Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2018-09-25 14:28:18

Vincent

Administrator

Zarejestrowany: 2018-07-07
Posty: 179
Ranga: Administrator
Płeć: Mężczyzna
Multikonta: Ryū

Medyczne Uzdolnienie [Medyk]

https://i.imgur.com/wjS4nny.png



OPIS OGÓLNY
Medyczne techniki to umiejętność znana niewielu magom, wymaga olbrzymiej wiedzy oraz doskonałego panowania nad energią. Mag musi poznać wiele tajników ludzkiego ciała, właściwości roślin leczniczych, punkty witalne itp. Kontrola nad energią jest zaś niezbędna aby właściwie leczyć chorego, medycy mają świadomość, że nawet najmniejszy błąd z ich strony może kosztować życie towarzysza, dlatego przywiązują do tego wielką uwagę. Zdolności lecznice sprawiają, że są niezwykle cenieni na polu bitwy, gdzie nie raz tylko dzięki ich natychmiastowej pomocy udaję się wyjść z poważnych opresji. Jednak medycy niekoniecznie muszą ograniczać się do leczenia, dzięki doskonałej znajomości anatomii i precyzyjnym ciosom są niezwykle groźnymi przeciwnikami. Istnieje nieoficjalny kodeks medycznych magów zawierający 3 zasady:

1. Żaden medyczny mag nigdy nie powinien przerywać leczenia dopóki życie członków drużyny nie dobiegnie końca.
2. Żaden medyczny mag nigdy nie powinien stawać na frontowej linii.
3. Żaden medyczny mag nie powinien umrzeć dopóki nie pozostanie ostatni na polu bitwy.




Poziom pierwszy
https://i.imgur.com/rg1uqd5.jpg

OPIS
Podstawowy poziom, jaki opanowuje każdy początkowy medyk. Polega on na wtłoczeniu do swojej głowy ogromnych ilości informacji związanych z leczeniem. Choć jest to pierwszy poziom, to wymaga ona bardzo dużych nakładów pracy. Mag zaznajamia się z podstawowymi umiejętnościami szanujących się uzdrowicieli. Wliczają się w to złamania, pęknięcia kości, rany czy też oparzenia. Największym minusem jest jednak fakt, że leczenie przebiega dość wolno, przez co efektywne używanie tej umiejętności w walce jest niemożliwe bez odpowiedniego wsparcia ze strony osób, które zapewnią bezpieczeństwo w czasie zabiegu.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 3 dni
Opanowanie: Zaznajomienie się z umiejętnością.
PW: 60
PU: 20
Inna: Profesja: Medyk



OBRAŻENIA
Rany

Cięte: dwa posty; 1.000 energii magicznej na turę
Kłute: dwa posty; 1.000 energii magicznej na turę
Kąsane: trzy posty; 2.000 energii magicznej na turę
Tłuczone: trzy posty; 2.000 energii magicznej na turę
Miażdżone: cztery posty; 3.000 energii magicznej na turę
Szarpane: n/d
Postrzałowe: n/d

Złamania

Złamanie nogi: trzy posty; 4.000 energii magicznej na turę
Złamanie ręki: trzy posty; 4.000 energii magicznej na turę
Złamanie kości torsu: n/d

Pęknięcia

Pęknięcia nogi: dwa posty; 3.000 energii magicznej na turę
Pęknięcia ręki: dwa posty; 3.000 energii magicznej na turę
Pęknięcia kości torsu: n/d
Pęknięcia głowy: n/d

Oparzenia

Oparzenia II stopnia (powierzchowne): dwa posty; 2.000 energii magicznej na turę
Oparzenia II stopnia (głębokie): cztery posty; 2.400 energii magicznej na turę
Oparzenia III stopnia: n/d
Oparzenie IV stopnia: n/d

Odmrożenia

Wyleczenie skóry: trzy posty; 1.000 energii magicznej na turę
Wyleczenie zamrożonej części ciała: n/d



Poziom drugi
https://i.imgur.com/dPoQCKZ.jpg

OPIS
Ten poziom medyka dostępny jest tylko dla tych, którzy świetnie panują nad swoją energią. Dzięki doskonałej kontroli energii, magowie są w stanie znacznie zwiększyć tempo leczenia. Dzięki temu jest on o wiele bardziej użyteczny w ogniu walki. Dodatkowo poza podstawami takimi jak złamana noga czy rana cięta, może on przeprowadzać nieco bardziej skomplikowane zabiegi. Mag jest w stanie wyleczyć praktycznie każdą ranę, choć te groźniejsze zabierają więcej czasu. Jest to poziom doświadczonego medyka, któremu niewiele już brakuje do opanowania wszelkich tajników leczenia za pomocą magii.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Udoskonalanie umiejętności medycznych.
PW: 150
PU: 40
Inna: Profesja: Medyk; pierwszy poziom Medycznego Uzdolnienia



