Nettowāku Mahō
OPIS OGÓLNY N ettowāku Mahō [Magia Sieci] - Magia polegająca na wypuszczaniu z rąk, czy nawet ust lepiącej się sieci. Z każdym poziomem rośnie ona na sile, aż w końcu przeistacza się w prawdziwą pajęczynę. Plusem takiej mocy jest łatwe oraz szybkie unieruchomienie przeciwnika, złapany w sieć staje się bezpośrednim celem do ataku. Strzały siecią wydają się także skuteczniejsze gdy przeciwnik biegnie w przeciwną stronę od nas. Nic dodać nic ująć, mag posługujący się magią sieci, używając jej wygląda jak prawdziwy pajęczy człowiek.Poziom pierwszy OPIS M ag po opanowaniu tego poziomu jest wstanie wydobywać nielepiącą się jeszcze sieć ze swoich rąk. Sieć jest bardzo solidna, ciężko ją rozerwać, dlatego także trudno mówić o łatwej i szybkiej ucieczce. Nawet strzelanie nią nie należy do najwolniejszy, sam unik sprawia przeciwnikowi wiele nieprzyjemności. Właściwie do niczego innego magia nie jest przydatna, dopiero na wyższych poziomach zabawa się rozkręca, gdy nabiera już lepkości. Maksymalna odległość jaką może przebyć sieć od samego operatora wynosi 10 metrów.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 200Maksymalna szybkość sieci: 250Maksymalna wytrzymałość: 200Czas treningu: 2 dniOpanowanie: Strzelanie siecią z rąk lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu. PW: 240PU: 150DODATKOWE INFORMACJE - Mag może dowolnie manipulować siecią płacąc co turę 3.500 energii magicznej pamiętając, że jej grubość nie przekracza dwóch centymetrów. Jednakże może używać jej na tym poziomie jedynie defensywnie. - Na tym poziomie mag może wystrzeliwać sieć jedynie z ust, tworząc przed nimi niewielki okrąg magiczny, z którego wydobywa się substancja.Poziom drugi OPIS U żytkownik magii sieci potrafi strzelać na znacznie większe odległości, mianowicie 25 metrów od siebie. Sieć jaką wypuszcza staje się lekko lepka, co prowadzi do trudniejszego uwolnienia się przeciwnika. Do tego dochodzi nam pierwsze zaklęcie, mianowicie zastawienie pułapki. Mag potrafi na tym poziomie własnoręcznie ulepić z sieci pajęczynę, od drzewa do drzewa lub w jakimś innym zaskakującym typie. Wróg, który w to wpadnie ma jeszcze mniejsze szanse uwolnienia się, niż poprzez zwykły strzał siecią z rąk.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 300Maksymalna szybkość sieci: 350Maksymalna wytrzymałość: 300Czas treningu: 5 dniOpanowanie: Strzelanie siecią z rąk.PW: 350PU: 300DODATKOWE INFORMACJE - Manipulacja siecią odbywa się na takich samych zasadach jak w przypadku pierwszego poziomu, z tą różnicą, że koszt co turę wynosi 7.000 energii magicznej, a grubość sieci zwiększa się do pięciu centymetrów. Może jej używać do defensywy jak i ofensywy. - Zastawianie pułapki odbywa się w podobny sposób jak manipulacja. Mag wyciągając przed siebie dłonie rozpoczyna proces tworzenia, podczas którego musi przejść z punktu A do punktu B zaznaczając tym samym obszar pułapki. Należy jednak pamiętać, że maksymalna powierzchnia jaka może zostać okryta siecią wynosi dziesięć metrów kwadratowych. Koszt zdolności wynosi 10.000 energii i rozpada się po czterech turach. - Wysokość pułapki jest równa długości jej najdłuższego boku.Poziom trzeci OPIS O statni poziom możliwy do opanowania przez maga. Ten etap pozwala na strzelaniu z rąk tak gęstej sieci, która już w locie staje się mazista i lepka. Człowiek który w nią wpadnie musi mieć bardzo dużą siłę, by się z nią namęczyć i wydostać. Stworzenie pajęczyny tak jak w poprzednim poziomie nie wymaga już dużej ilości czasu. Zajmuje nam to dosłownie kilka sekund, a cała konstrukcja już zostaje rozwieszona na danym elemencie. Pociski sprawiają wrażenie znacznie szybszych a ich odległość od użytkownika wynosi, aż do 50 metrów. DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 400Maksymalna szybkość sieci: 500Maksymalna wytrzymałość: 450Czas treningu: 7 dniOpanowanie: Strzelanie siecią z rąk.PW: 650PU: 400DODATKOWE INFORMACJE - Koszt manipulacji siecią zwiększa się do 12.000 energii magicznej co turę, zaś grubość do dziesięciu centymetrów. Mag może ją wykorzystywać zarówno defensywnie jak i ofensywnie. - Obszar, na którym mag jest w stanie zastawić pułapkę zwiększa się do dwudziestu metrów kwadratowych, a także sama wytrzymałość tworu aż do sześciu tur. Koszt zdolności na tym poziomie wynosi 15.000 energii magicznej. - Wysokość pułapki jest równa długości jej najdłuższego boku.!UWAGA! -> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję! -> Szybkość tworzenia i wytrzymałość sieci jest równa szybkości magii i wytrzymałości magii użytkownika.
- Odwiedzaj codziennie
Ogłoszenia i
Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
- Zapraszam serdecznie na
Ninja Clan Wars! - Masz pytania? Zajrzyj do
Poradników , prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.