Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2018-09-25 14:38:07

Vincent

Administrator

Zarejestrowany: 2018-07-07
Posty: 179
Ranga: Administrator
Płeć: Mężczyzna
Multikonta: Ryū

Shoji [Mistrz Kontroli Energii Magicznej]

OPIS OGÓLNY
Shoji [Opętanie/Posiadanie] - Wbrew pozorom bardzo potężna technika, nałożona wieloma ogranicznikami. Polega na opętaniu przeciwnika dostarczając mu własnej energii duchowej. Dawca nie może się poruszać, a odbiorca wysłuchuje poleceń operatora. Użytkownik może doprowadzić do samookaleczenia swojej marionetki, bądź jakiejś innej przysługi. Warunek jest tylko jeden - potrzeba 35% więcej siły magii niż osoba, na którą pragnie się rzucić "posiadanie".



Poziom pierwszy
https://i.imgur.com/LLYjVKY.jpg

OPIS
Mag z dystansu przesyła promieniowanie w postaci energii wydobywającej się z jego duszy. Ta natomiast powoli wsiąka do ciała przeciwnika i zajmuje jego serce. Opętany wróg wykonuje polecenia operatora bez możliwości postawienia jakiegokolwiek oporu. Zdolność może być wykorzystywana na różne sposoby, lecz warto zaznaczyć, że każdy może się z niej wydostać. Pierwszym sposobem jest kontakt z bliską osobą. Jeżeli opętana osoba zostanie dotknięta przez swojego przyjaciela, a ten prześle mu trochę swojej energii, opętaniec natychmiast się uwalnia. Drugim sposobem jest stopniowe wybudzane się (zależne od tego, ile procent mniej siły magii się posiada).



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 4 dni
Opanowanie: Trening opętania jakiegoś stworzenia.
PW: 120
PU: 80



DODATKOWE INFORMACJE
- Potrzeba 35% więcej potencjału magicznego niż osoba, na którą pragnie się rzucić "posiadanie".
- Możliwe jest wybudzenie za pomocą dotyku bliskiej osoby i poczucia jego energii.
- Jeżeli przeciwnik posiada od 35% do 21% mniej potencjału magicznego, to wybudzi się po upływie 3 tur, jeżeli posiada od 20% do 11% mniej siły magii, to po upływie 2 tur, jeżeli mniej niż 10%, to po upływie jednej tury.
- Wymagana jest profesja: Mistrz Kontroli Energii Magicznej.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aerosmith.pun.pl www.fctsianecki.pun.pl www.304gdh.pun.pl www.managereleven.pun.pl www.tdisland.pun.pl