Opis otoczenia - 2017-04-28 13:54:06

https://i.imgur.com/MIVN4MY.jpg



    Tym, co mag zauważa na samym początku, po przekroczeniu progu głównych drzwi jest właśnie ta o to sala, będąca miejscem spotkań każdego członka gildii, niezależnie od pory dnia czy atmosfery. Jest to idealne miejsce, by wspólnie spędzić czas oczekując na ciekawe zlecenie bądź pogrążyć się w smutku przy kilku porządnych kuflach z baru, który znajduje się tuż obok. Jest to również największe pod względem powierzchni miejsce, które w wyjątkowych sytuacjach służy jako aula do wszelakich ogłoszeń, które mistrz bądź mistrzyni osobiście przedstawia pozostałym. Nie da się jednak ukryć, że przez większość czasu panuje tutaj istny chaos.
    Na samym początku każdego odwiedzającego wita kamienna posadzka wykonana z kruszcu wydobywanego z pobliskich gór, idealnie wygładzona i wypolerowana tak, by można było z niej wręcz jeść. Drzwi główne umiejscowione są na niewielkim, bo tylko dwustopniowym wzniesieniu, gdzie po dwóch metrach rozciągają się długie schodki, tworzące idealne półkole. Naprzeciwko drzwi usytuowane są trzy rzędy długich, drewnianych stołów razem z ławkami, o łącznej liczbie osiemnastu. Tak więc nie ważne ile osób liczy sobie gildia, na pewno każdy znajdzie kąt dla siebie. Na lewo znajduje się ściana ze zleceniami dostępnymi dla każdego, rozciąga się na całą długość, dlatego wybór jest ogromny, a pracownica barku stara się uzupełniać je na bieżąco. Natomiast po przeciwnej stronie znajduje się niewielki, kamienny kominek, który mimo swoich rozmiarów zapewnia ciepło w każdym zakamarku budynku. Tuż przed nim znajdują się pojedyncze stoliki z miękkimi krzesłami, które idealnie sprawdzają się w chłodne dni, gdy mag potrzebuje odpocząć i odprężyć się po ciężkim zadaniu. Podążając w prawo napotkać można ogromne schody wyłożone czerwonym dywanem prowadzące na piętro, z którego jest idealny widok na wszystko to, co dzieje się na dole. Przy schodach znajduje się niewielka scena, cała wykonana z ciemnego drewna idealnie kontrastując z wyłożonym brukiem. To właśnie tutaj mistrz gildii wygłasza ważne oświadczyny pozostałym członkom. Na prawo od sceny ulokowany jest lokalny barek, w którym poza krystalicznie czystą wodą serwuje się jeszcze słabe piwo bądź wino, również niskich lotów.
    Na piętrze poza kwaterami mistrza, a także ważnych osobowości w gildii, znajdują się dwa pomieszczenia gościnne oraz zbrojownia, w której każdy członek Fairy Tail może przechować swoje bojowe przedmioty. Na ścianie przed schodami znajdują się ogłoszenia zadań dostępnych tylko dla magów o wysokich umiejętnościach magicznych, a tuż obok nich kilka stolików, również przeznaczonych dla nich, chociaż nie ma ogólnego zakazu, który mówiłby jasno, że pozostali członkowie nie mogą przy nich przesiadywać. Po prostu często porusza się przy nich sprawy ważne, które nie powinny aż tak interesować pozostałych.

Stan budynku: 100%

www.rodzinkafd.pun.pl www.forumzswnf.pun.pl www.paczka.pun.pl www.zagubionawyspa.pun.pl www.metin-2.pun.pl