Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2013-05-03 20:29:37

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Yuki Mahō

http://imgur.com/eGp6V9C.png



OPIS OGÓLNY
Yuki Mahō [Magia Śniegu] - Śnieg powstał jako połączenie dwóch elementów: wody oraz powietrza. Idealnie nadaje się do zmylania przeciwnika oraz jego osłabiania. Użytkownik jest w stanie przywołać potworną zamieć, co nie tylko oślepi swego wroga, lecz także wystarczająco go ochładza. Kolejnym plusem jest zamrażanie rzeczy dokoła nas, nie jest to tak efektywne jak w przypadku magii lodu, lecz niewątpliwie robi się ślisko.


Poziom pierwszy
http://imgur.com/MF9C70Z.png

OPIS
Mag po opanowaniu tego poziomu jest w stanie wytworzyć niewielką ilość śniegu wydobywającą się z jego rąk. Nie łatwo mówić tutaj o takich czynnikach jak zamieć, ponieważ zasięg działania magii wynosi zaledwie 10 metrów. Co prawda można ochłodzić ciało napastnika, lecz na pewno nie osłabić. Dodatkowym zaklęciem jakie poznajemy na tym poziomie są po prostu śnieżki. Lecz nie zwyczajne, są znaczniej twarde i solidne. Potrafią wywołać szkodę nawet gdy przeciwnik nosi zbroję na głowę. Kul można utworzyć maksymalnie dwie.




DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 200
Maksymalna szybkość śniegu: 250
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad śniegiem lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 240
PU: 150


DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować śniegiem płacąc co turę 6.000 energii magicznej. Jednakże może używać jego na tym poziomie jedynie defensywnie.
- Mag oswaja się z zimnymi temperaturami i potrafi znosić je o wiele lepiej niż zwykły człowiek. Przy temperaturze od -5°C do 5°C, może wytrzymać bez ogrzewania organizmu przez 6 postów. Po ich upłynięciu wszystkie statystyki spadają o 40% do wszystkich, a nie 50% jak u innych ludzi.



Poziom drugi
http://imgur.com/2Ffxp7s.png


OPIS
Użytkownik magii śniegu wgłębił się w jej tajniki. Potrafi wytwarzać śnieg nie tylko z rąk, lecz nawet zamieniać w nie swoje ciało. Zamieć to także dla niego żaden problem, może rozwinąć ją nawet na polu o średnicy 25 metrów, bo takie są ograniczenia związane z tym levelu. Także zmienia się ilość kul śnieżnych, dokładnie powiększa się do 5. Aż strach pomyśleć co się stanie, gdy przeciwnik dostanie jedną w głowę bez żadnej osłony. Definitywnie śmierć na miejscu.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 300
Maksymalna szybkość śniegu: 350
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola nad śniegiem.
PW: 350
PU: 300



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować śniegiem płacąc co turę 10.000 energii magicznej. Może jego używać do defensywy jak i ofensywy.
- Użytkownik może przebywać bez odpowiedniego ogrzewania w temperaturze od -5°C do 5°C przez 16 postów. Natomiast przy temperaturze poniżej -5°C, wychłodzenie następuje później, bo po 3 postach.



Poziom trzeci
http://imgur.com/IcF0AEb.png

OPIS
Ostatni poziom magii śniegu. Użytkownik do końca opanował jej tajniki, zamieć rozszerza się do około 2500 metrów kwadratowych. Strumień śniegu sięga długości 50 metrów. Natomiast kule śnieżne mogą teraz się formować w ilości 10. Są one na prawdę solidne i twarde, wykonają dziurę nawet w metalu. Wydawałoby się, iż śnieg to nie pikuś dla przeciwnika, przecież to tylko płatki, jednak połączone z energią stają się bardzo, bardzo silne. Do tego poziomu dochodzi nam również zaklęcie strumienia, czyli fali rozległej na 50 metrów, mogącej obalić przeciwnika z nóg.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 450
Maksymalna szybkość śniegu: 500
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola nad śniegiem.
PW: 650
PU: 400



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować śniegiem płacąc co turę 15.000 energii magicznej. Może jego używać do defensywy jak i ofensywy.
- Wywołanie zamieci kosztuje 15.000 energii magicznej.
- Zaklęcie strumienia kosztuje 20.000 energii magicznej.
- Całkowita przemiana ciała w śnieg kosztuje 20.000. Można przebywać w tej formię maksymalnie 2 tury. W formie tej mag jest podatny na magie ognia o 50% bardziej od innych.
- Mag na tym poziomie potrafi znieść praktycznie każdą temperaturę minusową, nawet jeżeli ta sięga poniżej -5°C. Nie musi ogrzewać swojego organizmu, co daje mu dużą przewagę w zimnych terenach.



!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość tworzenia i wytrzymałość śniegu jest równa szybkości magii i wytrzymałości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zryteberety.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl www.animony.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl www.slaskiots.pun.pl