Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2012-08-04 16:50:46

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Mizu no Mahō

http://imgur.com/x8iHXkk.png



OPIS OGÓLNY
Mizu no Mahō [Magia Wody] - Forma Magii wykorzystująca element wody, który znajduje się pod dowództwem użytkownika. Pozwala mu on na kontrolowanie tego żywiołu tak, jak chce tego użytkownik, wykorzystując ten element do różnych celów. W zależności od zastosowania, można manipulować właściwościami fizycznymi wody na korzyść użytkownika. Może stworzyć wielką masę wody, która posiada niezwykłą siłę, dzięki czemu użytkownik ma możliwość kontrolowanie jej, by uszkodzić zmieść swoich wrogów na dalekie odległości. Podobny efekt można uzyskać za pomocą zwiększenia ciśnienia wody, co powoduje zmniejszenie jej wielkości i skupienie ataku na mniejszym obszarze. Zwiększone ciśnienie wody ma także inne skutki. Skupiając ciśnienie wody w zewnętrznej stronie wodnego tworu, użytkownik uzyskuje skuteczną broń do cięcia, która działa jak prawdziwe ostrze.



Poziom pierwszy
http://imgur.com/LI5HvAQ.png

OPIS
Mag po opanowaniu tego poziomu jest w stanie wytworzyć wodę z każdego miejsca swego ciała. Chociaż nie panuję nad nią perfekcyjnie to i tak potrafi sprawić wiele kłopotów swojemu przeciwnikowi. Jesteś zdolny do nauczenia się wielu silnych zaklęć, które pomogą ci w każdej trudnej walce. Kontrolować nad wodą może do 10 metrów. Pierwszym atakiem jakie poznajemy to wodna fala, osiąga ona oczywiście długość 10 metrów, lecz jest bardzo cienka i nie zadaje dużych obrażeń



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 250
Maksymalna szybkość wody: 200
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola wody lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 140
PU: 100


DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować wodą płacąc co turę 4.000 energii magicznej. Jednakże może używać jej jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).



ZAKLĘCIA
- Wielka Fala
- Wiązka Wody
- Strzał Bąbelków
- Wodne Cięcie



Poziom drugi
http://imgur.com/hjcMuJB.png


OPIS
Użytkownik magii wody zaznajomił się z jej tajnikami. Stał się o wiele silniejszy. Kontrola nad wodą nie sprawia mu, aż tak wielkich problemów i może robić to już do 25 metrów co ulepsza też siłę jego zaklęć. Nie widzi problemu w zamykaniu swoich przeciwników w wodne więzienia, z których jego wróg może mieć problem wyjść. Fala jakiej się nauczyliśmy poziom wcześniej jest znacznie dłuższa i grubsza, przez co obrażenia zostają podniesione.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 350
Maksymalna szybkość wody: 300
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola wody.
PW: 250
PU: 250



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować wodą płacąc co turę 6.000 energii magicznej. Jednakże może używać jej jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).



ZAKLĘCIA
- Podwójna Fala
- Wodne Więzienie



Poziom trzeci
http://imgur.com/tZE9CTD.png

OPIS
Ostatni poziom magii wody. Użytkownik zna już wszystkie tajniki swoich zdolności. Sprawia to, że bardzo trudno jest go pokonać. Ataki magią, która nie działa na wodę w maga to nie problem, ponieważ potrafi całkowicie zamienić swoje ciało w wodę. Zwykłe ataki i słabe zaklęcia nie mogą nic zrobić tobie. Stajesz się niemal nietykalny. Twoja kontrola nad wodą także wzrosła. Możesz nad nią panować do 50 metrów. Także fala wodna została udoskonalona, osiąga ona długość 50 metrów oraz szerokość około 10, powala przeciwnika bezpośrednio z nóg.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 500
Maksymalna szybkość wody: 450
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola wody.
PW: 550
PU: 350



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować wodą płacąc co turę 8.000 energii magicznej. Jednakże może używać jej jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).
- Całkowita przemiana ciała w wodę kosztuje 20.000. Można przebywać w tej formię maksymalnie 2 tury. W formie tej mag jest podatny na magie błyskawic o 50% bardziej od innych.



ZAKLĘCIA DO OPANOWANIA
- Wir Wodny
- Wodna Układanka


!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość tworzenia i wytrzymałość wody jest równa szybkości magii i wytrzymałości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.animony.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl www.zryteberety.pun.pl www.dragonballmasters.pun.pl