Ogłoszenie


Ninja Clan Wars - Naruto PBF

W czasach na długo przed wydarzeniami z M&A kontrolę nad światem sprawują klany ninja, wojowników o nadprzyrodzonych, unikalnych zdolnościach, które swoje siedziby mają rozsiane po wielu krajach, rządzonych przez swoich Daimyō.

Najstarsi pamiętają olbrzymie wojny, w których połączone siły rodzin siały spustoszenie, zabijając się nawzajem. Od tych wydarzeń minęło wiele lat, dziś liczba klanów drastycznie zmalała, niektóre są o krok od wyginięcia. W związku z tym panuję oficjalny, często nieprzestrzegany, rozejm, dzięki któremu świat ma odzyskać dawno utracony spokój. Wspólnymi siłami udało się odbudować prastarą Szkołę Ninja, w której każdy młody wojownik szkoli się, żeby móc w przyszłości godnie reprezentować klan.

Wszystkie posty
Wszystkie tematy
Wszyscy użytkownicy
Najnowszy użytkownik
Użytkownicy online
Goście online

Dzisiaj forum odwiedzili:


#1 2012-08-02 23:02:52

Miyaguchi

V I P

6720223
Zarejestrowany: 2012-07-28
Posty: 443
Przynależność: Rada Magii
Ranga: Przewodniczący Rady Magii
Płeć: Mężczyzna
Rok urodzenia: X340

Suna Mahō

http://imgur.com/ZN9af2d.png



OPIS OGÓLNY
Suna Mahō [Magia Piasku] - Użytkownik manipuluje piaskiem uwolnionym z jego ciała lub pochodzącym z otaczającego środowiska i kształtuje go w różne formy do wyznaczonych celów. Najbardziej znane do tej pory ataki to tworzenie piaskowych kul lub fal. Piasek wydaje się wyrządzać poważne szkody przeciwnikowi, jednak jest to zależne od ilości jego uwolnienia. Magia nie zadaje bardzo dużych obrażeń porównywalnych na przykład do lodu, jednak stanowi niesamowitą obronę, co czyni użytkownika bardziej odpornym na ataki. Można więc powiedzieć, że magia jest typowo defensywna. Zależy kto w jaki sposób ją wykorzysta.




Poziom pierwszy
http://imgur.com/FFVVg6K.png

OPIS
Użytkownik dopiero zaznajomił się z magią piasku. Potrafi już co nieco, lecz nie jest to tak, aż tak efektowne. Może strzelać pomniejszymi kulami z piasku jak i przeszkadzać falami w stronę przeciwnika. Brzmi dobrze, ale nie jest tak silne jakby się wydawało. Tak jak prawie w każdej magii zwykłej istnieje limit odległości, czyli miejsca do którego piasek może sięgnąć najdalej. Na tym poziomie kontrola piasku rozwija się jedynie do 10 metrów, ataki przybierają słabe obrażenia. Jedna kula posiada średnicę od 5 do 9 centymetrów. Fala zaś osiąga szerokość 2 metrów i zgodnie z opisem pierwszego poziomu, leci najdalej na odległość 10 metrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 200
Maksymalna szybkość piasku: 200
Maksymalna wytrzymałość: 250
Czas treningu: 2 dni
Opanowanie: Kontrola piasku lub za darmo jako pierwsza magia wyuczona w prologu.
PW: 140
PU: 100


DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować piaskiem płacąc co turę 4.000 energii magicznej. Jednakże może używać go jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).



ZAKLĘCIA
- Piaskowa Fala
- Piaskowe Cięcie
- Piaskowa Włócznia



Poziom drugi
http://imgur.com/3W5Hkey.png

OPIS
Poziom pozwalający magowi jeszcze bardziej rozwinąć swój element. Jego ataki są o wiele potężniejsze, tak samo jak zaklęcia. W porównaniu do poprzedniego poziomu ataki są na tyle silne, by nie zostać rozproszone przez inne magię. Wykonywane ruchy stały się o wiele precyzyjne, a odległość używania magii piasku jest o wiele większą. Teraz możemy kontrolować piaskiem do 25 metrów. Fala, którą możemy wykorzystać do obalenia, bądź przewrócenia przeciwnika, poprzez zmniejszenie objętości pod jego nogami osiąga teraz szerokość pięciu metrów. Kule miotane natomiast średnicę od 10 do 15 centymetrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 300
Maksymalna szybkość piasku: 300
Maksymalna wytrzymałość: 350
Czas treningu: 5 dni
Opanowanie: Kontrola piasku.
PW: 250
PU: 250



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować piaskiem płacąc co turę 6.000 energii magicznej. Jednakże może używać go jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).



ZAKLĘCIA
- Piaskowa Bomba
- Piaskowy Buster



Poziom trzeci
http://imgur.com/6F6kLvr.png

OPIS
Ostatni poziom magii piasku, dzięki niemu mag poznaje wszystkie tajniki kontrolowania tego elementu. Nasze zaklęcia potrafią wyrządzić ogromne szkody. Stworzenia tornada z piasku to już dla nas nie problem, a czasem nawet może być ono do zniszczenia pomniejszej wioski. Utrzymywanie naszych zdolności z odległości także wzrosło. Panować nad piaskiem potrafimy już na 50 metrów. Fala osiąga szerokość do 20 metrów, nie łatwo jej uniknąć szczególnie gdy przeciwnik znajduje się od nas w bardzo bliskiej odległości. Kula to także żaden problem do tworzenia, jej średnica teraz może określać się liczbami od 16 do 30 centymetrów.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 400
Maksymalna szybkość piasku: 450
Maksymalna wytrzymałość: 500
Czas treningu: 7 dni
Opanowanie: Kontrola piasku.
PW: 550
PU: 350



DODATKOWE INFORMACJE
- Mag może dowolnie manipulować piaskiem płacąc co turę 8.000 energii magicznej. Jednakże może używać go jedynie defensywnie (nie tyczy się to zaklęć).
- Całkowita przemiana ciała w piasek kosztuje 20.000. Można przebywać w tej formię maksymalnie 2 tury.



ZAKLĘCIA DO OPANOWANIA
- Piaskowa Rebelia
- Piaskowa Ściana


!UWAGA!

-> Masz pomysł na zaklęcie, którego nie ma powyżej? W tym dziale możesz stworzyć jego propozycję!

-> Szybkość manipulacji piaskiem jest równa szybkości magii użytkownika.


http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Odwiedzaj codziennie Ogłoszenia i Recepcję - bądź na bieżąco z wszystkimi zmianami na forum.
http://i.imgur.com/CoOg5C9.png - Zapraszam serdecznie na Ninja Clan Wars!
http://i.imgur.com/diz8u3N.png - Masz pytania? Zajrzyj do Poradników, prawdopodobnie tam znajdziesz odpowiedzi na większość niejasności.

Offline

 
/* */

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.yamahayzserver.pun.pl www.dragonballmasters.pun.pl www.fanizmierzchu.pun.pl www.zryteberety.pun.pl www.slaskiots.pun.pl