Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 16:37:06

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Puranto Majikku

http://imgur.com/wpqc4V7.png



OPIS OGÓLNY
Puranto Majikku [Magia Roślin] - Pozwala użytkownikowi na kontrolowanie roślin dokoła niego. Swoją magią może także wywołać ich szybkie dojrzewanie. Użytkownik zaciska w dłonie, a w nich pojawiają się małe nasionka, gdy ten rzuci je w odpowiednie miejsce i doda ciupkę własnej energii, nasiona natychmiast kiełkują i przeistaczają się w plącze. Istnieje wiele różniących się od siebie zaklęć, wszystko zależy bowiem od tego w jaki sposób operator chcę tą magię wykorzystać. Istnieją marchewkowe pociski czy zaklęcie muchołapki, które więzi w ogromnej roślinie przeciwnika i uniemożliwia mu dalsze poruszanie się.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/TWy7vY5.png

OPIS
Mag po opanowaniu tego poziomu jest w stanie zaciskając swe dłonie wytworzyć maksymalnie naraz trzy nasiona. Rzucając je w odpowiednie miejsce i dodając trochę własnej energii, rośliny kiełkują w zwykła plącze. Pierwsze zaklęcie jakie poznajemy to bijące zioło, naturalny, bezpośredni atak długiej łodygi. Plącze przeistacza się w roślinną pięść, która swym sierpem atakuje wroga. Odległość na jaką maksymalnie potrafimy rzucić swoje nasiona wynosi 10 metrów. Jak można się domyślić, rośliny, które już wyrosły nie mają dużego pola do manewru, dlatego wypada "sadzić" nasiona, tuż przy przeciwniku. Niestety nie potrafimy jeszcze kontrolować roślin z otoczenia.




DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 200
Maksymalna szybkość zaklęć: 250
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 240
PU: 150


DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować roślinami płacąc co turę 4.000 energii magicznej. Jednakże może używać ich na tym poziomie jedynie defensywnie.
- Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 2.000
- Koszt energii magicznej za przeistoczenie rośliny w "pięść" kosztuje 8.000
- Kolor rośliny jest dowolny. Wyobraźnia gracza może tutaj się popisać.
- Szybkość kiełkowania nasion: 1,2 * Potencjał Magiczny



ZAKLĘCIA DO OPANOWANIA
- Dyniowe Zmiażdżenie
- Kwiaty Roniące Łzy




Poziom drugi
http://imgur.com/pT5TlSh.png


OPIS
Użytkownik na tym poziomie poznaje dalsze tajniki własnej magii, która ofiaruje mu kolejne zaklęcie. Są to marchewkowe pociski. Mag wystawia obie ręce do przodu wytwarzając ogromną serię pomarańczowych warzyw, lecących do przodu z niewyobrażalnie wielką szybkością. Marchew jest w stanie uszkodzić człowieka, pod bardzo dużym naciskiem. Dodatkowo oczywiście pobrudzi jego ubrania przez co nie będzie mógł ich doprać. Odległość na jaką można rzucić maksymalnie nasiona wynosi teraz 25 metrów od siebie. Niestety nie potrafimy jeszcze kontrolować roślin z otoczenia. Maksymalna ilość nasion, które możemy stworzyć, to sześć.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 300
Maksymalna szybkość roślin: 350
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami.
PW: 350
PU: 300



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować roślinami płacąc co turę 7.000 energii magicznej. Może jej używać do defensywy jak i ofensywy.
- Koszt energii magicznej za jeden marchewkowy pocisk to 5.000
- Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 3.000
- Szybkość kiełkowania nasion: 1,2 * Potencjał Magiczny



Poziom trzeci
http://imgur.com/s2yTr3g.png

OPIS
Ten poziom pozwala nam na kontrolowanie flory dokoła nas. Jako magowie posługujący się magią roślin, bez problemu rozrzucamy maksymalnie dziesięć nasion dokoła nas, które w bardzo szybkim tempie dojrzewają. Zaklęciem jakiego się uczymy to muchołapka, pozwalająca stworzyć wielką, skonstruowaną z jednego gatunku kwiatu - pułapkę. Gdy przeciwnik wpadnie do środka, nie ma większych szans na ucieczkę. W środku rośliny jego ciało powoli zaczyna się rozpływać, poprzez działające tam kwasy i enzymy. Jest to najsilniejsze zaklęcie do nauczenia w magii roślin. Dodatkowo zwiększa się odległość rzucania nasion - wynosi ona, aż całe 50 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 400
Maksymalna szybkość roślin: 500
Maksymalna wytrzymałość: 450
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola nad roślinami.
PW: 650
PU: 400



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować roślinami płacąc co turę 9.0000 energii magicznej. Może jej używać do defensywy jak i ofensywy.
- Koszt energii magicznej za jedną muchołpakę to 25.000, za turę kontroli 10.000
- Koszt energii magicznej za wytworzenie jednego nasionka to 4.000
- Mag może dowolnie manipulować roślinami z otoczenia płacąc co turę 12.000 energii magicznej.
- Szybkość kiełkowania nasion: 1,2 * Potencjał Magiczny




!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość tworzenia i wytrzymałość roślin jest równa potencjałowi magicznemu i wytrzymałości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.neurokognitywistyka.pun.pl www.bakugan-nowa-vestroia.pun.pl www.lovesensimusic.pun.pl www.grh.pun.pl www.gothic-rpg.pun.pl