Porigon Mahō
OPIS OGÓLNY P origon Mahō [Magia Wielokąta] - Magia typu tworzenia pozwalająca rozbić swoje ciało na kilkadziesiąt małych prostokątów. Każdy prostokąt posiada ostre krawędzie, przez co może poważnie uszkodzić swojego przeciwnika. Gdy już rozczepimy swoje ciało i postanowimy atakować, musimy pamiętać, że nawet jeżeli nie jesteśmy pod swoją prawdziwą postacią to obrażenia wciąż nas obowiązują. Gdy ktoś przetnie jeden prostokąt może równać się to z przecięciem nogi lub innego miejsca. Ten typ magii nie ma wykreślonego swojego rodzaju działania, wszystko zależy więc tylko i wyłącznie od użytkownika, który tą magią się posługuje.Poziom pierwszy OPIS P ierwszy poziom magii wielokąta pozwala rozdzielić swoje ciało na dziesięć małych części. Taki prostokąt unosi się w powietrzu i może latać dowolnie z szybkością równą szybkości użytkownika, który się rozdzielił. Pierwszym zaklęciem jakie poznajemy jest oczywiście zwykły atak wielokąta, który polega na ciśnięciu w stronę wroga jednego ostrego klocka, bądź nawet wszystkich. Uniknięcie każdego z osobna jest trudne, lecz warto pamiętać, że jeden zły ruch przeciwnika, a dla naszego ciała może się to skończyć niezbyt korzystnie. Prostokąty mogą poruszać się w odległości 10 metrów od miejsca w którym mag się rozdzielił.DANE TECHNICZNE Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 250pkt - maksymalna siła pierwszego poziomu )Maksymalna szybkość użycia zaklęcia: 200Maksymalna wytrzymałość: 200Czas treningu: 2 dniOpanowanie: Rozczepianie własnego ciała.PW: 340PU: 100DODATKOWE INFORMACJE - Mag musi wyrzec się dawnego ciała, na rzecz wielokątów. - Koszt energii magicznej za rzucony jeden wielokąt to 8.000Poziom drugi OPIS D rugi poziom także niesie ze sobą same korzyści. Użytkownik jest w stanie po wyuczeniu się trzy dniowego rozczepiania na podzielenie własnego ciała w zakres szesnastu części. Klocki jednak nie zmieniają swojej wielkości, jest ich po prostu coraz więcej. Tym samym dajemy przeciwnikowi mniejsze szanse na uniknięcie ataku wielokątów. Dodatkowo dochodzi nam zaklęcie zwane kulami wielokąta. Oznacza to, że szesnaście prostokątów rozdziela się na dwie grupy. Pierwsza z nich oblepia prawą rękę wroga, druga grupa zaś lewą. Wnet nasz przeciwnik nie jest w stanie wykonać żadnego ruchu (ciągniemy jego ręce w przeciwne strony), a sojusznik może go dobić.DANE TECHNICZNE Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 349pkt) ; bardzo duże (z siłą magii 350pkt - maksymalna siła drugiego poziomu )Maksymalna szybkość użycia zaklęcia: 300Maksymalna wytrzymałość: 300Czas treningu: 3 dniOpanowanie: Rozczepianie własnego ciałaPW: 400PU: 120DODATKOWE INFORMACJE - Zaklęcie kuli wielokąta kosztuje 15.000 energii magicznej - Koszt energii magicznej za rzucony jeden wielokąt to 10.000Poziom trzeci OPIS M ag po wyuczeniu się tego poziomu jest w stanie podzielić własnego ciało, aż na dwadzieścia sześć części. Jest to bardzo duża liczba, co oczywiście daje użytkownikowi większe pole do popisu. Dodatkowo dochodzi nam jeszcze jedno zaklęcie zwane karabinem wielokąta. Z wyglądu przypomina magię broni i działa podobnie. Jednak z karabinu podczas walki wystrzelić można tylko trzy razy. Formuje się on z prostokątów w miejscu naszej prawej dłoni. Strzał jeden solidny, a potrafi uśmiercić nawet najodważniejszego bydlaka. Zasięg poruszania się rozczepionych części naszego ciała wynosi teraz 50 metrów.DANE TECHNICZNE Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 349pkt) ; bardzo duże (z siłą magii 350pkt - 499pkt); śmiertelne (z siłą magii 500pkt - maksymalna siła trzeciego poziomu )Maksymalna szybkość użycia zaklęcia: 450Maksymalna wytrzymałość: 400Czas treningu: 5 dniOpanowanie: Rozczepianie własnego ciałaPW: 550PU: 110DODATKOWE INFORMACJE - Aktywowanie karabinu 15.000 energii magicznej, strzał z niego 10.000 - Koszt energii magicznej za rzucony jeden wielokąt to 12.000
- Odwiedzaj codziennie
Ogłoszenia i
Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
- Zapraszam serdecznie na
Ninja Clan Wars! - Masz pytania? Zajrzyj do
Poradników , prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.