Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 15:45:46

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Dan Mahō

http://imgur.com/KwbSXID.png



OPIS OGÓLNY
Dan Mahō [Magia Pocisku] - Bardzo przydatna magia, polegająca na wytwarzaniu z czystej energii białych pocisków. Zostają one wystrzelone bezpośrednio z palców, ówcześnie uformowane za pomocą własnej kontroli. Ich szybkość jest ogromna, wystarczy jeden strzał by dostatecznie wykończyć przeciwnika. Można byłoby nazwać tą umiejętność zakazaną, ponieważ posiada niewyobrażalnie wielką moc. Niesie ze sobą jeden minus, mianowicie duże koszta.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/iQoj9p8.png

OPIS
Wydaje mi się, że wystarczająco dobrze magia została opisana w opisie głównym. Mag tworzący pocisk formuję energię w kształt kuli przy swych palcach. Następnie na znak pstryknięcia, wystrzeliwuje nabój pod ogromną szybkością. Trafiony przeciwnik zaczyna krwawić i musi szybko zostać poddany operacji. Oprócz dużych kosztów związanych z owym zaklęciem, występuje jeszcze jeden minus, mianowicie pocisków można wystrzelić tylko dwa na okres jednej walki. Nawet jeżeli operator spudłuje obydwoma, nie jest już zdolny do dalszego ich tworzenia. Energia bowiem w nich zawarta była tak duża, że musi się wewnątrz użytkownika odnowić.




DANE TECHNICZNE
Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 349pkt) ; bardzo duże (z siłą magii 350pkt - 499pkt); śmiertelne (z siłą magii 500pkt - maksymalna siła tego poziomu)
Maksymalna szybkość strzału: 400
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Strzelanie pociskami
PW: 370
PU: 200



DODATKOWE INFORMACJE
- Energia magiczna za jeden strzał to 40.000 (strzał może być oddany z 25 metrów).


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fanizmierzchu.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl www.slaskiots.pun.pl www.dragonballmasters.pun.pl www.animony.pun.pl