Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 16:47:01

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Porigon Mahō

http://imgur.com/rFPcCCI.png



OPIS OGÓLNY
Porigon Mahō [Magia Wielokąta] - Magia typu tworzenia pozwalająca rozbić swoje ciało na kilkadziesiąt małych prostokątów. Każdy prostokąt posiada ostre krawędzie, przez co może poważnie uszkodzić swojego przeciwnika. Gdy już rozczepimy swoje ciało i postanowimy atakować, musimy pamiętać, że nawet jeżeli nie jesteśmy pod swoją prawdziwą postacią to obrażenia wciąż nas obowiązują. Gdy ktoś przetnie jeden prostokąt może równać się to z przecięciem nogi lub innego miejsca. Ten typ magii nie ma wykreślonego swojego rodzaju działania, wszystko zależy więc tylko i wyłącznie od użytkownika, który tą magią się posługuje.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/xGiQI29.png

OPIS
Pierwszy poziom magii wielokąta pozwala rozdzielić swoje ciało na dziesięć małych części. Taki prostokąt unosi się w powietrzu i może latać dowolnie z szybkością równą szybkości użytkownika, który się rozdzielił. Pierwszym zaklęciem jakie poznajemy jest oczywiście zwykły atak wielokąta, który polega na ciśnięciu w stronę wroga jednego ostrego klocka, bądź nawet wszystkich. Uniknięcie każdego z osobna jest trudne, lecz warto pamiętać, że jeden zły ruch przeciwnika, a dla naszego ciała może się to skończyć niezbyt korzystnie. Prostokąty mogą poruszać się w odległości 10 metrów od miejsca w którym mag się rozdzielił.



DANE TECHNICZNE
Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 250pkt - maksymalna siła pierwszego poziomu)
Maksymalna szybkość użycia zaklęcia: 200
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Rozczepianie własnego ciała.
PW: 340
PU: 100



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag musi wyrzec się dawnego ciała, na rzecz wielokątów.
- Koszt energii magicznej za rzucony jeden wielokąt to 8.000



Poziom drugi
http://imgur.com/IRxrKiW.png


OPIS
Drugi poziom także niesie ze sobą same korzyści. Użytkownik jest w stanie po wyuczeniu się trzy dniowego rozczepiania na podzielenie własnego ciała w zakres szesnastu części. Klocki jednak nie zmieniają swojej wielkości, jest ich po prostu coraz więcej. Tym samym dajemy przeciwnikowi mniejsze szanse na uniknięcie ataku wielokątów. Dodatkowo dochodzi nam zaklęcie zwane kulami wielokąta. Oznacza to, że szesnaście prostokątów rozdziela się na dwie grupy. Pierwsza z nich oblepia prawą rękę wroga, druga grupa zaś lewą. Wnet nasz przeciwnik nie jest w stanie wykonać żadnego ruchu (ciągniemy jego ręce w przeciwne strony), a sojusznik może go dobić.



DANE TECHNICZNE
Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 349pkt) ; bardzo duże (z siłą magii 350pkt - maksymalna siła drugiego poziomu)
Maksymalna szybkość użycia zaklęcia: 300
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 3 dni
Opanowanie: Rozczepianie własnego ciała
PW: 400
PU: 120



DODATKOWE INFORMACJE
- Zaklęcie kuli wielokąta kosztuje 15.000 energii magicznej
- Koszt energii magicznej za rzucony jeden wielokąt to 10.000



Poziom trzeci
http://imgur.com/SygUT7q.png

OPIS
Mag po wyuczeniu się tego poziomu jest w stanie podzielić własnego ciało, aż na dwadzieścia sześć części. Jest to bardzo duża liczba, co oczywiście daje użytkownikowi większe pole do popisu. Dodatkowo dochodzi nam jeszcze jedno zaklęcie zwane karabinem wielokąta. Z wyglądu przypomina magię broni i działa podobnie. Jednak z karabinu podczas walki wystrzelić można tylko trzy razy. Formuje się on z prostokątów w miejscu naszej prawej dłoni. Strzał jeden solidny, a potrafi uśmiercić nawet najodważniejszego bydlaka. Zasięg poruszania się rozczepionych części naszego ciała wynosi teraz 50 metrów.



DANE TECHNICZNE
Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 349pkt) ; bardzo duże (z siłą magii 350pkt - 499pkt); śmiertelne (z siłą magii 500pkt - maksymalna siła trzeciego poziomu)
Maksymalna szybkość użycia zaklęcia: 450
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Rozczepianie własnego ciała
PW: 550
PU: 110



DODATKOWE INFORMACJE
- Aktywowanie karabinu 15.000 energii magicznej, strzał z niego 10.000
- Koszt energii magicznej za rzucony jeden wielokąt to 12.000


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakugan-nowa-vestroia.pun.pl www.grh.pun.pl www.neurokognitywistyka.pun.pl www.gothic-rpg.pun.pl www.bractwo-neonii.pun.pl