Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-05-04 00:16:37

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Kage Mahō

http://imgur.com/MDIW2dd.png



OPIS OGÓLNY
Kage Mahō [Magia Cienia] - Magia wyglądem przypominająca pustkę, dosłownie nicość. Nie da się opisać wyglądu czy działań takiej mocy. Umiejętność polega na formowaniu i zmienianiu kształtu cienia, który znajduje się pod naszymi nogami. Jeżeli przeciwnik znajduje się w granicach odległości podanej w każdym poziomie, potrafimy manipulować także jego cieniem. Niestety przeciwnik musi zostać unieruchomiony, w przypadku jego ruchu cień będzie ciągle zmieniał swoje położenie oraz kształt, niezależnie od nas. Można nazwać to magią stylu, ponieważ jako jedna z nielicznych cechuje się swoją kreatywnością proporcji.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/zf8pVCW.png

OPIS
Mag po opanowaniu tego poziomu jest wstanie kontrolować cień wydobywający się z pod jego nóg. Potrafi go rozszerzyć na maksymalnie 10 metrów wokoło siebie, to samo tyczy się wysokości. Naszą magię można kreować w postać kolca, jest to bardzo niebezpieczna technika. Wystarczy przebić ciało przeciwnika dosłownie raz, czubek i tak jest idealnie ostry. Mimo wszystko szybkość cienia nie jest proporcjonalna do jego siły.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 250
Maksymalna szybkość cienia: 200
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad cieniem lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 240
PU: 150


DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować cieniem płacąc co turę 6.000 energii magicznej. Jednakże może używać jego na tym poziomie jedynie defensywnie.
- Wyostrzenie cienia kosztuje 10.000 energii magicznej.



Poziom drugi
http://imgur.com/pTuRHuJ.png


OPIS
Użytkownik magii cienia potrafi rozszerzać swój cień do długości 25 metrów, jak i cień przeciwnika do 7 metrów. Uwzględniając w tym opis główny, który głosi, iż przeciwnik musi zostać unieruchomiony, w skrócie magia znajduje swoje zastosowanie w atakach bardziej dystansowych. Nasze kolce stają się znacznie szybsze, przez co łatwiej nam trafić wroga. Zaklęciem jakim poznajemy na tym poziomie jest tarcza utworzona z cienia. Powstała osłona wydaje się być bardzo solidna oraz wytrzymała.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 350
Maksymalna szybkość cienia: 300
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola nad cieniem.
PW: 350
PU: 300



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować cieniem płacąc co turę 10.000 energii magicznej. Może jego używać do defensywy jak i ofensywy.
- Tarcza z cienia kosztuje 12.000 energii magicznej.
- Wydłużenie cienia wroga kosztuje 15.000 energii magicznej.



Poziom trzeci
http://imgur.com/Ds6u87r.png

OPIS
Ostatni poziom magii cienia. Na tym poziomie użytkownik nie ma już żadnych ograniczeń co do tworzenia kolców. Są one bardzo wytrzymałe, silne jak i zarówno bardzo szybkie. Tarcza przybiera znacznie większych krągłości co pozwala na krycie się za bardziej obszarowymi technikami. Odległość jaką może pokonać nasz cień wynosi, aż całe 50 metrów, natomiast cień przeciwnika, aż 20 metrów. Ostatnim zaklęciem jakie poznajemy, akurat przypadające na ten poziom to odbicie. Pozwala na dosłowne odbicie się dzięki własnemu cieniowi w powietrze, dzięki czemu wyglądamy dosłownie jak ośmiornica, latając sobie w obłokach (maksymalnie 50 metrów).



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 500
Maksymalna szybkość cienia: 450
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola nad cieniem.
PW: 650
PU: 400



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować cieniem płacąc co turę 15.000 energii magicznej. Może jego używać do defensywy jak i ofensywy.
- Tarcza z cienia kosztuje 15.000 energii magicznej.
- Wydłużenie cienia wroga kosztuje 20.000 energii magicznej.
- "Latanie" dzięki cieniom kosztuje 15.000 energii magicznej co turę.
- Całkowita przemiana ciała w cień kosztuje 20.000. Można przebywać w tej formię maksymalnie 2 tury.




!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość tworzenia i wytrzymałość cienia jest równa szybkości magii i wytrzymałości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lovesensimusic.pun.pl www.bractwo-neonii.pun.pl www.neurokognitywistyka.pun.pl www.gothic-rpg.pun.pl www.bakugan-nowa-vestroia.pun.pl