Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2012-08-03 17:30:58

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Figyua Aisu

http://imgur.com/i9lBpJF.png



OPIS OGÓLNY
Figyua Aisu [Figurowe Oczy] - Magia Oczu, która pozwala użytkownikowi uwięzić duszę każdego, kto popatrzy mu w oczy. Duszę umieszcza się w lalce, co pozwala mu na kontrolowanie jej. Kontrolowanie jednak kosztuje energię, tak samo jak wydanie komendy do ataku. Praktycznie każdy ruch lalki wymaga trochę poświęcenia. Ciekawym faktem jednak jest ilość posiadanych lalek, bowiem można mieć ich, aż siedem. Oczywiście są pewne ograniczenia na każdym kolejnym poziomie.



Poziom pierwszy
http://imgur.com/0rlU1cr.png

OPIS
Mag po opanowaniu tego poziomu jest w stanie zamknąć w lalce dusze dowolnego, niemagicznego zwierzęcia. Najpopularniejsze jest zamykanie dusz należących do wilków, niedźwiedzi czy drapieżników i najłatwiej wykraść im ich "wnętrze". Po zaopatrzeniu się w jedną z lalek mag odkrywa, że jego limit na posiadanie zabaweczek równa się dwóm. Swoje lalki mag może kontrolować do 10 metrów, a jedyne ataki jakie mogą wykonać ograniczają się do walki wręcz, a w tym przypadku do walki własnym "ciałem". Idealnie sprawdzają się do odwracania uwagi i dekoncentrowaniu przeciwników.


DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 250
Maksymalna szybkość zaklęcia: 200
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola nad lalkami lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 240
PU: 150



DODATKOWE INFORMACJE
- Aby zdobyć duszę należy wykonać specjalną misję, która polega na zdobyciu wnętrza ofiary. Jedna misja odpowiada jednej duszy, dlatego zabrania się wykonywania zadania, w którym można zdobyć więcej niż dwie dusze.
- Tura dowolnej kontroli jednej duszy wynosi 4.000 energii magicznej.



Poziom drugi
http://imgur.com/lnrzHGH.png

OPIS
Kolejny poziom magii zwiększa możliwości kontroli laleczek. Zasięg magii wynosi od teraz 25 metrów, a arsenał maga powiększa się o kolejne dwie zabawki. Warto zaznaczyć, że poza zwierzętami mag jest w stanie zamykać również dusze zwykłych ludzi, bez magicznych zdolności. Dochodzi również jedno zaklęcie o nazwie "Formacja Lotu", pozwalająca lalkom ustawić się obok siebie poziomo i ruszyć jednocześnie w kierunku przeciwnika otaczając się lekko widzialną, o średnicy jednego metra, barierą, która również zadaje obrażenia w momencie zetknięcia z wrogiem.


DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 350
Maksymalna szybkość zaklęcia: 300
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola nad lalkami.
PW: 350
PU: 300



DODATKOWE INFORMACJE
- Tura dowolnej kontroli dusz kosztuje 6.000 energii magicznej.
- Formacja Lotu kosztuje 15.000 energii magicznej i wymaga użycia wszystkich lalek.



Poziom trzeci
http://imgur.com/f2gXsY0.png

OPIS
Przy ostatnim poziomie magii Figurowych Oczy mag odkrywa, że jego zdolności znacznie wzrosły. Bez problemu jest w stanie kontrolować aż siedem lalek, które na dystansie 50 metrów, mogą siać duże zniszczenie. Dzięki ich ilości użytkownik jest w stanie latać stojąc bądź kładąc się na nie, jednak należy zaznaczyć, że koszty energii magicznej są bardzo wysokie. Poziom ten umożliwia zamykanie dusz istot magicznych, a także istot ze zdolnościami magicznymi. Do dyspozycji maga trafia kolejne zaklęcie, a dokładniej mówiąc formacja o nazwie "X", która idealnie nadaje się do obrony przed wrogimi zaklęciami. Ponadto laleczki są w stanie wystrzelić jednocześnie śmiertelnie niebezpieczny promień energii, który potrafi przełamać się przez najtwardsze zdolności defensywne.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 500
Maksymalna szybkość zaklęcia: 450
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola nad lalkami.
PW: 650
PU: 400



DODATKOWE INFORMACJE
- Tura kontroli dowolnej dusz kosztuje 8.000 energii magicznej.
- By móc latać na swoich lalkach, mag musi kontrolować wszystkie siedem sztuk.
- Formacja "X" kosztuje 25.000 energii magicznej i działa na takiej zasadzie, że utworzony „x” jest przekątnymi figury, która służy jako tarcza. Maksymalne wymiary tarczy wynoszą trzy metry kwadratowe.
- Wypuszczenie dowolnego "lasera" do ataku przez lalki kosztuje 20.000 energii, niezależnie od tego z ilu laleczek następuje wystrzał. Dodatkowo jeżeli magowi udało się zdobyć duszę władającą magią żywiołową, wystrzelony laser przyjmie postać żywiołu, którym posługiwał się przeciwnik.
- Formacja Lotu kosztuje 20.000 energii magicznej i wymaga użycia wszystkich lalek



!UWAGA!

-> Aby zdobyć jakiekolwiek lalki musimy pójść na misje gdzie zdobędziemy jej duszę. Informacje o tym jaką dokładnie duszę chcemy zdobyć należy skonsultować z MG, ale należy pamiętać, że musi się zgadzać z możliwościami poziomu magii, którym dysponujemy.
-> Pojemnik powstaje automatycznie po schwytaniu duszy ofiary i wygląda jak niewielki, kwadratowy totem z małymi skrzydełkami po bokach. Wymiary totemu to dwadzieścia centymetrów sześciennych oraz po dziesięć centymetrów długości na skrzydła.
-> Możliwe jest jednak używanie własnego pojemnika, wytworzonego w kuźni. Maksymalne wymiary nie mogą być większe niż pół metra szerokości, długości i wysokości.
-> Aktywacja lalek kosztuje 5.000 energii, zaś nieużywane sztuki należy przechowywać w torbie bądź plecaku.
-> W przypadku zwykłych ludzi bądź zwierząt wystarczy im tylko spojrzeć w oczy by wydobyć ich dusze i umieścić w pojemniku. Natomiast w przypadku stworzeń magicznych bądź magów poza samym spojrzeniem, należy posiadać więcej Potencjału Magicznego niż przeciwnik (nie więcej niż limit statystyk magii na dany poziom). Wyjątkiem są smoki, których nie można zdobyć. Koszt przeniesienia duszy do lalki wynosi 10.000 energii magicznej.
-> W momencie zniszczenia lalki dusza wskakuje do jednego z już istniejących pojemników, a mag ma tydzień czasu (czas realny) na zdobycie nowego pojemnika, w którym umieści dusze. Jednak jeżeli tego nie chce może wymusić zniszczenie duszy, uwalniając ją od klątwy Figurowych Oczy.

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.slaskiots.pun.pl www.zryteberety.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl www.dragonballmasters.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl