uderzenie może zgubić ofiarę, jednak trzeba pamiętać, że ktoś może ataków uniknąć, a ograniczenia posiadamy bardzo spore.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 650
Maksymalna szybkość zaklęć: 650
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 650
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Destrukcyjna siła
PW: 650
PU: 320


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 150 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Siła postaci rośnie w postaci bonusu o 140 punktów na stałe.
- Koszt użycia impulsu na tym poziomie wynosi 25.000 energii. Impulsu można użyć jedynie dwa razy na walkę.



Poziom trzeci
http://imgur.com/Yv9Z361.png

OPIS
Trzeci poziom niosący ze sobą szersze pole do popisu, choć zakres wciąż pozostaje bezpośredni. Nasz biceps oraz triceps znacznie się poszerza, tu już nawet nie można mówić o napinaniu, chodzimy niczym prawdziwi pakerzy. Nasza siła rośnie o kolejne punkty, dając bardzo pokaźną sumkę na stałe. Mag ulepszający wszystko w siłę oraz szybkość może oznaczać tylko jedno - chodzącą śmieć. Bezpośredni atak może być bardzo bolesny, w najgorszym wypadku skończyć się tragedią. Ilość wypuszczanych przez nas 'impulsów' powiększa się do trzech sztuk. Pamiętając wciąż o dotknięciu dłonią oponenta, bez tego niepotrzebnie zużyjemy swoją moc, a wróg cieszyć się i szydzić z nas będzie.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 800
Maksymalna szybkość zaklęć: 800
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 800
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Destrukcyjna siła
PW: 700
PU: 420


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 200 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Siła postaci rośnie w postaci bonusu o 200 punktów na stałe.
- Koszt użycia impulsu na tym poziomie wynosi 35.000 energii. Impulsu można użyć jedynie trzy razy na walkę.


Poziom czwarty
http://imgur.com/7LtCUCr.png

OPIS
Ostatni poziom zniszczenia. Siła maga posługującego się daną zdolnością wzrasta o pięćdziesiąt punktów. Każdy atak kończy się po prostu śmiercią, nie ma tutaj nawet mowy o regeneracji czy udzieleniu pomocy medyka. Dodam jeszcze tylko jeden bardzo istotny fakt, proszę nie porównywać zdolności do tej z anime, bowiem wszystko musi pozostać w pewnej mierze naturalne. Ograniczenia ze zniszczeniem posiadamy, na tym poziomie 'impuls' można wypuścić do 4 sztuk podczas jednej walki. Jeżeli jednak żadnym nie uda nam się trafić, pozostaje nam liczyć na bonus, który także tutaj otrzymaliśmy. Na pocieszenie mogę dodać, iż dochodzi nam jedyne w tej magii zaklęcie, a raczej kombinacja. Empireum to uderzenie przeciwnika w podbródek (z siłą x2). Takich ataków można wykonać nieskończenie, jeżeli tylko posiadamy odpowiedni zasób energii. No i nie zapominając o bezpośrednim dotknięciu.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: bez limitu
Maksymalna szybkość zaklęć: bez limitu
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: bez limitu
Czas treningu: 10 dni
Opanowanie: Destrukcyjna siła
PW: 1000
PU: 640


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 250 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Siła postaci rośnie w postaci bonusu o 240 punktów na stałe.
- Koszt użycia impulsu na tym poziomie wynosi 50.000 energii. Impulsu można użyć jedynie cztery razy na walkę.
- Koszt użycia Empireum wynosi 80.000 energii. Zdolności tej można używać nieskończenie wiele razy.


UWAGA

Bonusy z poszczególnych poziomów nie sumują się!



http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.host.pun.pl www.swd-fight.pun.pl www.team-poland.pun.pl www.pixelart.pun.pl www.shinobiarenapl.pun.pl