Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 17:25:19

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Jūryoku no Mahō

http://imgur.com/xBCOrNi.png



OPIS OGÓLNY
Jūryoku no Mahō [Magia Grawitacji] - Magią wiążąca się ze zwiększeniem ciężkości danego celu znajdującego się w granicach działania naszej magii. Samo słowo grawitacja w tej umiejętności jest można by powiedzieć złotym kluczem. Niestety nie posiada zbyt wielkiej gammy zaklęć, dlatego jedynie użytkownicy potrafiący subiektywnie posługiwać się w walce własnymi zdolnościami, są w stanie nadać tej magii typ bardzo użytecznej. Już na pierwszym poziomie poznajemy zaklęcie upadku, które zsyła przeciwnika w dół, wpychając jego ciało w ziemię. Można to robić na dowolnym obszarze, oczywiście pamiętając o ograniczeniach. Jeżeli posiadamy bardzo dużą siłę magii zaklęcia mogą przejawić się trybie zabójczym, gdzie operator bez problemu wciska swojego wroga w ziemię na tyle, by połamać mu kości.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/SlBNZWp.png

OPIS
Opis:
Mag wolnymi kroczkami wtajemnicza się w tajniki magii, pozwalającej operować przestrzenną grawitacją. Pole jakim może manewrować w najwyższej mierze wynosi 25 metrów od samego użytkownika. Na każdym poziomie dojdzie nam jedno zaklęcie, tym samym łatwo się domyślić, iż na pierwszym także dane występuje. Jest nim upadek. Użytkownik wznosi swe ręce w górę, by podwoić w danym celu siłę przyciągania. Jest ona na tyle potężna, że z łatwością skierowuje ciało przeciwnika w dół, tym samym ciskając nim o ziemię. Upadek może być także wykorzystany jako przeciw zaklęcie, gdy wróg używa magii czasowej, która potrzebuje dłuższej przerwy do wykonania zaklęcia. Postać nakierowuje na oponenta swe dłonie, a wgniecenie w ziemię uniemożliwia dalsze rzucanie zaklęć.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 500
Maksymalna szybkość zaklęć: 500
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 500
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Kontrola grawitacji dookoła siebie
PW: 550
PU: 210


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 60 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Koszt użycia upadku wynosi na tym poziomie 15.000 energii.


Poziom drugi
http://imgur.com/cI17gMV.png

OPIS
Opis:
Drugi poziom magii sterowania polem przestrzennym siły grawitacji wokoło. Odległość na jakiej mamy prawo sterować przyciąganiem zwiększa się, bowiem wynosi teraz 50 metrów. Dodatkowo dochodzi nam kolejne zaklęcie do naszej talii. Grawitacyjne pchnięcie powoduje skierowanie pulsu w stronę przeciwnika, ciskając nim na kilkanaście lub kilkadziesiąt stóp w tył. Dobrze przemyślane, potrafi być użyte także jako zaklęcie defensywne, w wypadku gdy wróg szarżuje, a my machnięciem ręki odpychamy go od siebie. Umiejętność często wykorzystywana także do odrzucenia przedmiotów, bądź innych pomniejszych obiektów. Nie zapominając o ograniczeniach związanych z maksymalną odległością.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 650
Maksymalna szybkość zaklęć: 650
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 650
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Kontrola nad grawitacją w większej przestrzeni
PW: 650
PU: 320


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 100 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Koszt użycia upadku wynosi na tym poziomie 20.000 energii.
- Koszt użycia grawitacyjnego pchnięcia wynosi na tym poziomie 30.000 energii.


Poziom trzeci
http://imgur.com/3FYSJ96.png


OPIS
Opis:
Użytkownik na tym poziomie wygląda jak prawdziwy władca ziemi. Potrafi w dowolnym miejscu, w obrębie 80 metrów od siebie zwiększyć pole grawitacyjne, na tyle, by nawet najsilniejszy paker nie mógł wstać, nie mówiąc już o ustaniu na nogach. Zaklęciem jakie poznajemy jest grawitacyjny chwyt. Na sam początek warto utwierdzić w przekonaniu, iż jest to bardzo potężna i bolesna zdolność. Mag wystawia swą rękę, by tylko jednego oponenta złapać w swe sidła. Podnosi go zmieniając kurs pola w górę, a ciało lewituje. Gdy zaciska pięść przeciwnik odczuwa niewyobrażalnie mocarny ból, można tutaj nawet mówić o złamaniu kości, szczególnie tych w miejscu kręgosłupa, z nim także się licząc.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: 800
Maksymalna szybkość zaklęć: 800
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: 800
Czas treningu: 8 dni
Opanowanie: Kontrola nad grawitacją
PW: 700
PU: 420


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 150 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Koszt użycia upadku wynosi na tym poziomie 25.000 energii.
- Koszt użycia grawitacyjnego pchnięcia wynosi na tym poziomie 35.000 energii.
- Koszt użycia grawitacyjnego chwytu wynosi na tym poziomie 40.000 energii.


Poziom czwarty
http://imgur.com/rxnzYwb.png

OPIS
Opis:
To już jest ostatni etap panowania nad tak potężną i niszczycielską magią. Użytkownik jest w stanie zmienić biegi grawitacji na bardzo dużym obszarze. Wynosi on bowiem całe 120 metrów. Końcowym zaklęciem jest czarna dziura. Można je poznać także w przypadku magii specjalnej - niebiańskiego ciała. Jednak sposób działa jest znacznie inny ; operator wystawia swe dłonie, splatając palce. Następnie przed jego oczami kumuluje się mała wiązka, przeistaczając w coraz większą i większą kulę. Posiada ona nieskończoną moc grawitacji - nazwana potocznie czarną dziurą. Wsysa wszystko co spotka na swej drodze, bez względu jaki opór wróg będzie stawiał. Jedynym sposobem ucieczki jest bieg. Oczywiście w drugą stronę, nie do samego centrum. Zaklęcie pochłania wszystko oprócz samego maga je tworzącego.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła zaklęć: bez limitu
Maksymalna szybkość zaklęć: bez limitu
Maksymalna wytrzymałość zaklęć: bez limitu
Czas treningu: 10 dni
Opanowanie: Tworzenie czarnej dziury
PW: 1000
PU: 640


DODATKOWE INFORMACJE
- Do opanowania tego poziomu umiejętności wymagane jest 200 punktów Kontroli Energi Magicznej.
- Koszt użycia upadku wynosi na tym poziomie 30.000 energii.
- Koszt użycia grawitacyjnego pchnięcia wynosi na tym poziomie 40.000 energii.
- Koszt użycia grawitacyjnego chwytu wynosi na tym poziomie 50.000 energii.
- Koszt użycia czarnej dziury wynosi 80.000 energii.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fearofthedark.pun.pl www.darkbiotech.pun.pl www.centrum-se.pun.pl www.adopcjemolosow.pun.pl www.3d-90.pun.pl