Mage Guild Wars

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-07-23 14:47:45

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Yōsei Mahō

http://imgur.com/y66Hl2K.png



OPIS OGÓLNY
Yōsei Mahō [Magia Wróżek] - Magia typu tworzenia polegająca na wyczarowaniu wokoło użytkownika wróżkowego pyłu. Posiada on wiele zastosowań, jednak najważniejszym faktem jest jego główna właściwość - eksplozja. Nie jest ona na tyle duża, by rozerwać komuś ciało, choć podczas walki może wywołać nie małą krzywdę. Wszystko zależy od tego jak użyjemy tej substancji, która gromadzi się obok nas. Pył można także kumulować w jednym miejscu, oznacza to, iż z pyłu formować można, na przykład wybuchowe kule. Rozpędzając je i ciskając nimi w przeciwnika także można wywołać pewnego typu urazy.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/hKs6vWh.png

OPIS
Pierwszy poziom umiejętności, kiedy mag zaznajamia się z właściwościami własnego pyłu. Dopiero wtedy odkrywa jego wybuchowe zdolności. Potrafi manipulować nim do odległości 10 metrów od siebie. Pierwszym zaklęciem jakie poznaje na tym levelu jest wybuchowa bomba. Polega to na uformowaniu w dłoni kuli powstałej z wytwarzanej przez nas substancji, a następnie ciśnięcie jej do przeciwnika. Po zetknięciu ze skórą naszego wroga, energia uaktywnia się, a sama bomba wybucha. Obrażenia oczywiście zależne są tylko i wyłącznie od umiejętności gracza. Maksymalnie jedna kula jednocześnie. Użytkownik również jest wstanie wytworzyć wróżkowe skrzydła na plecach, dzięki którym może latać.




DANE TECHNICZNE
Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 149pkt) ; duże (z siłą magii 150pkt - 200pkt - maksymalna siła pierwszego poziomu)
Maksymalna szybkość rzuconej kuli: 250
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Wytwarzanie pyłu.
PW: 300
PU: 100



DODATKOWE INFORMACJE
- Energia magiczna za wytworzenie kuli to 10.000, za wysadzenie jej - 5.000
- Energia magiczna za turę lotu to 8.000 (maks. 20 metrów nad ziemią).



Poziom drugi
http://imgur.com/XBXvx75.png


OPIS
Drugi i zarazem ostatni poziom magii wróżek. Użytkownik poszerza granice używania pyłu do 25 metrów od siebie. Zaklęcie jakiego nauczył się na poziomie pierwszym zostaje także ulepszone. Mag potrafi bowiem tworzyć trzy kule naraz, a ich właściwości wybuchowe uzupełniają się nawzajem. Mówiąc prosto, jeden wielki wybuch. Kolejnym zaklęciem jakie poznaje operator to wróżkowy karabin maszynowy. Użytkownik schyla do siebie dłonie, po czym odchylając je od własnego ciała formuje pył w małe naboje i strzela nimi przed siebie. Można porównać to właśnie porównać do strzałów z karabinu maszynowego, z taką różnicą, iż naboje mogą wybuchnąć, zadając jeszcze większe obrażenia. Lot maga również się polepszył, dlatego może latać już dalej niż zazwyczaj.



DANE TECHNICZNE
Obrażenia: małe (z siłą magii 1pkt - 79pkt) ; średnie (z siłą magii 80pkt - 199pkt) ; duże (z siłą magii 200pkt - 299pkt) ; bardzo duże (z siłą magii 300pkt - 350pkt - maksymalna siła drugiego poziomu)
Maksymalna szybkość rzuconej kuli: 400
Maksymalna wytrzymałość: 350
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola nad pyłem.
PW: 500
PU: 150



DODATKOWE INFORMACJE
- Energia magiczna za turę lotu to 10.000 (maks. 30 metrów nad ziemią).
- Energia magiczna za wróżkowy karabin maszynowy to 15.000, 5.000 za wybuch jednego naboju


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballmasters.pun.pl www.animony.pun.pl www.zryteberety.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl