Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2012-08-03 14:18:19

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Hikari no Mahō

http://imgur.com/tKEz4HE.png



OPIS OGÓLNY
Hikari no Mahō [Magia Światła] - Magia ta wykorzystuje element światła. Użytkownicy tej mocy uwalniają jasność ze swoich ciał i kontrolują ją według własnych upodobań. Mogą ją przekształcić w tarczę bądź promień. Podobnie jak inne magie elementarne, tak i ta pozwala użytkownikom na przekształcenie swoich ciał w wiązkę światła, czyli mówiąc prościej - można zrobić z siebie żywą latarkę. Jest to specyficzny rodzaj magii przydający się przeważnie w określonych, wymagających tego typu magii sytuacjach, np. ciemność. Ciężko jest faworyzować bowiem światłem, gdy naszym przeciwnikiem jest człowiek ze zwykłym elementem jak ogień. Zdolność jednak posiada wiele osłabień, które można nałożyć na wroga, np. związanie lub unieruchomienie przeciwnika w miejscu. Ważnym elementem owej magii jest oślepienie! Gdy użytkownik użyje swej jasności w pułapce znienacka, może doprowadzić wroga do ślepoty.



Poziom pierwszy
http://imgur.com/nrA9WoV.png

OPIS
Mag po opanowaniu tego poziomu jest w stanie wytworzyć element światła praktycznie w każdym miejscu swojego ciała. Użytkownik jednak nie do końca umiejętnie używa swojej potęgi. Może bowiem wytworzyć światło tylko w jednym miejscu naraz. Nawet nad tą magią spoczywa limit i mag może jej użyć tylko do 10 metrów. W zamian za to posiada już od początku rozbudowaną gamę zaklęć. Pierwszą rzeczą jaką musi się nauczyć to świetlny pocisk (maksymalnie 2 naraz). Dosięga on oczywiście według opisu dziesięć metrów, a z wyglądu przypomina puszczoną w wolnym tempie kulę z pistoletu. Dodając do tego fakt, iż przybiera jasny, żółty kolor. Drugim zaklęciem na tym poziomie jest kula światła - prosta latarka.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 200
Maksymalna szybkość zaklęcia: 250
Maksymalna wytrzymałość: 200
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola światła lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 140
PU: 100



DODATKOWE INFORMACJE
- Wytworzenie światła w dowolnym miejscu swojego ciała kosztuje 8.000 energii magicznej.
- Za stworzenie kuli światła płacimy 6.000 energii magicznej.
- Za stworzenie świetlnego pocisku płacimy 8.000 energii magicznej (maksymalnie dwa).
- Użytkownik ma obowiązek określenia koloru światła jakim się posługuje. Kolor ten nie może być zmieniany bez wcześniejszego ustalenia z administracją i powinien być odnotowany w Karcie Postaci.



ZAKLĘCIA
- Promień Światła
- Oślepiające Światło



Poziom drugi
http://imgur.com/GZA3osR.png

OPIS
Poziom ten otwiera przed nami już znacznie więcej możliwości używania magii światła. Już teraz możemy wytwarzać różnego rodzaju tarcze, które ochronią nas przed atakami i być może nawet je odbiją. Odczuwamy też, że nasze ataki są silniejsze i możemy się przeciwstawić znacznie mocniejszym magom. Na tym poziomie kontrolujemy światło już do 25 metrów. Odległość pocisków, które jesteśmy wstanie wystrzelić także się zwiększa, a liczba maksymalnie wypuszczonych naraz  nie może przekraczać 4. Jak już było wcześniej wspomniane, drugim zaklęciem, którego się uczymy, jest świetlna tarcza. Przybiera ona kształt koła o średnicy 2,5 metra. Chroni ona przed zaklęciami niższego rzędu, choć warto dodać, iż jest bardzo solidna i wytrzymała.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 300
Maksymalna szybkość zaklęcia: 350
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola światła.
PW: 250
PU: 250



DODATKOWE INFORMACJE
- Wytworzenie światła w dowolnym miejscu swojego ciała kosztuje 12.000 energii magicznej.
- Za stworzenie kuli światła płacimy 6.000 energii magicznej.
- Za stworzenie świetlnych pocisków płacimy 12.000 energii magicznej.



ZAKLĘCIA
- Deszcz Światła
- Podmuch Światła
- Tarcza Światła



Poziom trzeci
http://imgur.com/T8CBMQF.png

OPIS
Ostatni poziom magii światła. Dzięki niemu mag poznaje wszystkie tajniki wytwarzania światła, przez co jest w stanie tworzyć zaklęcia wszystkich rang. Zasięg również wzrasta, światło można utrzymywać w odległości 50 metrów od użytkownika. Nasze tarcze stają się na tyle mocne, że jesteśmy zdolni do odbijania bądź blokowania prawie każdego zaklęcia. Wiązki, którymi potrafimy strzelać w postaci pocisków nabierają jeszcze większej szybkości. Nie łatwo jest ominąć faktem, iż możemy wystrzelić nawet dziesięć na raz. Zaklęciem jakie tutaj poznajemy jest świetlne związanie, które polega na ciśnięciu w przeciwnika energią przypominającą zwykłą linę. Jest to tak mocne światło, że związuje nogi przeciwnika, a ten musi się sporo natrudzić, by się w ogóle z tego wydostać.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 450
Maksymalna szybkość zaklęcia: 500
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola światła.
PW: 550
PU: 350



DODATKOWE INFORMACJE
- Za całkowitą zamianę swojego ciała w światło płacimy 20.000. Utrzymać to można jedynie przez dwie tury.
- Za stworzenie kuli światła płacimy 6.000 energii magicznej.
- Za stworzenie świetlnych pocisków płacimy 16.000 energii magicznej.



ZAKLĘCIA
- Wściekłość Tytana


!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość manipulacji światłem jest równa szybkości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.neurokognitywistyka.pun.pl www.grh.pun.pl www.bakugan-nowa-vestroia.pun.pl www.gothic-rpg.pun.pl www.bractwo-neonii.pun.pl