OBRAŻENIA
Rany

Cięte: jeden posty; 1.000 energii magicznej na turę
Kłute: jeden posty; 1.000 energii magicznej na turę
Kąsane: dwa posty; 2.000 energii magicznej na turę
Tłuczone: trzy posty; 2.000 energii magicznej na turę
Miażdżone: trzy posty; 3.000 energii magicznej na turę
Szarpane: cztery posty; 4.000 energii magicznej na turę
Postrzałowe: n/d

Złamania

Złamanie nogi: dwa posty; 4.000 energii magicznej na turę
Złamanie ręki: dwa posty; 4.000 energii magicznej na turę
Złamanie kości torsu: cztery posty; 4.000 energii magicznej na turę

Pęknięcia

Pęknięcia nogi: jeden post; 3.000 energii magicznej na turę
Pęknięcia ręki: jeden post; 3.000 energii magicznej na turę
Pęknięcia kości torsu: trzy posty; 3.000 energii magicznej na turę
Pęknięcia głowy: pięć postów; 3.000 energii magicznej na turę

Oparzenia

Oparzenia II stopnia (powierzchowne): dwa posty; 2.000 energii magicznej na turę
Oparzenia II stopnia (głębokie): dwa posty; 3.000 energii magicznej na turę
Oparzenia III stopnia: trzy posty; 4.000 energii magicznej na turę
Oparzenie IV stopnia: n/d

Odmrożenia

Wyleczenie skóry: dwa posty; 2.000 energii magicznej na turę
Wyleczenie zamrożonej części ciała: pięć postów; 5.000 energii magicznej na turę



Poziom trzeci
https://i.imgur.com/VRLCYYB.png

OPIS
Mag posiada olbrzymie umiejętności medyczne. Wiedzą oraz swoimi umiejętnościami, może się równać z medykami najwyższej klasy. Nie istnieje praktycznie żadna rana, której taki mag nie mógłby w stanie wyleczyć. Podczas gdy zwykli lekarze będą leczyć daną ranę tygodniami, może on wykonać w kilka godzin. Jest to poziom wystarczający do przywracania do życia martwych komórek. Nie oznacza to, że ktoś taki może wskrzeszać innych ludzi. Może on jednak cofnąć martwice poszczególnych części ciała. Z kimś takim w okolicy, nie trzeba się martwić o to, że ludzkość zostanie wybita przez zarazę.



DANE TECHNICZNE
Czas treningu: 6 dni
Opanowanie: Udoskonalanie umiejętności medycznych.
PW: 350
PU: 80
Inna: Profesja: Medyk; drugi poziom Medycznego Uzdolnienia



OBRAŻENIA
Rany

Cięte: jeden posty; 1.000 energii magicznej na turę
Kłute: jeden posty; 1.000 energii magicznej na turę
Kąsane: jeden post; 2.000 energii magicznej na turę
Tłuczone: dwa post; 2.000 energii magicznej na turę
Miażdżone: dwa posty; 3.000 energii magicznej na turę
Szarpane: dwa posty; 4.000 energii magicznej na turę
Postrzałowe: cztery posty; 5.000 energii magicznej na turę

Złamania

Złamanie nogi: jeden post; 4.000 energii magicznej na turę
Złamanie ręki: jeden post; 4.000 energii magicznej na turę
Złamanie kości torsu: trzy posty; 4.000 energii magicznej na turę

Pęknięcia

Pęknięcia nogi: jeden post; 3.000 energii magicznej na turę
Pęknięcia ręki: jeden post; 3.000 energii magicznej na turę
Pęknięcia kości torsu: dwa posty; 3.000 energii magicznej na turę
Pęknięcia głowy: trzy posty; 3.000 energii magicznej na turę

Oparzenia

Oparzenia II stopnia (powierzchowne): jeden post; 2.000 energii magicznej na turę
Oparzenia II stopnia (głębokie): jeden post; 3.000 energii magicznej na turę
Oparzenia III stopnia: dwa posty; 4.000 energii magicznej na turę
Oparzenie IV stopnia: trzy posty; 6.000 energii magicznej na turę

Odmrożenia

Wyleczenie skóry: jeden post; 2.000 energii magicznej na turę
Wyleczenie zamrożonej części ciała: trzy posty; 5.000 energii magicznej na turę



UWAGA!

W przypadku gdy rana (czy też choroba) jaką użytkownik chce wyleczyć nie znajduje się w rozpisce powyżej, decyzję odnośnie kosztów, czasu oraz efektu końcowego podejmuje Mistrz Gry, w wyjątkowych przypadkach administracja.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.martwa-ziemia.pun.pl www.ekonomiakpsw.pun.pl www.gwiezdni-wedrowcy.pun.pl www.grabakugan-pbf.pun.pl www.insomniapandemonium.pun.pl