Hikari no Mahō
OPIS OGÓLNY H ikari no Mahō [Magia Światła] - Magia ta wykorzystuje element światła. Użytkownicy tej mocy uwalniają jasność ze swoich ciał i kontrolują ją według własnych upodobań. Mogą ją przekształcić w tarczę bądź promień. Podobnie jak inne magie elementarne, tak i ta pozwala użytkownikom na przekształcenie swoich ciał w wiązkę światła, czyli mówiąc prościej - można zrobić z siebie żywą latarkę. Jest to specyficzny rodzaj magii przydający się przeważnie w określonych, wymagających tego typu magii sytuacjach, np. ciemność. Ciężko jest faworyzować bowiem światłem, gdy naszym przeciwnikiem jest człowiek ze zwykłym elementem jak ogień. Zdolność jednak posiada wiele osłabień, które można nałożyć na wroga, np. związanie lub unieruchomienie przeciwnika w miejscu. Ważnym elementem owej magii jest oślepienie! Gdy użytkownik użyje swej jasności w pułapce znienacka, może doprowadzić wroga do ślepoty.Poziom pierwszy OPIS M ag po opanowaniu tego poziomu jest w stanie wytworzyć element światła praktycznie w każdym miejscu swojego ciała. Użytkownik jednak nie do końca umiejętnie używa swojej potęgi. Może bowiem wytworzyć światło tylko w jednym miejscu naraz. Nawet nad tą magią spoczywa limit i mag może jej użyć tylko do 10 metrów. W zamian za to posiada już od początku rozbudowaną gamę zaklęć. Pierwszą rzeczą jaką musi się nauczyć to świetlny pocisk (maksymalnie 2 naraz). Dosięga on oczywiście według opisu dziesięć metrów, a z wyglądu przypomina puszczoną w wolnym tempie kulę z pistoletu. Dodając do tego fakt, iż przybiera jasny, żółty kolor. Drugim zaklęciem na tym poziomie jest kula światła - prosta latarka. DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 200Maksymalna szybkość zaklęcia: 250Maksymalna wytrzymałość: 200Czas treningu: 2 dniOpanowanie: Kontrola światła lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu. PW: 140PU: 100DODATKOWE INFORMACJE - Wytworzenie światła w dowolnym miejscu swojego ciała kosztuje 8.000 energii magicznej. - Za stworzenie kuli światła płacimy 6.000 energii magicznej. - Za stworzenie świetlnego pocisku płacimy 8.000 energii magicznej (maksymalnie dwa). - Użytkownik ma obowiązek określenia koloru światła jakim się posługuje. Kolor ten nie może być zmieniany bez wcześniejszego ustalenia z administracją i powinien być odnotowany w Karcie Postaci.ZAKLĘCIA - Promień Światła - Oślepiające Światło Poziom drugi OPIS P oziom ten otwiera przed nami już znacznie więcej możliwości używania magii światła. Już teraz możemy wytwarzać różnego rodzaju tarcze, które ochronią nas przed atakami i być może nawet je odbiją. Odczuwamy też, że nasze ataki są silniejsze i możemy się przeciwstawić znacznie mocniejszym magom. Na tym poziomie kontrolujemy światło już do 25 metrów. Odległość pocisków, które jesteśmy wstanie wystrzelić także się zwiększa, a liczba maksymalnie wypuszczonych naraz nie może przekraczać 4. Jak już było wcześniej wspomniane, drugim zaklęciem, którego się uczymy, jest świetlna tarcza. Przybiera ona kształt koła o średnicy 2,5 metra. Chroni ona przed zaklęciami niższego rzędu, choć warto dodać, iż jest bardzo solidna i wytrzymała.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 300Maksymalna szybkość zaklęcia: 350Maksymalna wytrzymałość: 300Czas treningu: 5 dniOpanowanie: Kontrola światła.PW: 250PU: 250DODATKOWE INFORMACJE - Wytworzenie światła w dowolnym miejscu swojego ciała kosztuje 12.000 energii magicznej. - Za stworzenie kuli światła płacimy 6.000 energii magicznej. - Za stworzenie świetlnych pocisków płacimy 12.000 energii magicznej.ZAKLĘCIA - Deszcz Światła - Podmuch Światła - Tarcza Światła Poziom trzeci OPIS O statni poziom magii światła. Dzięki niemu mag poznaje wszystkie tajniki wytwarzania światła, przez co jest w stanie tworzyć zaklęcia wszystkich rang. Zasięg również wzrasta, światło można utrzymywać w odległości 50 metrów od użytkownika. Nasze tarcze stają się na tyle mocne, że jesteśmy zdolni do odbijania bądź blokowania prawie każdego zaklęcia. Wiązki, którymi potrafimy strzelać w postaci pocisków nabierają jeszcze większej szybkości. Nie łatwo jest ominąć faktem, iż możemy wystrzelić nawet dziesięć na raz. Zaklęciem jakie tutaj poznajemy jest świetlne związanie, które polega na ciśnięciu w przeciwnika energią przypominającą zwykłą linę. Jest to tak mocne światło, że związuje nogi przeciwnika, a ten musi się sporo natrudzić, by się w ogóle z tego wydostać.DANE TECHNICZNE Maksymalna siła: 450Maksymalna szybkość zaklęcia: 500Maksymalna wytrzymałość: 400Czas treningu: 7 dniOpanowanie: Kontrola światła.PW: 550PU: 350DODATKOWE INFORMACJE - Za całkowitą zamianę swojego ciała w światło płacimy 20.000. Utrzymać to można jedynie przez dwie tury. - Za stworzenie kuli światła płacimy 6.000 energii magicznej. - Za stworzenie świetlnych pocisków płacimy 16.000 energii magicznej.ZAKLĘCIA - Wściekłość Tytana !UWAGA! -> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję! -> Szybkość manipulacji światłem jest równa szybkości magii użytkownika.
- Odwiedzaj codziennie
Ogłoszenia i
Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
- Zapraszam serdecznie na
Ninja Clan Wars! - Masz pytania? Zajrzyj do
Poradników , prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.